Zumba

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

oerbaek

Tilmeldt skriver:

Jeg havde første gang kæresten og babyen på 4mdr. med, men da musikken startede satte hun i et hyl, for den var bare sindsyg høj.. Ved heller ik lige hvad ejg havde forstillet mig!?!?

Så jeg ville IKKE anbefale dig at tage din baby med, det ville være synd!!!

Men der hvor jeg går r der masser der har skolebørn med.. Ved jo ik hvor du kommer fra, men ejg kan  anbefald Tømmerup eller Hvidebæk.. Dér går jeg!!

Stine og Lisa.

Ja der er mange der har børn med

Jeg vil sige Hvidebæk er bedst, har ikke prøvet det om mandagen endnu men om onsdagen der er hun bare super god

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

betski

michella80 skriver:

Okay. Ja det kan man jo også. Jeg tænkte bare at man måske slapper lidt mere af når man ikke lige skal tjekke ungerne engang imellem

Ja jeg kan da godt se, hvis man har en lille krudtugle så får man nok ikke så meget ro til at danse. Men jeg ser eller hører faktisk slet ikke min datter. Jeg nyder, at jeg kan tage hende med, da jeg er alene med hende og derfor ikke altid lige har en barepige på hånden. Dog er det begrænset, hvor meget hun får lov til at komme med når jeg selv skal undervise, da jeg jo ikke kan gå fra, hvis hun f.eks. falder og slår sig.

Anmeld

24. oktober 2010

oerbaek skriver:

Ja der er mange der har børn med

Jeg vil sige Hvidebæk er bedst, har ikke prøvet det om mandagen endnu men om onsdagen der er hun bare super god

Det er på Friskolen om Onsdagen, ik!?

Jah, jeg synes også hun er kanon.. Det er nu meget sjovt, for jeg har trænet hende, den gang jeg var gymnastik-træner!! Og nu står hun og svinger pisken over mig istedet for!!

Stine og Lisa.

Anmeld

24. oktober 2010

Pigent

Jeg elsker zumba.
Der hvor jeg går til det er det ikke for børn. Jo hvis de kan danse zumba så har der været nogle stykker med.

Jeg bor ikke på sjælland så stedet kan være ligemeget. (:

Anmeld

24. oktober 2010

Barbamama

duddi. skriver:

Ja jeg kan da godt se, hvis man har en lille krudtugle så får man nok ikke så meget ro til at danse. Men jeg ser eller hører faktisk slet ikke min datter. Jeg nyder, at jeg kan tage hende med, da jeg er alene med hende og derfor ikke altid lige har en barepige på hånden. Dog er det begrænset, hvor meget hun får lov til at komme med når jeg selv skal undervise, da jeg jo ikke kan gå fra, hvis hun f.eks. falder og slår sig.

Ja jeg ville ikke kunne have min med. Men hun er heller ikke så gammel. he he. Men det er da fedt at du kan have din datter med og så selv hygge dig imens. knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.