Nogen der vil udleje en brudekjole? Holstebro omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

L-Mortil3

MoarJ skriver:

EJ - STORT TILLYKKE 

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Nej jeg SKAL vel ikke, jeg fik bare så dårlig samvittighed over de alle glæder sig til bryllup og så står man der i cowboybukser og en fesen trøje Jeg har da godt nok barnedåbs kjolen, men den passer vidst slet ikke til bryllup

Ja ingen invitation til svigermor, da jeg bestemt troede vi bare lige listede ind og skrev nogle papirer og så tøffede hjem igen

nej dåbskjolen er liiiiiiiidt kedelig til et bryllup (ja så er det da sagt haha)... med mindre du kan klemme dig i den liam havde på hihi.. (ja jeg er træt)...

Hm... hvis ikke du var gravid og havde kæmpe bryster lige pt, tror jeg godt du kunne passe den jeg havde på til dåben, men det er jo så ikke aktuelt.. hm :/

genbrug ?? haha...

nej okay... men prøver lige at finde noget til dig. hvis det er ok?

Anmeld

22. oktober 2010

Lone Jakobsen

uhh havde ellers en lyserød galla kjole som jeg brugte til mit bryllup... den ku du da godt ha lånt men kan se du har fundet en

Anmeld

22. oktober 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

nej dåbskjolen er liiiiiiiidt kedelig til et bryllup (ja så er det da sagt haha)... med mindre du kan klemme dig i den liam havde på hihi.. (ja jeg er træt)...

Hm... hvis ikke du var gravid og havde kæmpe bryster lige pt, tror jeg godt du kunne passe den jeg havde på til dåben, men det er jo så ikke aktuelt.. hm :/

genbrug ?? haha...

nej okay... men prøver lige at finde noget til dig. hvis det er ok?

Du må gerne prøve, men du husker godt jeg er mindst dobbelt så stor som dig ikke

Anmeld

22. oktober 2010

L-Mortil3

nutche skriver:

uhh havde ellers en lyserød galla kjole som jeg brugte til mit bryllup... den ku du da godt ha lånt men kan se du har fundet en

Du er skisme også så tynd Lone! Der er da no chance in hell jeg ville kunne klemme mig i den

Anmeld

22. oktober 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
tillykke med det, Line.. hvor fantastisk..! min brudekjole må du også gerne låne.. Den er dog ikk blevet renset, og er vist en str 44 med lynlås i ryggen.. Så den kan ikk så nemt snøres ind.. Ellers har jeg faktisk en del kjoler hængende, som bare må lånes.. (faktisk også en rigtig fin dueblå vente-kjole.. ) ville bare lige sige tillykke..

Anmeld

22. oktober 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Du må gerne prøve, men du husker godt jeg er mindst dobbelt så stor som dig ikke

det er du jo så ik... tror du skal være med i det der "kvinde elsk din krop som den er" program du er slet ikke så stor som du gør dig til.. når du har født tager vi (eller det kan vi godt gøre allerede) en shoppetur og finder noget tøj som du rent faktisk godt kan li!!! og ik i en str 44 (hvor fanden har du det fra) det bruger min mor - som er.... ja

Anmeld

22. oktober 2010

L-Mortil3

AnjaM skriver:

tillykke med det, Line.. hvor fantastisk..! min brudekjole må du også gerne låne.. Den er dog ikk blevet renset, og er vist en str 44 med lynlås i ryggen.. Så den kan ikk så nemt snøres ind.. Ellers har jeg faktisk en del kjoler hængende, som bare må lånes.. (faktisk også en rigtig fin dueblå vente-kjole.. ) ville bare lige sige tillykke..

Mange tak Anja... Jeg må vel ikke kigge forbi på et visit? En dag når du har tid, helst inden lørdag FNIS! Hvem ved, vi 2 er da godt lige store?

Anmeld

22. oktober 2010

Lone Jakobsen

Line&Liam skriver:

Du er skisme også så tynd Lone! Der er da no chance in hell jeg ville kunne klemme mig i den

jeg var 5 mdr henne da jeg blev gift

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. oktober 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

det er du jo så ik... tror du skal være med i det der "kvinde elsk din krop som den er" program du er slet ikke så stor som du gør dig til.. når du har født tager vi (eller det kan vi godt gøre allerede) en shoppetur og finder noget tøj som du rent faktisk godt kan li!!! og ik i en str 44 (hvor fanden har du det fra) det bruger min mor - som er.... ja

Som du da kan sige det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.