Jubiii, kom frisk! - En ny billede-runde!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Jamen det gør hun oss!

Og Bianca lige sådan. Forleden opdagede jeg lige, da Kenneth stod med hende på armen, hvor LANG hun egentlig er, når man står med hende. Altså jeg syntes jo ikke det er længe siden, at hun var en lille sammenkrumpet baby, hvis numse bare var en lille håndfuld, når hun hang på ens skulder. Og nu dingler hendes ben jo bare langt ned af ens krop, når man løfter hende op - store tøs.

Det er ind imellem lidt svært at forstå, at det går SÅ stærkt...!!

Ja det er vildt så stærkt det går!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Ja det er vildt så stærkt det går!!!

Er Carla blevet klippet? ....Du må lige have taget et par billeder af hende med hendes nye frits, så vi kan få at se, hvor FIN hun er blevet  

Anmeld

24. oktober 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Er Carla blevet klippet? ....Du må lige have taget et par billeder af hende med hendes nye frits, så vi kan få at se, hvor FIN hun er blevet  

Nej ikke endnu. Det er desværre først næste lørdag for vores frisør holdt fri. He he... Jeg synes bare aldrig det er særlig kønt lige når Carla er blevet klippet.

Anmeld

24. oktober 2010

anna-jonas

Sikke skønne billeder, af de dejlige NS-børn.

Her er lidt af mine tøser.

1. Ida er begyndt at lege med dukke og dukkevogn.

2. Anna og jeg er skøre sammen.

3. Anna tegner, hvilket hun gør det meste af tiden.

4. En mysse-klar Ida.

Knus Mette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Jeg får ikke helt så tit taget billeder mere, som jeg gjorde førhen, da jeg gik hjemme.

Men idag kom mormor på besøg, og jeg har netop (igen-igen) fået mig et nyt digital-kamera, som skulle tages i brug. Så jeg fik da lige knipset en del idag, som jeg gerne vil dele med Jer.

Jeg håber, at I andre også gider vise et par billeder .....pyt med om de er HELT nye eller ej. Det er bare dejligt at få et lille kig med i Jeres og de skønne NS-børns liv. Så del endelig! Jeg ELSKER at se billeder.

Jeg starter selvfølgelig selv ud med dagens (eller gårs-dagens, må det jo være nu) billeder, som jeg fik taget af mine piger....

Her er et enkelt billed af Emil

Anmeld

24. oktober 2010

MORJESPERSEN

Hold nu op...... hvor har i alle sammen bare de dejligste børn......

Jeg har ikke ret mange nye, men her kommer et fra i lørdags inden vi skule til farfar´s fødselsdag...

Anmeld

26. oktober 2010

JustAnotherName

Jaaa, hvor er det skønt at se alle de dejlige NS børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.