skyder mod folk med anden etnisk baggrund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

mor-til-vanessa

B&J skriver:

jA HVAD FANDEN har sådan en idiot gang i ja undskyld sproget men hva helvede har de gjordt ham skal vi andre skyde ham

ja han skulle næsten smage sin egen medicin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

mor-til-vanessa

Dinna88 skriver:

Det er godt nok også noget svineri!
Ingen grund til at hade ordet "indvandrer"  

armen jeg hader det ord.

og hader 2.generations indvandre og 3.generations indvandre. altså de er jo født i dk, så er de vel dansk. i hver fald i mine øjne.

Anmeld

22. oktober 2010

mor-til-vanessa

Baagøe skriver:

Det er i hvert fald en ekstrem holdning at have til tingene - men nogen mennesker er desværre sådan opdraget og har aldrig oplevet andet

nej men sørgeligt er det

Anmeld

22. oktober 2010

Pige2009

mor-til-vanessa skriver:

nej men sørgeligt er det

Ja, meget

Anmeld

22. oktober 2010

wamse

Jeg tror at det er et menneske som er psykisk syg

Anmeld

22. oktober 2010

Amso

Syntes også det er noget svineri...!! Den som gør det burde sku selv skydes efter...! OG RAMMES...!

Men syntes nu ikke ordet indvandrer er et fy ord. Det er de jo.. Og det er vi også hvis vi danskere flytter til udlandet.. Det er kun fordi vi danskere har gjort det til et "fy ord". Fortdi det bliver brugt i ofte dårlige sammenhænge. Men jeg siger selv indvanderer, og har familie der er indvandre, de er fra somalien. Og jeg bruger det skam i min hverdag, for jeg VED det ikke er noget grimt ord. Såååe, syntes da ikke du skal hade det ord, for det er skam også at finde i den danske retstavningsordborg, og der står det nu ikke beskrevet som et skidt ord.

Anmeld

22. oktober 2010

Faith

Amso skriver:

Syntes også det er noget svineri...!! Den som gør det burde sku selv skydes efter...! OG RAMMES...!

Men syntes nu ikke ordet indvandrer er et fy ord. Det er de jo.. Og det er vi også hvis vi danskere flytter til udlandet.. Det er kun fordi vi danskere har gjort det til et "fy ord". Fortdi det bliver brugt i ofte dårlige sammenhænge. Men jeg siger selv indvanderer, og har familie der er indvandre, de er fra somalien. Og jeg bruger det skam i min hverdag, for jeg VED det ikke er noget grimt ord. Såååe, syntes da ikke du skal hade det ord, for det er skam også at finde i den danske retstavningsordborg, og der står det nu ikke beskrevet som et skidt ord.

. Ordet er vel hvad man selv gør det til. Det er lidt det samme med ordet "mongol" i stedet for "Downs syndrom". De er jo mongoler, men ordet har bare en negativ klang fordi det også bruges som skældsord.

Anmeld

22. oktober 2010

Amso

smillaluna skriver:

. Ordet er vel hvad man selv gør det til. Det er lidt det samme med ordet "mongol" i stedet for "Downs syndrom". De er jo mongoler, men ordet har bare en negativ klang fordi det også bruges som skældsord.

præcis..

Anmeld

22. oktober 2010

Miamaja

SussieThyssen skriver:

Ja, det er afskyeligt og modbydeligt, men så længe vi har FOR højredrejede regeringer og folk i al almindelighed tillader, at man går og nedgør folk fra andre lande, så sniger det sig ind som en pest og forgifter hele samfundet.
Det var på den måde Hitler kom til magten
Folk dyssede sig selv i søvn og accepterede det, ganske som de gør nu...og ikke kun med hensyn til invandrer politikken, men også med alt muligt andet, der rammer de svageste i samfundet.

Som jeg pler at sige, så roterer de ægte gamle venstre og konservative fædre i deres grave, for den regering vi har nu, er ganske langsomt ved at smadre det samfund, som de sammen med de gamle socialdemokrater opbyggede.
Det er en skændsel og jeg fatter ikke folk bliver ved med at sove sig fra det.

En del af min egen familie døde under II. verdenskrig, så jeg ved hvad det vil sige at tilhøre jagtet vildt, selvom jeg heldigvis først er født 13 år efter den sluttede, men alligevel, så sidder skrækken i en ved tanken om hvad mennesker accepterer og udsætter hinanden for.

Kærligst
Sussie

Lige netop

Anmeld

22. oktober 2010

N&J

mor-til-vanessa skriver:

har i hørt om det med skuddrama i sverige???

en person skyder folk med indvandre baggrund.

ja undskyld min sprog, men hvad fanden er det for noget. er simpelhen så træt af folk, som har noget mod indvandrer. hader egentligt det ord indvandre, men så forstår nok folk bedre hvad jeg skriver.

synes simpelhen det er noget svinderi. 

Jeg sad selv og tænkte da jeg læste det, og at det sidste gang var mod to kvinder hvoraf den ene havde et barn på skødet.... - hvordan kan man være så uvidende at man skader en bestemt gruppe mennesker BARE fordi de har en anden pigmentering i huden.. I dont get it.. hvis hun alle rent faktisk havde sat sig ind i arternes udvikling, så ville de jo vide at vi alle er den samme art og stammer samme sted fra, seneste skulle være fra hvad der nu er mellemøsten.. Arrhh 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.