Har i fastlagt jeres nytårsmenu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

M.O.A.R.

hesteloppen skriver:

Det samme som hver nytårsaften:

Lakseruller i citron/hvidvinssauce

Oksemørbrad med rodfrugter og gorgonzolasauce

Tiramisu

Natmad: kransekage og hotdogs....det kan jo ikke være anderledes...

(nå ja, selvfølgelig er ALT hjemmelavet!)

Mmmh lyder lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

NoName

åh gud dog... så langt er jeg slet ikke kommet endnu.... har kun lige taget hul på julegaverne = der er købt en gave.... men følger lige med og håber på inspiration....

Anmeld

23. oktober 2010

mullesmith2

Jeg tænker vi skal have noget rimelig nemt og måske endda bestille udefra nu da der er to små drenge at tage hensyn til og min kærestes søn på 4 er her også nytårsaften. Aner ik lige hvad vi gør endnu om vi er hjemme eller hos min mor. Men kunne være ideelt at være sammen med nogen venner der også lige har fået børn der er 4 hold i vennekredsen der for nylig har fået baby.

Men kunne umiddelbart godt tænke mig nogen hele varm røgede laksesider krydret med peber og citron som bare skal spises med en god dilddressing og flutes til som forret. Og til hovederet vil jeg gerne have noget rigtig godt oksemørbrad med en rigtig bernaise sauce til og ikke pulverbrev. Og så nogen gode bagte rodfrugter til og frisk salat også og evt flute  Og desserten skal være min hjemmelavede nougatis der bare er sindsygt god  og så skal der selvfølgelig være kransekage og champagne til klokken 24. og natmad skal være hotdogs.... Velbekomme

Anmeld

23. oktober 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Vi plejer at få raclette til hovedret og risalamande til dessert.

Anmeld

23. oktober 2010

saxa

Mums det lyder godt.. Har ikke tænkt over det endnu.. Og ved heller ikke hvor det skal holdes henne i år.. Vi har snakket en del om at holde det hjemme alene med vores 2 børn.. Og så lave noget lækkert mad - hvad ved vi ikke endnu.. Men hvis det bliver hjemme er foretten ihvertfald lakseroulade

Anmeld

23. oktober 2010

SHERO

Hmm... tror jeg snupper en pizza i år :-D Skal holde nytår alene sammen med trolden, så gider jeg nok ikke lave mad :-D

Anmeld

23. oktober 2010

Heidisbebs

Jeg ved ingenting... Går nok tidlig i seng nytårsaften, det er første  gang jeg skal holde nytår uden min søn

Anmeld

23. oktober 2010

FrkT

Vi ved endnu ikke hvad vi skal nytårsaften, og om vi overhovedet skal noget.

Men det eneste der er HELT fastlagt er desserten, da det er en tradition i min familie, som jeg har taget med mig i vores forhold (til Jens' store glæde). Og det er bananasplit. Det har jeg fået hvert år nytårsaften lige siden jeg var helt lille. Og godt nok er Jens kokken herhjemme, men bananasplit, dét laver jeg. Vi har en lidt anderledes opskrift i vores familie, og alle jeg har lavet det for siger de aldrig har fået bedre bananasplit, det er bare mums.....

Da jeg var barn fik vi mange år fondue nytårsaften. Men da mine forældre købte sig en raclette fik vi raclette-mad hvert år, og det var en tradition, som jeg godt kunne finde på at føre med videre også, når vi selv får børn.

Anmeld

23. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Nej det har vi ikke..

Vi må se hvad menukortet bringer Vi tager nemlig til gran canarie i 1 uge d.31 december så vi spiser ude den dag...

Anmeld

23. oktober 2010

SussieThyssen

MaleneF skriver:

Hej Tøser!

Ja jeg ved godt der er et lille stykke tid endnu, men har i fastlagt jeres nytårsmenu?

Hvis i har, hvad skal i så have?

Herhjemme har vi snakket om:

Forret: Tarteletter

Hovedret: Vildsvinesteaks med tilbehør.

Dessert: Chokolademousse

Hjemmelavet selvfølgelig

Malene mor til simon 08.05.2010

Nej..ikke endnu, da jeg ikke ved hvor mange vi bliver.
men som regel får vi en god oksesteg med hele svineriet og is til dessert.
Hvis min ældste kommer, så bliver det sikkert med en af hendes hjemmelavede desserter, som er helt fantastiske, men hun er meget højgravid lige der, så vi ved jo ikke om hun dels orker det og dels ikke allerede har født 
Men nu får vi se.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.