BabyStella! skriver:
Netop! Den går bare ikke som en gjorde i gamle dage! Ikke alt skal laves om, man kan sagtens skabe sig tosset med gutterne, men bare ikke hver weekend!
Prøvede jeg også og forklare ham - åhhhh, er så træt af at være den ansvarlige og voksne! Er så træt af og være mor nogle gange. Jeg vil også i byen, hvilket jeg dog også sagtens kan. Har en søster som gladeligt ser efter Stella, men nogle gange syns´ jeg bare, det er svært og "give slip", når jeg endelig er i byen.
Grunden til, jeg blir´ så sur på manden, er nok pga. jalousi? Han kan jo bare gøre som han gjorde før. Han træner, tager til fester, spiller playstation... Jeg kan dårlig nok finde tid til og ta´ i motionscentret!?
Nej, det, du beskriver, er bestemt ikke fair.
Men jeg tænker også, at det kan være, du er lidt for go' af dig. Gad vide, om du ikke rydder op efter ham, laver mad og vasker hans tøj?
Jeg synes, du skal købe en stor kurv eller finde en stor papkasse, og hvis du så bli'r træt af hans rod (for sådan noget producerer han givetvis), så smid det i kassen: Vasketøj, brugte tallerkener, ps-spil og lignende, der flyder. Sæt skilt på kassen med hans navn. Så må han jo klare den, som han vil
.
Nej, seriøst, tror ikke, han sådan virkelig fatter, hvor meget du egentlig laver i løbet af en dag. Og jeg tror, du har et ansvar i det. Du må simpelthen STOPPE med at være hans mor! (Selvom det er svært, når man gerne vil have det hele til at køre gnidningsfrit).Det er ikke nok, at du bruger ord. Tror altså, der må handling til.