Zumba

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Jeg havde første gang kæresten og babyen på 4mdr. med, men da musikken startede satte hun i et hyl, for den var bare sindsyg høj.. Ved heller ik lige hvad ejg havde forstillet mig!?!?

Så jeg ville IKKE anbefale dig at tage din baby med, det ville være synd!!!

Men der hvor jeg går r der masser der har skolebørn med.. Ved jo ik hvor du kommer fra, men ejg kan  anbefald Tømmerup eller Hvidebæk.. Dér går jeg!!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Millzi

twinboys skriver:

ZUMBA i låååååååååååååve it...

Går til det 3 timer i ugen og kan ikke få nok...

Jeg synes ikke man skal tage børn og bebser med...

Jeg ville ikke en gang tage mine store drenge med, synes aftenen er min og jeg vil gerne ryste røv uden at skulle se efter børn samtidig... Bare min mening

Jeg bor i Jylland så stederne siger dig nok ikke noget alligevel

Majbritt

tak for dit svar

Anmeld

22. oktober 2010

Millzi

Tilmeldt skriver:

Jeg havde første gang kæresten og babyen på 4mdr. med, men da musikken startede satte hun i et hyl, for den var bare sindsyg høj.. Ved heller ik lige hvad ejg havde forstillet mig!?!?

Så jeg ville IKKE anbefale dig at tage din baby med, det ville være synd!!!

Men der hvor jeg går r der masser der har skolebørn med.. Ved jo ik hvor du kommer fra, men ejg kan  anbefald Tømmerup eller Hvidebæk.. Dér går jeg!!

Stine og Lisa.

tak for svaret

Anmeld

22. oktober 2010

Millzi

tak for alle jeres svar  Det hjælper meget med lidt hjælp når man er uvidne om noget

opdatering - Ingen baby med til zumba... hi hi

God weekend alle sammen

Anmeld

22. oktober 2010

twinboys

MiKKeL'sMoR skriver:

tak for dit svar

Var da så lidt og så bare igang til disse rytmer...

http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0

Anmeld

22. oktober 2010

twinboys

MiKKeL'sMoR skriver:

tak for alle jeres svar  Det hjælper meget med lidt hjælp når man er uvidne om noget

opdatering - Ingen baby med til zumba... hi hi

God weekend alle sammen

Smiler....

Anmeld

23. oktober 2010

CamillaSoefelt

MiKKeL'sMoR skriver:

jeg er fra skibby (ca, 40 min fra hillerød). har du evt et link el. noget til baby zumba?

Har ikke et link desværre.. Men ring til babysam i Hillerød, det var der jeg så det...

Anmeld

23. oktober 2010

Thereseh

4Fitness i Hillerød, ser ud til at Zumba 

http://www.4-fitness.dk/

Ved I om man kan gå til Zumba, hvis man har en knæskade? Jeg må ikke løbe, hoppe og gå for meget på trapper.... 

Anmeld

23. oktober 2010

Barbamama

duddi. skriver:

Jeg har min datter på 6 med og andre har også deres børn med. De render jo bare og leger mens vi andre danser - ret hyggeligt faktisk

Okay. Ja det kan man jo også. Jeg tænkte bare at man måske slapper lidt mere af når man ikke lige skal tjekke ungerne engang imellem

Anmeld

23. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg skal afsted på onsdag. Håber det viser sig at være godt, for så er planen, at jeg skal afsted 1-2 gange ugentligt! ....men det bliver UDEN børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.