mor-til-vanessa skriver:
har i hørt om det med skuddrama i sverige???
en person skyder folk med indvandre baggrund.
ja undskyld min sprog, men hvad fanden er det for noget. er simpelhen så træt af folk, som har noget mod indvandrer. hader egentligt det ord indvandre, men så forstår nok folk bedre hvad jeg skriver.
synes simpelhen det er noget svinderi.

Ja, det er afskyeligt og modbydeligt, men så længe vi har FOR højredrejede regeringer og folk i al almindelighed tillader, at man går og nedgør folk fra andre lande, så sniger det sig ind som en pest og forgifter hele samfundet.
Det var på den måde Hitler kom til magten 
Folk dyssede sig selv i søvn og accepterede det, ganske som de gør nu...og ikke kun med hensyn til invandrer politikken, men også med alt muligt andet, der rammer de svageste i samfundet.
Som jeg pler at sige, så roterer de ægte gamle venstre og konservative fædre i deres grave, for den regering vi har nu, er ganske langsomt ved at smadre det samfund, som de sammen med de gamle socialdemokrater opbyggede.
Det er en skændsel og jeg fatter ikke folk bliver ved med at sove sig fra det.
En del af min egen familie døde under II. verdenskrig, så jeg ved hvad det vil sige at tilhøre jagtet vildt, selvom jeg heldigvis først er født 13 år efter den sluttede, men alligevel, så sidder skrækken i en ved tanken om hvad mennesker accepterer og udsætter hinanden for.

Kærligst
Sussie
Anmeld