Mødes hos mig:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

Dictes mor

Og fedt at der er så mange, der gider at komme helt til Viborg, det bliver rigtig hyggeligt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Vingummien

Dictes mor skriver:

Men skal vi så ikke aftale d. 6 november her hos mig. Jeg kunne godt tænke mig at vide ca. hvor mange vil bliver, og så sender jeg mand og hund hjemmefra, de gider vist ikke alt det børnesnak

Kan du evt lave et tilmeldings indlæg så

Anmeld

24. oktober 2010

anna-jonas

Dictes mor skriver:

Men skal vi så ikke aftale d. 6 november her hos mig. Jeg kunne godt tænke mig at vide ca. hvor mange vil bliver, og så sender jeg mand og hund hjemmefra, de gider vist ikke alt det børnesnak

Øv, øv, øv................jeg skal have mødregruppe på besøg d. 6 nov. Piv, piv............

Anmeld

24. oktober 2010

Dictes mor

anna-jonas skriver:

Øv, øv, øv................jeg skal have mødregruppe på besøg d. 6 nov. Piv, piv............

Nej nej nej, jamen det hele afhænger af, hvornår du kan. Hvilke dage kan du?

Anmeld

24. oktober 2010

anna-jonas

Dictes mor skriver:

Nej nej nej, jamen det hele afhænger af, hvornår du kan. Hvilke dage kan du?

Jeg kan de to næste weekender + fredage i november...............altså d. 12-14 og d. 19-21 nov.

Knus Mette

Anmeld

24. oktober 2010

Dictes mor

anna-jonas skriver:

Jeg kan de to næste weekender + fredage i november...............altså d. 12-14 og d. 19-21 nov.

Knus Mette

Så skal det være i weekenden den 19-21, kan I andre der?

Anmeld

24. oktober 2010

Karo

michella80 skriver:

Ja det må det være! Men jeg synes nu vi mangler nogle flere navlere på Fyn. Der er mig, Tina, Karina og Trine....

Jeg er gerne med på navletræf på fyn da vi jo tilbringer meget tid derovre

Anmeld

24. oktober 2010

Ida.

Dictes mor skriver:

Der kan jeg ikke sige noget helt sikkert endnu - vi skal til koncert d. 19. og Pelle skal til en anden koncert sammen med sin bror d. 20. og min mor har fødselsdag d. 21, men jeg ved endnu ikke om hun inviterer til noget....hmmm

Anmeld

24. oktober 2010

Skouboe

michella80 skriver:

Ja det må det være! Men jeg synes nu vi mangler nogle flere navlere på Fyn. Der er mig, Tina, Karina og Trine....

Jeg kunne muligvis godt overveje at tage et smut til fyn for at mødes med nogle navlere, forudsat at det er en af dem i nærheden af Odense, der er så søde at holde det

Silja er ikke så glad for at køre bil...

Anmeld

24. oktober 2010

Vingummien

Dictes mor skriver:

Ja da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.