Jubiii, kom frisk! - En ny billede-runde!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
26 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg får ikke helt så tit taget billeder mere, som jeg gjorde førhen, da jeg gik hjemme.

Men idag kom mormor på besøg, og jeg har netop (igen-igen) fået mig et nyt digital-kamera, som skulle tages i brug. Så jeg fik da lige knipset en del idag, som jeg gerne vil dele med Jer.

Jeg håber, at I andre også gider vise et par billeder .....pyt med om de er HELT nye eller ej. Det er bare dejligt at få et lille kig med i Jeres og de skønne NS-børns liv. Så del endelig! Jeg ELSKER at se billeder.

Jeg starter selvfølgelig selv ud med dagens (eller gårs-dagens, må det jo være nu) billeder, som jeg fik taget af mine piger....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

ooo

Årh, dejlige piger.

Har da helt savnet at se billeder af dem, de er bare så skønne.

Jeg glæder mig til at jeg kan være med, med billeder af mit barn, eller bare lidt mavebilleder. Det blev desværre heller ikke i denne måned at der var gevinst, men så må Niller og jeg bare gå til den i næste måned.

Anmeld

23. oktober 2010

LIZO

jeg har fået nyt kamara.. så har taget en masse billeder af ungerne den anden dag

Anmeld

23. oktober 2010

Barbamama

SÅ. Her kommer lidt billeder fra da vi var på cafe i ferien. Carla sad og charmerede alle med nutella i hovedet. Ha ha... Nogle af dem er lidt utydelige, men det må I lige bære over med. Det første billede er hjemmefra. Det viser hvor vild Carla er med forloren hare

Anmeld

23. oktober 2010

JustAnotherName

SÅ. Her kommer lidt billeder fra da vi var på cafe i ferien. Carla sad og charmerede alle med nutella i hovedet. Ha ha... Nogle af dem er lidt utydelige, men det må I lige bære over med. Det første billede er hjemmefra. Det viser hvor vild Carla er med forloren hare

Nårhh, hvår ser hun nuller ud med håret til den ene side og spænde i.

Skønne tøs! 

Anmeld

23. oktober 2010

JustAnotherName

LIZO skriver:

jeg har fået nyt kamara.. så har taget en masse billeder af ungerne den anden dag

De er så drøn-dejlige, dine to krudtugler.
Jeg kan slet ikke komme mig over, så meget der bare er sket med Zoey på det sidste. Hun er virkelig vokset meget, syntes jeg det ser ud til. De ser ud til at være sååååå glade for hinanden - hvor er det dejligt!

Anmeld

23. oktober 2010

JustAnotherName

Årh, dejlige piger.

Har da helt savnet at se billeder af dem, de er bare så skønne.

Jeg glæder mig til at jeg kan være med, med billeder af mit barn, eller bare lidt mavebilleder. Det blev desværre heller ikke i denne måned at der var gevinst, men så må Niller og jeg bare gå til den i næste måned.

Tak søde.

Jeg glæder mig også viiiildt meget til at følge din voksende mave...
Øv, at der ikke var gevindt i denne omgang - men weehuu, så er der endnu mere anledning til lagen-gymnastik

Jeg håber ikke I kommer til at skulle vente for længe.

For mig tog det et halvt år (gange 2) for at blive gravid med Bianca ....og det tror jeg vitterligt på, at det hang sammen med min store lyst til at blive gravid, forventningen - og dermed skuffelsen. Indtil jeg slappede af og tog det med ro uden at have så meget fokus på det.....selvom det er nært umuligt, når man ønsker sig et barn!

Med Celina havde jeg INGEN hastværk! ...Og der gik så kun lige knap 3 uger (kun een gang sex) fra pille-stop, og til jeg havde en positiv test i hånden

Så ønsket om en baby, KAN faktisk godt (tror jeg) hindrer processen lidt i at ske så hurtigt. For kroppen er en drilsk selvbestemmende størrelse, som man bare må være i og leve med på godt og ondt.

Men jeg glæder mig MEGET til at se dig og din baby på billeder 

Anmeld

23. oktober 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Skønne tøs! 

He he taaak. Vi er nødt til at sætte to spænder i nu fordi hendes hår er så langt. Hun skal klippes på lørdag.

Anmeld

23. oktober 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Skønne tøs! 

Jeg tænker hver gang du lægger billeder ind at Celina bliver så stor!!!!

Anmeld

23. oktober 2010

LIZO

JustAnotherName skriver:

De er så drøn-dejlige, dine to krudtugler.
Jeg kan slet ikke komme mig over, så meget der bare er sket med Zoey på det sidste. Hun er virkelig vokset meget, syntes jeg det ser ud til. De ser ud til at være sååååå glade for hinanden - hvor er det dejligt!

ja dte går bare alt for stærkt. hun bliver os snart 1 år. om mindre end 3 uger til. suk suk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.