Fortæl jeres skøreste drøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

henh01

smillaluna skriver:

Kort før jeg fødte mine tvillingedrenge, drømte jeg at der var en der ringede til mig og sagde at der desværre ikke var flere tvillingedrenge tilbage, men at vi kunne få 2 piger på 18

Jeg dør af grin.... Må være meget mystisk at modtage et sådan opkald... hahahahahhaa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

charlottekri

henh01 skriver:

Må da ikke håbe at din datter nogensinde skal derind.. hahaha

det var ellers en rigtig god naturbørnehave og narkomanerne var meget flinke omend lidt omtågede he he

Anmeld

21. oktober 2010

SHERO

Puhh jeg har haft så mange...

Jeg drømte kort efter jeg havde født at min søn, At han blev ved med at prøve at slå mig ihjel med en køkkenkniv.. VILDT underligt.. hehe

Eller da jeg gik på arbejde, inden jeg gik ned med stress. Drømte jeg hele tiden at vi skulle lukke butikken med døren ville ikke lukke, og der blev ved med at strømme kunder ind, og de nægtede at gå. Så jeg arbejdede mere eller mindre i døgndrift. suk...

Anmeld

21. oktober 2010

mariamiss6

En gaaaammel drøm....

Jeg har været i praktik hos de lokale landdyrlæger, og vi har brugt en del dage på at afhorne ungkvæg....

Jeg drømmer jeg bor på en gård, med min kæreste. Vi har stalden fuld af køer, og jeg drømmer (ja jeg drømmer i min drøm) at de så alle sammen går deres vej.

I min drøm vågner jeg af min drøm (altså jeg drømmer stadig lol ) og går selvfølgelig ud og tjekker stalden, og køerne er ganske rigtigt væk.
Jeg vader rundt og leder efter de åndssvage køer, og på et tidspunkt møder jeg kæresten (som intet aner) og spørger ham så:

mig: "har du set mine køer?" (det viser sig så, at jeg taler i søvne)
Kæresten: "hva'????"
mig: "har det SET mine køer?"
Kæresten: "hvad for nogle køer????"
Mig: "ja mine køer, har du set dem, kan du ikke se de er væk?" (meget fornærmet)
kæresten: "hvad fanden snakker du om"
mig: "ikke noget!!!" (stadig meget fornærmet)

det var ca. der jeg vågnede og tænkte: "hvad er det dog du siger - stakkels Kæresten"

Anmeld

21. oktober 2010

mariamiss6

smillaluna skriver:

Ha ha ha ha ha ha

Tro mig hun var lige så overrasket da hun hørte det LOL

Anmeld

21. oktober 2010

Bom

Uhh dem har jeg mange af..  Du får lige nogle af de sjoveste..

1. Jeg drømte at min kæreste skulle sove hjemme ved mig (boede hjemme på det tidspunkt), drømmer så at han sidder op ad væggen i min seng, med en af min mor's tuppeware skåle med brun sovs og kartofler i, som han sidder og spiser, Klaus (min kæreste) vågner så ved at jeg siger til ham at han ikke skal spilde den sovs i sengen..
2. Klaus vågner ved at jeg roder rundt på dynen med hånden, som om jeg leder efter noget, jeg skubber så til ham og siger at ham og Pjevs (vores kat) godt måtte ryde den rutche bane væk efter at de havde leget med den..
3. Klaus vågner ved at jeg spørger ham om han godt kunne lide bag hjulene på hans traktor, for dem havde jeg altså solgt...

Lidt og grine af, og der er desværre flere hvor de kommer fra...  Synes altid det er mig der gør noget dumt i søvne...

Anmeld

21. oktober 2010

mariamiss6

en anden drøm indeholdende mærkelig talen-i-søvne....

Jeg har kæresten på besøg, mens jeg stadig bor hjemme ved de gamle.
Han skal overnatte, og falder i søvn før mig, med alt sit tøj på. Da jeg vil sove prøver jeg forgæves at vække ham, så han kan komme ud af sit tøj, og sove videre....
Hans bukser er sådan nogle syntetiske nogle der laaaarmer rigtig meget når de bevæger sig. Og han har en jakke (ikke på) som siger samme lyd.

Drømmen....

Jeg drømmer, at der ud over kæresten og jeg har været et par stykker mere, og at vi har drukket og hygget os med kortspil.
I min drøm slutter det så sådan, at alle drengene pludselig rejser sig, og tager overtøj på, for at gå deres vej, også min kæreste, som har glemt at informere mig om at han alligevel ikke gider sove hos mig.
Til det siger jeg så noget så mærkeligt som: "skal du noget eller er din jakke bare sådan?"
Kæresten: "hva?"
mig: "skal du noget eller er din jakke bare sådan?"
kæresten: "hvad siger du?"
Mig: "skal du noget eller....." - (og her vågner jeg) "iiih lad dog være med at spørge så meget, nu giver det jo overhovedet ingen mening!!!!" hvorefter jeg VREDT vender mig om på siden med ryggen til ham, og videre....

Det hænger så sådan sammen, at han i virkeligheden har været vågnet, og er begyndt at tage sit tøj af, og jeg i min drøm forveksler hans larmende bukser, som han er ved at tage af, med hans larmende jakke, som jeg drømmer han er ved at tage på....
Og for at skjule mit agenda, om at få ham til SELV at fortælle mig, at han har tænkt sig at bryde vores aftale, og gå sin vej, siger jeg så det som jeg siger... Men jeg siger det åbenbart bare højt og tydeligt Og kæreste forstår selvfølgelig ingen ting.

