For en måneds tid siden drømte jeg, at jeg skulle til Århus at handle i Boxdelux's fysiske butik - i virkeligheden har jeg handlet hos dem over nettet et par gange, og elsker simpelthen deres ting! Anyway - drømmer så at jeg skal cykle?!? men i drømmen tager det altså kun ganske kort tid, så jeg smækker Frederikke på bagagebæret, også ræser vi ellers derud af. Pludselig får jeg øje på Rosa herinde fra, som bor i en lejlighed ovenpå Boxdelux. Det sjove er, at man fra gaden kan se direkte ind i hendes lejlighed... I ved, ligesom når man har en dukkehus foran sig, og man kan se både toilettet, køkkenet og stuen på én gang! Meget meget mystisk! Nå, men jeg kommer så ind i forretningen, og undrer mig helt vildt over hvorfor den er så grå, trist, kedelig og tom at kigge på (er jo ellers en meget faverig butik), men ekspedienten viser mig ud bagved hvor hun påpeger overfor mig, at de har alle deres vare... Da jeg kommer ud bagved, kommer jeg ind på et slags "museum", hvor der bare er de ulækreste rum, med hoveder der er skåret af, knive der er stukket i folk - og i den dur! Huha, det var virkelig en underlig drøm!!!!
Anmeld