Mødes hos mig:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Hehe - det er simpelthen så hyggeligt, at vi bor så tæt på hinanden

Ja det må det være! Men jeg synes nu vi mangler nogle flere navlere på Fyn. Der er mig, Tina, Karina og Trine....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Ida.

michella80 skriver:

Ja det må det være! Men jeg synes nu vi mangler nogle flere navlere på Fyn. Der er mig, Tina, Karina og Trine....

Det er da mange altså vi må snart finde ud af at lave et eller andet stort fælles arrangement, så vi alle kan mødes!! Det kunne simpelthen være SÅ hyggeligt!

Anmeld

24. oktober 2010

anna-jonas

idamaria83 skriver:

Mette, Camilla og jeg selv bor alle i skønne Viborg

Ja, det er Msax............men det er nu mig hun mener, og godt nok stammer jeg fra Viborg, men bor nu i Malling.

Anmeld

24. oktober 2010

msax

Men Mette fra Viborg vil også rigtig gerne være med... jeg kan både fredag og lørdag...

Ihh. hvor jeg glæder mig... SMIL fra den ene af de to fantastiske Metter

Anmeld

24. oktober 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Det er da mange altså vi må snart finde ud af at lave et eller andet stort fælles arrangement, så vi alle kan mødes!! Det kunne simpelthen være SÅ hyggeligt!

DET gider jeg godt!!!!!

Anmeld

24. oktober 2010

Ida.

anna-jonas skriver:

Ja, det er Msax............men det er nu mig hun mener, og godt nok stammer jeg fra Viborg, men bor nu i Malling.

uanset hvad, så bor her altså en Navler-Mette her i Viborg - jeg ved det altså helt sikkert, jeg var da i hvert fald nede ved hende og drikke caffelatte og spise hjemmebagte boller (og sukke lidt over Malte!!) i mandags!!

Anmeld

24. oktober 2010

Ida.

michella80 skriver:

DET gider jeg godt!!!!!

Men det skal godt nok være et stort sted - vi er da mange

Anmeld

24. oktober 2010

anna-jonas

idamaria83 skriver:

uanset hvad, så bor her altså en Navler-Mette her i Viborg - jeg ved det altså helt sikkert, jeg var da i hvert fald nede ved hende og drikke caffelatte og spise hjemmebagte boller (og sukke lidt over Malte!!) i mandags!!

Jeps, er heller ikke uenig med dig i det faktum at der bor en Mette i Viborg...............

Anmeld

24. oktober 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

Men det skal godt nok være et stort sted - vi er da mange

Ja det skal det da vidst..... Og så kunne vi jo mødes på midten=FYN!

Anmeld

24. oktober 2010

Dictes mor

Men skal vi så ikke aftale d. 6 november her hos mig. Jeg kunne godt tænke mig at vide ca. hvor mange vil bliver, og så sender jeg mand og hund hjemmefra, de gider vist ikke alt det børnesnak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.