Nogen der vil udleje en brudekjole? Holstebro omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.885 visninger
42 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

L-Mortil3

Ja med lidt kort varsel

Men Morten og jeg skal have et ganske simpelt rådhus bryllup lørdag d. 30 i denne måned. Men Morten havde andre planer og har inviteret hele den pukkelryggede, så nu sidder jeg her og har det vildt dårligt over jeg kun har almindeligt grimt tøj

Så var det jeg tænkte at det KUNNE jo være der var en skøn kvinde her på baby.dk der ville udleje sin brudekjole en dags tid?

Jeg vil tro jeg bruger en 40/42 måske evt 44 hvis den bliver snøret lidt ind.

Jeg havde forestillet mig jeg kunne hente den fredag, og så komme med den igen lørdag aften, evt. søndag hvis du bor langt væk.

Havde forestillet mig en pris for den (de dage incl aflevering og afhentning) dag på ca. 500-1000 kr, men ved ikke om det er helt urealistisk??

Så er der nogen derude bag skærmen der kan hjælpe en stakkels kvinde i nød?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

iris-mor

Jamen stort tillykke.

Du må gerne låne min ganske gratis, men den skal så lige renses først.

Bor godt nok på Lolland, men sender den gerne med noget forsikret post ting. Jeg har faktisk 2, en som jeg havde på under vielsen, sådan en stor en med corsage (tror nok det hedder sådan) uden noget ved skuldrene og så stort skørt der kunne hæftes op. Der er perler på toppen og broderi på skørtet. Har også det der stativ til inden under og muligvis også korsettet til indenunder. Den anden kjole var til senere på aftenen, en kridhvid stramtsidende kjole med halterneck og så var der palietter syet på i striber hele vejen ned. Vældig chick.

Du siger bare til hvis det har interesse, så finder jeg billeder og scanner.

Var vist st 42 dengang og er 168 cm.

ida

Anmeld

22. oktober 2010

L-Mortil3

iris-mor skriver:

Jamen stort tillykke.

Du må gerne låne min ganske gratis, men den skal så lige renses først.

Bor godt nok på Lolland, men sender den gerne med noget forsikret post ting. Jeg har faktisk 2, en som jeg havde på under vielsen, sådan en stor en med corsage (tror nok det hedder sådan) uden noget ved skuldrene og så stort skørt der kunne hæftes op. Der er perler på toppen og broderi på skørtet. Har også det der stativ til inden under og muligvis også korsettet til indenunder. Den anden kjole var til senere på aftenen, en kridhvid stramtsidende kjole med halterneck og så var der palietter syet på i striber hele vejen ned. Vældig chick.

Du siger bare til hvis det har interesse, så finder jeg billeder og scanner.

Var vist st 42 dengang og er 168 cm.

ida

Jamen for POKKER det lyder jo lige som en for mig, jeg er nøjagtig ligeså høj som dig, og str 42, jamen JUBII

Har du et billede evt? Kan den blive renset i nærheden af dig? Hvis jeg betaler for det? Jeg ved nemlig ikke om vi har et renseri her i nærheden?

Anmeld

22. oktober 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Jamen for POKKER det lyder jo lige som en for mig, jeg er nøjagtig ligeså høj som dig, og str 42, jamen JUBII

Har du et billede evt? Kan den blive renset i nærheden af dig? Hvis jeg betaler for det? Jeg ved nemlig ikke om vi har et renseri her i nærheden?

Der renseri i RKb, og også rn brudeforretning hvor du kan leje.. 

Anmeld

22. oktober 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

Der renseri i RKb, og også rn brudeforretning hvor du kan leje.. 

Kører vaskeriet i rkb stadig? Jamen så er der jo ingen ko på isen

Læste lidt om prof udlejning, og det koster faktisk det samme som en kjole fra lilly, og så skal man være i goood tid, det kan man vist ikke just sige jeg er

Anmeld

22. oktober 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Kører vaskeriet i rkb stadig? Jamen så er der jo ingen ko på isen

Læste lidt om prof udlejning, og det koster faktisk det samme som en kjole fra lilly, og så skal man være i goood tid, det kan man vist ikke just sige jeg er

man afleverer den inde ved Finn S (gamle tøjeksperten) og så får man den en uge efter. hm... men kan du nå det ???

og tillykke forresten haha

Anmeld

22. oktober 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

man afleverer den inde ved Finn S (gamle tøjeksperten) og så får man den en uge efter. hm... men kan du nå det ???

og tillykke forresten haha

Nej ikke umiddelbart, men skidt med hvis der er lidt pletter på i forvejen, så renser jeg den jo bare inden den bliver sendt retur

Anmeld

22. oktober 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Nej ikke umiddelbart, men skidt med hvis der er lidt pletter på i forvejen, så renser jeg den jo bare inden den bliver sendt retur

nååh du er godt nok velforberedt hva... hihi

SKAL du være hvis brud? og hvor er min invitation???`?????????? 

Anmeld

22. oktober 2010

Mira0911

EJ - STORT TILLYKKE 

Anmeld

22. oktober 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

nååh du er godt nok velforberedt hva... hihi

SKAL du være hvis brud? og hvor er min invitation???`?????????? 

Nej jeg SKAL vel ikke, jeg fik bare så dårlig samvittighed over de alle glæder sig til bryllup og så står man der i cowboybukser og en fesen trøje Jeg har da godt nok barnedåbs kjolen, men den passer vidst slet ikke til bryllup

Ja ingen invitation til svigermor, da jeg bestemt troede vi bare lige listede ind og skrev nogle papirer og så tøffede hjem igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.