Zumba

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.421 visninger
24 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

Millzi

Hej

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at begynde til Zumba, da jeg har hørt rigtig godt om det...

Er der nogen herinde der går til det og måske kan besvare mine spørgsmål, som jeg har

1) Må man have baby/børn med til Zumba?

2) Hvor går i f.eks. til Zumba? Nogen steder der kan anbefales?

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej.

Ha' en skønherlig dag samt weekend

- Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Barbamama

Jeg tror ikke det er godt at have et barn med. Nu ved jeg ikke hvor gammelt dit barn er men hvis det er et lille får du ikke noget ud af træningen selv og hvis det er et stort barn er det noget med at dit barn skal være 15år for at måtte deltage....

Jeg elsker zumba og går til det i Årslev, så det er nok lidt langt væk fra dig.... He he

Anmeld

22. oktober 2010

CamillaSoefelt

Ved ik hvor du bor henne? Men ved de har noget baby zumba i Hillerød. Det må jo næsten være mødre med børn der går der?

Anmeld

22. oktober 2010

betski

Hej

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at begynde til Zumba, da jeg har hørt rigtig godt om det...

Er der nogen herinde der går til det og måske kan besvare mine spørgsmål, som jeg har

1) Må man have baby/børn med til Zumba?

2) Hvor går i f.eks. til Zumba? Nogen steder der kan anbefales?

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej.

Ha' en skønherlig dag samt weekend

- Camilla

Børn kan sagtens deltage men jeg ville nok ikke tage en baby med, da musikken er ret høj. På vores zumba hold er der flere der har børn med - mig selv inklusiv

Hvor i landet er du bosat?

Anmeld

22. oktober 2010

betski

michella80 skriver:

Jeg tror ikke det er godt at have et barn med. Nu ved jeg ikke hvor gammelt dit barn er men hvis det er et lille får du ikke noget ud af træningen selv og hvis det er et stort barn er det noget med at dit barn skal være 15år for at måtte deltage....

Jeg elsker zumba og går til det i Årslev, så det er nok lidt langt væk fra dig.... He he

Jeg har min datter på 6 med og andre har også deres børn med. De render jo bare og leger mens vi andre danser - ret hyggeligt faktisk

Anmeld

22. oktober 2010

Millzi

michella80 skriver:

Tak for dit svar  ja, det er langt væk... hi hi

Anmeld

22. oktober 2010

Millzi

CamillaSoefelt skriver:

Ved ik hvor du bor henne? Men ved de har noget baby zumba i Hillerød. Det må jo næsten være mødre med børn der går der?

jeg er fra skibby (ca, 40 min fra hillerød). har du evt et link el. noget til baby zumba?

Anmeld

22. oktober 2010

Millzi

duddi. skriver:

Børn kan sagtens deltage men jeg ville nok ikke tage en baby med, da musikken er ret høj. På vores zumba hold er der flere der har børn med - mig selv inklusiv

tak for dit svar

Anmeld

22. oktober 2010

Millzi

duddi. skriver:

jeg er bosat i skibby ved fr.sund.  har en baby på 4 mdr.

Anmeld

22. oktober 2010

twinboys

ZUMBA i låååååååååååååve it...

Går til det 3 timer i ugen og kan ikke få nok...

Jeg synes ikke man skal tage børn og bebser med...

Jeg ville ikke en gang tage mine store drenge med, synes aftenen er min og jeg vil gerne ryste røv uden at skulle se efter børn samtidig... Bare min mening

Jeg bor i Jylland så stederne siger dig nok ikke noget alligevel

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.