Da jeg vågner midt i min 3. gentagelse, og skælder ham ud, er det fordi jeg egentlig stadig er vred på ham, over at han vil gå uden at informere mig, og jeg kommer derfor til at skælde ham ud, da jeg opdager at jeg har drømt det hele OG talt i søvne, OG at han har fået mig til at gentage det mange gange LOL

Anmeld

21. oktober 2010

mariamiss6

En anden en, og med en ny stakkels kæreste som ikke aner noget om at jeg siger de underligste ting HØJT og TYDELIGT i søvne

Jeg drømmer at han snakker løs om et eller andet hegn, som jeg ikke forstår mig på, og at han konstant beder om min mening om dette og hint, i forbindelse med det hegn, som jeg egentlig synes er for stort og for lukket, og aldeles unødvendigt....
Men som den søde kæreste jeg er, og som stadig føler at jeg kun er besøgende i hans hus og have, smiler jeg meget venligt og siger:

Mig: "jamen hvad skal du da med det hegn?"
Kæresten: "hva'? hvad for et hegn?"
Mig: (vågner her) "årh det skal du ikke tænke på skat"

Kæresten så ret skæv ud i ansigtet først på morgenen, og snakkede om at jeg havde pludret om et eller andet hegn, og spurgt hvad han skulle med det. Men at han ikke havde kunnet lokke mig til at forklare det

Jeg spillede dum, og lod som om jeg ikke selv kunne huske det LOL

Anmeld

21. oktober 2010

mariamiss6

den sidste - lige umiddelbart.....

Jeg kan ikke helt huske hvad jeg drømte. Men jeg havde lige for nyligt fået ny kæreste (sammen stakkels som med hegnet). Vi skulle til 4x4 ræs som kone-publikummet, og drengene var kørt dagen før os. Så jeg sov i kærestens søsters dobbeltseng, sammen med hende (hun var gift med min fætter den gang)

Til forhistorien hører det sig, at jeg var blevet vænnet til, af kæresten, at jeg blev nusset om morgenen til jeg var HELT vågen Dejligt :D

Nåh men vi skulle så op der om morgenen og "svigerinden" vækker mig ved blot at kalde på mig. Jeg svarer ja, hvorefter hun går, og lader mig selv stå op, i stedet falder jeg dog i søvn igen, og hun vender senere tilbage for at vække mig....

Hun: "maria?"
mig: "ja, jeg er vågen" ( videre)
hun: "mariaaaa, står du ikke op?"
mig: "jo, men kommer du ikke over og nusser mig?" (med et saligt smil vendt mod hende)
hun: "neeeeeej det tror jeg da ikke liiiiige" (meget forsigtigt og undrende)
mig: "hehehehhehe, det er okay Rikke, NU er jeg vågen, jeg skal nok forklare det om lidt"
Hun: "øøh okay" kunstnerpause "Maria, står du så op nu?"
mig: "hehe ja, jeg er vågen nu, det LOVER jeg, jeg kommer ned lige om lidt"
Hun: "nåh okay..... Der er kaffe på kanden"
Mig: "ja jeg kommer nu"

Hehe, jeg troede lige i min drømmesøvn, at HUN var kæresten, og jeg ville så gerne nusses til jeg var helt vågne, men det vidste hun jo ikke.... Jeg var så venlig at forklare hende det ved morgenbordet, og selvom det er flere år siden, så griner vi stadig af det. OG selvfølgelig fik både de andre koner, og alle drengene, den sjove historie så snart vi så dem

Hun har sidenhen skullet vække mig 1 gang mere vidst, og jeg måtte virkelig flyve ud af sengen før hun troede på jeg var vågen, og hun stod på GOD afstand fra sengen

Anmeld

21. oktober 2010

jv30

Grin, hvor er de gode allesammen..

Den med at vandet går, kan jeg lidt for godt nikke genkendende til - HVER ENESTE NAT ;-))

En nat drømte jeg, at min kærestes lillesøster (som er mørkhåret) var blevet blondine - og var blevet gift med Dan Marstrand (ham fra Robinson). De havde så et værtshus i Hamborg, hvor de også boede. Men omsætningen var tilsyneladende pænt dårlig, for det var ét stort lokale - med både forretning og privaten i ét - og pludselig skulle jeg på toilettet. Som jo ikke var afskærmet på nogen måde. Så jeg måtte sidde og tisse midt i et røgfyldt lokale, hvor alle kunne se mig.....

En anden tåbelig drøm var dén, hvor jeg da jeg vågnede rendte hele huset rundt og ledte efter min søster - mens jeg skreg "jeg slog hende ihjel, jeg slog hende ihjel"... Til stor morskab for min kæreste, da han fik forklaringen.. Vi var til fest og mine forældre passede vores datter (som ikke er født endnu). Så da festen var slut, ville min søster lave et tv program, som blev sendt på tvet nedenunder, mens hun selv sad ovenpå og lavede "udsendelsen". Her fortalte hun så pinlige ting om alle gæsterne - meget underholdende.. Men så nåede hun jo til os - og fortalte, at der desværre var sket en ulykke hjemme hos mine forældre, så nu var vores datter død.. Jeg løb skrigende ovenpå, hvor jeg fandt min søster i et stort grin, mens hun fortalte mig, at det "bare havde været for sjov" - hvorefter jeg gik amok og kvalte hende (undskyld søster). Herefter vågner jeg og render forvirret rundt i huset og leder efter hende - hvilket selvfølgelig vækker min kæreste.. Som skriger af grin, da han finder ud af, hvad jeg har drømt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.