Har i fastlagt jeres nytårsmenu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

BechHannibal

Tullen85 skriver:

Hmm... tror jeg snupper en pizza i år :-D Skal holde nytår alene sammen med trolden, så gider jeg nok ikke lave mad :-D

Alene, Er det ikke lidt trist nytårsaften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Diana...

Nope ikke endnu. Men ved heller ikke helt hvad vi skal endnu ved bare vi skal være i jylland. 

Men jeg regner STÆRKT med at vi skal have oksemørbrad som jeg får hvert år men hvordan den skal laves finder jeg nok først ud af et par dage før som altid ha ha. 

Anmeld

28. oktober 2010

Maja88

vi skal holde det hjemme ved de gamle da jeg er temmelig meget gravid der og ikke gider det store...

vi plejer at få sønderjysk grønlangkål med kålpølser- hamburgerryg- kartofler. brune kartofler. røget kogt flæsk tror jeg det er(spiser det ikke)

til dessert plejer der at være citronfromage hvis min bror er hjemme.

Anmeld

28. oktober 2010

Muffinmus

Nej sgu

Som regel finder vi først ud af hvad vi skal en uge inden nytårsaften...fordi vi ikke gider alt det ståheej med voldsomme drukture osv.

Og med 2 små børn der skal tidligt i seng tidligt så er der ret begrænsede mulgheder, andet end hvis vi selv holder det og så skal vi jo være delvist ædru til at kunne passe vores unger jo:-)

Så vi er slet slet ikke nået til maden endu, men som regel er den da god og har da flere idder hvis jeg selv skal lave den:-)

Anmeld

28. oktober 2010

Lullaby

Aner det ikke for vi gider ikke fejre nytår med små børn så vi sover tidligt  Dog skyder ungerne af med manden inden de skal i seng..

Anmeld

28. oktober 2010

BabyStella!

MaleneF skriver:

Hej Tøser!

Ja jeg ved godt der er et lille stykke tid endnu, men har i fastlagt jeres nytårsmenu?

Hvis i har, hvad skal i så have?

Herhjemme har vi snakket om:

Forret: Tarteletter

Hovedret: Vildsvinesteaks med tilbehør.

Dessert: Chokolademousse

Hjemmelavet selvfølgelig

Malene mor til simon 08.05.2010

Du er tidlig ude Vi ska´ bare være os 3, samt svigerfar og min lillebror, så tror det blir´ noget ala hvad vi fik sidste år:

Forret; Hummer cocktail.

Hovedret; Mørbradsmedaljer, bagte kartofler med baconfyld, whisky sauce, salat og flutes.

Dessert; Hjemmelavet is i hjemmelavet nøddeskåle, flødeskum, chokoladesovs og pynt.

Mums, det var godt!

Tror sgu vi tager den igen i år   Får jo nyt køkken, måske maden blir´ endnu bedre i det. *hehe*

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Slap da helt af I er i god tid

Jeg ved ikke engang hvad vi skal I år. Vi plejer jo at holde nytår uden børn, men den går ikke i år. Så normalt, står vi for ENTEN forret, hovedret eller dessert

I år, skal vi først finde ud af, hvad vi skal. Måske tager vi ind til mine forældre. Det vil de sikkert være glade for

Anmeld

28. oktober 2010

M.O.A.R.

Jeg ved godt jeg er lid tidligt ude.

Men var bare så nysgerrig for at se hvilke lækkerier i skulle have og om vores menu evt skulle rettes lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.