SoSu elev. Hvor meget er realistisk at tjene ved siden af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nej jeg kan ik finde noget om det. Men der tales om at det er forskelliget fra kommune til kommune, fordi det handler om den enkelts kommunes spareplan...

Hvilket jo ik gør det gennemskueligt overhoved...

Ja og det er det jeg også har fået afvide hver gang... Ej hvor irriterende... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

albertesmor skriver:

Altså med din bagrund lyder det som rimeligt realistisk at du vil kunne tjen en masse ved siden af, men det kræver jo også at familien er indstillet på at se mindre til dig i de perioder også hvis du har børn.

Jeg kom selv meget nemt igennem hjælperen, men nu fik min sævanelige løn.

Jeg har ingen børn endnu, men håber på at blive gravid under uddannelse da vi har prøvet i 2 år. Kan jo bare ik gå og vente til barnet kommer. Man må jo rykke sig mens man venter.

Men ja, jeg må tænke mig godt om.Tror dog ikke det boglige bliver det store problem heldigvis. Så måske kan det give lidt luft til ekstra arbejde.

Anmeld

26. oktober 2010

MoarJ skriver:

Ja og det er det jeg også har fået afvide hver gang... Ej hvor irriterende... 

Meget. Det er ret frustrerende. Skulle du ik også igang med uddannelsen nu?

Anmeld

26. oktober 2010

Mira0911

Meget. Det er ret frustrerende. Skulle du ik også igang med uddannelsen nu?

Jeg skal i noget praktik fra Januar af og så gerne i 9 mdr. For så har jeg samlet til 1 års erfaring... Skulle have været i praktik nu her, men har udsat det til Januar, da vi står og skal flytte i næste uge.. (På Mandag faktisk) Og har kun pakket 7 kasser ned... 

Anmeld

26. oktober 2010

MoarJ skriver:

Jeg skal i noget praktik fra Januar af og så gerne i 9 mdr. For så har jeg samlet til 1 års erfaring... Skulle have været i praktik nu her, men har udsat det til Januar, da vi står og skal flytte i næste uge.. (På Mandag faktisk) Og har kun pakket 7 kasser ned... 

Nå ja, det husker jeg godt nu du skriver det. Ih så har du da snart lidt travlt med at få pakket hehe. Men mon ik i når det.

Anmeld

26. oktober 2010

Mira0911

Nå ja, det husker jeg godt nu du skriver det. Ih så har du da snart lidt travlt med at få pakket hehe. Men mon ik i når det.

Jo skal nok nå det... :) Plejer jeg som altid.. Underligt nok pakker jeg ned i sidste øjeblik som altid.. 

Anmeld

26. oktober 2010

MoarJ skriver:

Jo skal nok nå det... Plejer jeg som altid.. Underligt nok pakker jeg ned i sidste øjeblik som altid.. 

Også jeg. Men det er nu også nemt nok at se om man har fået det hele med. Hehe

Anmeld

26. oktober 2010

Mira0911

Ja nemlig.. Men sortere samtidig med, så noget ryger på losseren... 

Anmeld

26. oktober 2010

MoarJ skriver:

Ja nemlig.. Men sortere samtidig med, så noget ryger på losseren... 

God ide!

Ih håber da du kan få din voksenelevløn nu du venter og arbejder netop for det...

Anmeld

26. oktober 2010

Hvem?

Da jeg tog Sosa Ass. uddannelsen havde jeg et fuldtidsjob i hjemmeplejen ved siden af (havde ingen børn dengang, så det var jo nemt) jeg havde primært aftenarbejde i hverdagene fra 15.00-23.00 og Fredag og lørdag havde jeg nattevagter fra 23.00-07.00, jeg syntes ikke det var svært at komme igennem uddannelsen overhovedet med arbejdet ved siden af - Så hvis du ingen børn har endnu, så gi den gas - da uddannelsen jo heller ikke tager så lang tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.