skyder mod folk med anden etnisk baggrund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Dinna88

mor-til-vanessa skriver:

armen jeg hader det ord.

og hader 2.generations indvandre og 3.generations indvandre. altså de er jo født i dk, så er de vel dansk. i hver fald i mine øjne.

Men en indvandrer er jo en indvandrer - det er jo ikke et skældsord!  

og det er de andre jo heller ikke, men dem ser jeg nu heller ikke så meget grund til at bruge, da de jo, som du siger, er danskere. Men det kan indvandrere jo også nemt være Altså, med dansk statsborgerskab.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

A&F

Ja, indvandrer er ikke et skældsord, men nu hvor vi har 1, generations indvandrer, 2  og 3 generations indvandrer, 10 generations indvandre osv osv, ej spøg til side, hvor længe bliver det ved.? .

Jeg er personligt ikke glad for at blive kaldt indvandrer, da jeg ikke er immigrant, men min far var. Jeg ser mig selv som dansker med arabisk og dansk baggrund.

Anmeld

23. oktober 2010

mor-til-vanessa

A&F skriver:

Ja, indvandrer er ikke et skældsord, men nu hvor vi har 1, generations indvandrer, 2  og 3 generations indvandrer, 10 generations indvandre osv osv, ej spøg til side, hvor længe bliver det ved.? .

Jeg er personligt ikke glad for at blive kaldt indvandrer, da jeg ikke er immigrant, men min far var. Jeg ser mig selv som dansker med arabisk og dansk baggrund.

ja det er det jeg mener.

dejligt der var andre der kunne se hvad jeg mente

Anmeld

23. oktober 2010

mor-til-vanessa

Dinna88 skriver:

Men en indvandrer er jo en indvandrer - det er jo ikke et skældsord!  

og det er de andre jo heller ikke, men dem ser jeg nu heller ikke så meget grund til at bruge, da de jo, som du siger, er danskere. Men det kan indvandrere jo også nemt være Altså, med dansk statsborgerskab.

jeg synes nu bare indvandre virker negativt.

det bliver i hver fald tit brugt sådan. derfor kan jeg ikke lide ordet.

Anmeld

23. oktober 2010

Dinna88

mor-til-vanessa skriver:

jeg synes nu bare indvandre virker negativt.

det bliver i hver fald tit brugt sådan. derfor kan jeg ikke lide ordet.

Bare tænk på at når folk bruger det negativt, så er de ignorante Det er ikke et skældsord.

Anmeld

23. oktober 2010

Dinna88

A&F skriver:

det er da klart at du ikke er glad for at blive kaldt det, når du ikke er det

Anmeld

23. oktober 2010

mor-til-vanessa

Dinna88 skriver:

Bare tænk på at når folk bruger det negativt, så er de ignorante Det er ikke et skældsord.

ja det skal jeg prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.