Endnu engang et indlæg fra mig; Tingene er af lort til!
Hvorfor er det mig, der skal blive hjemme fra fest, når Stella er syg? Hvorfor skal jeg se efter hende? Hvorfor kan manden ikke gøre det? Jeg elsker min datter, men det er efterhånden nogle dage siden, at jeg var i byen.
Han tog det bare som en selvfølge, at det var ham som skulle afsted. Vi havde altså begge fået invitation til festen...
Når man tror det går skide godt, så går det bare slet ikke 
I går skulle manden bare lige ned til en kammerat og hente nogle film, vi kunne se, mens Stella var syg, men han endte med og være væk i 4 timer! Ringede til ham på et tidspunkt, for at fortælle at den var helt gal med Stella, hvor han bare spurgte om jeg ikke havde givet hende lidt og drikke? Selvfølgelig havde jeg det, samt flydende panodil, trøstet, gået rundt med hende, taget hende med udenfor for at få noget luft (hun har falsk strubehoste) - alt hvad jeg kunne komme i tanke om. Håbede da at han sagde, han kom hjem nu, men Stella begyndte og græde igen og jeg måtte lægge på.
1 time senere ringede han og spurgte om han måtte ta´ en kammerat med hjem og spille playstation på vores nye fjernsyn? "Hallo!? Hvad regner du selv med?", tænkte jeg, men sagde til ham at det nok ikke var så god en ide, da Stella jo var syg, og jeg faktisk havde brug for at han kom hjem, og aflaste mig. Så blev han sur?! "Heldigvis" blev Stella ked af det igen, og jeg måtte lægge på.
Kl. 22.00 tog jeg hende med ind i vores seng, gad ikke rende frem og tilbage mere. Ved midnatstid kom manden hjem, hørte jeg. Stella faldt ordentlig i søvn ved 2 tiden, og vågnede igen kl. 7.00 som hun plejer og var frisk som en havørn 
Jeg gjorde hende klar, som jeg plejer, og gik ind i stuen, hvor jeg så fandt manden siddende foran playstationen!
Det er fint nok engang imellem og spille playstation, gå til fester og bare være sammen med vennerne, men jeg havde faktisk brug for hjælp - HAR brug for hjælp, hvilket jeg har sagt til ham. Hvorfor er han så egoistisk?
Jeg vil på en måde gerne væk fra ham, men inderst inde elsker jeg ham jo, og jeg ønsker heller ikke at Stella kun skal se ham hver anden weekend. Jeg har bare heller ikke mod til og starte forefra nu - alene - med nyt hjem og lign. Jeg har det trygt ved og ha´ en ved min side..... Lige nu er han så bare lige til fest 
Nok bare lidt brok? Ved godt, jeg nok bør gå fra ham, men det føler jeg bare ikke, jeg kan magte lige nu. Stå med Stella alene, begynde i skole til Januar...
Har bare sagt til ham, hvor utilfreds, jeg er - hvorfor lytter han ikke?
Ps. Gider ikke være anonym denne gang - fuck det om folk ved hvordan jeg har det. Det kan sgu ikke passe, det kun er mig, som lever i et forhold med tvivl?