Jubiii, kom frisk! - En ny billede-runde!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Skouboe

Jeg tilbringer det meste af min vågne tid efterhånden med at sidde i skrædderstilling på gulvet - med et eller to børn på skødet... Her er fra den anden dag.

PS: Jeg vil iøvrigt gerne med i slankeklubben - jeg skal desværre af med 25 kg eller deromkring... De 10 kg jeg havde tabt inden jeg blev gravid med Silja, har stort set sneget sig tilbage 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Ida.

Beware - spam-alert

Her er en stak fra det sidste stykke tid

Anmeld

24. oktober 2010

TbCp

Arhmen hvor er der bare mange gode billeder!!!

Jeg vil gerne være med. De er dog alle taget med telefonen, så de er ikke alle lige gode...

1: Hyggeaften, den anden aften, med film og popkorn
2: Indianer tøj fra børnehaven
3: En fin prinsessekjole
4: Vi bager kage
5: Sådan ser Liva ud når man ber hende smile
6: tjaahhh
7 + 8: En ny idé Liva har fået "mor kan du tage billede af mig når mig gør sådan her"

Anmeld

24. oktober 2010

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Jeg tilbringer det meste af min vågne tid efterhånden med at sidde i skrædderstilling på gulvet - med et eller to børn på skødet... Her er fra den anden dag.

PS: Jeg vil iøvrigt gerne med i slankeklubben - jeg skal desværre af med 25 kg eller deromkring... De 10 kg jeg havde tabt inden jeg blev gravid med Silja, har stort set sneget sig tilbage 

Skønne billeder af dig og dine dejlige piger.

Anmeld

24. oktober 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Beware - spam-alert

Her er en stak fra det sidste stykke tid

Sikke en lææækker vapse-jakke Lina sidder i på foto 1.

Og hvor ser det hyggeligt ud, da I var på tur. Og ikke mindst, da der blev bagt lækre muffins - mums!

Anmeld

24. oktober 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Arhmen hvor er der bare mange gode billeder!!!

Jeg vil gerne være med. De er dog alle taget med telefonen, så de er ikke alle lige gode...

1: Hyggeaften, den anden aften, med film og popkorn
2: Indianer tøj fra børnehaven
3: En fin prinsessekjole
4: Vi bager kage
5: Sådan ser Liva ud når man ber hende smile
6: tjaahhh
7 + 8: En ny idé Liva har fået "mor kan du tage billede af mig når mig gør sådan her"

Skønne, skønne Liva    Elsker at se billeder af det kønne pigebarn!

Lidt sjovt, stoffet på Liva's prinsesse-kjole er det samme som på vores sengerand. Super sødt. Jeg så stoffet engang i "stof 2000", og tænkte, at jeg godt gad have det på vores ammepude og som sengetøj ......men jeg syer jo ikke selv, så det blev desværre kun ved tanken......Og nu bruger vi hverken sengerand eller ammepude mere. Og sengetøj har de nok af i forvejen, sååh...

Anmeld

24. oktober 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

He he taaak. Vi er nødt til at sætte to spænder i nu fordi hendes hår er så langt. Hun skal klippes på lørdag.

Ihh, så glæder jeg mig da til at se hendes nye frille, når hun er blevet klippet

Anmeld

24. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg tænker hver gang du lægger billeder ind at Celina bliver så stor!!!!

Jamen det gør hun oss!

Og Bianca lige sådan. Forleden opdagede jeg lige, da Kenneth stod med hende på armen, hvor LANG hun egentlig er, når man står med hende. Altså jeg syntes jo ikke det er længe siden, at hun var en lille sammenkrumpet baby, hvis numse bare var en lille håndfuld, når hun hang på ens skulder. Og nu dingler hendes ben jo bare langt ned af ens krop, når man løfter hende op - store tøs.

Det er ind imellem lidt svært at forstå, at det går SÅ stærkt...!!

Anmeld

24. oktober 2010

JustAnotherName

LIZO skriver:

ja dte går bare alt for stærkt. hun bliver os snart 1 år. om mindre end 3 uger til. suk suk..

Hvor er det vildt - er der godt nok ALLEREDE ved at være gået et helt år!?

Anmeld

24. oktober 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Skønne, skønne Liva    Elsker at se billeder af det kønne pigebarn!

Lidt sjovt, stoffet på Liva's prinsesse-kjole er det samme som på vores sengerand. Super sødt. Jeg så stoffet engang i "stof 2000", og tænkte, at jeg godt gad have det på vores ammepude og som sengetøj ......men jeg syer jo ikke selv, så det blev desværre kun ved tanken......Og nu bruger vi hverken sengerand eller ammepude mere. Og sengetøj har de nok af i forvejen, sååh...

Det er også købt i stof 2000 og synes bare det er så sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.