Nogen der vil udleje en brudekjole? Holstebro omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

L-Mortil3

AnjaM skriver:

søndag eftermiddag har vi gæster.. ellers, kunne jeg måske lægge den hjemme hos dig..? Så kan du prøve i ro og mag - jeg skal jo ikk lige bruge den igen, så det haster ikk, at jeg skal have den tilbage..

Det må du meget gerne, hvis ikke det er til besvær for dig? For det skal det bestemt ikke være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

iris-mor

Bom bom, tænker over hvor kjolen er, men skal nok finde den. I morgen formiddag tjekker jeg billeder og så leder jeg oppe som nede.

Den skal dog renses før brug, altså jeg kan være ligeglad, men husker at der var nogle gule plamager vist nok fra buketten.

Hvis du springer fra pga rensning, skriver du så ikke lige en sms, så jeg ikke søger huset igennem. 27201007

ida

Anmeld

23. oktober 2010

iris-mor

Har scannet et dårligt billede, men kan ikke finde ud af at sætte det ind. Men jeg kan maile det, og har også et bedre billede i morgen, det var bare fordi jeg lige var oppe.

Sweet dreams

Anmeld

23. oktober 2010

L-Mortil3

iris-mor skriver:

Har scannet et dårligt billede, men kan ikke finde ud af at sætte det ind. Men jeg kan maile det, og har også et bedre billede i morgen, det var bare fordi jeg lige var oppe.

Sweet dreams

Du må rigtig gerne maile mig nogle billeder

line@jod-bog.dk

Anmeld

23. oktober 2010

iris-mor

Åh fanden squ og helvede. Leder og leder, så tøser hvis andre af jer ved hvor jeres lige er så kom endelig på banen. Håber den dukker op i dag eller i morgen.

ida

Anmeld

23. oktober 2010

iris-mor

Pyha er fundet. Den skal helt afgjort renses. Leder lige videre efter skørt og sko hvis du stadig er interesseret.

Sender billederne nu

Anmeld

23. oktober 2010

L-Mortil3

iris-mor skriver:

Pyha er fundet. Den skal helt afgjort renses. Leder lige videre efter skørt og sko hvis du stadig er interesseret.

Sender billederne nu

Hvor er den bare flot Har sendt mail retur

Anmeld

23. oktober 2010

Steph_Laurits

Line&Liam skriver:

Hvor er den bare flot Har sendt mail retur

Nu bliver man da først nysgerrig for at se kjolen

Og tillykke med dagen på lørdag

Anmeld

25. oktober 2010

iris-mor

Nå nu har jeg ikke lige hørt dit endelig svar, så nu hænger du på den.

Sender lige om lidt, og går ud fra du under alle omstændigheder betaler portoen begge veje.

Ida

Anmeld

25. oktober 2010

L-Mortil3

iris-mor skriver:

Nå nu har jeg ikke lige hørt dit endelig svar, så nu hænger du på den.

Sender lige om lidt, og går ud fra du under alle omstændigheder betaler portoen begge veje.

Ida

Jeg fik fundet mig en, men derfor vil jeg rigtig gerne også prøve din (det kunne være den var lidt lettere end den anden til festivitas bagefter ), og naturligvis betaler jeg portoen begge veje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.