en anden drøm indeholdende mærkelig talen-i-søvne....
Jeg har kæresten på besøg, mens jeg stadig bor hjemme ved de gamle.
Han skal overnatte, og falder i søvn før mig, med alt sit tøj på. Da jeg vil sove prøver jeg forgæves at vække ham, så han kan komme ud af sit tøj, og sove videre....
Hans bukser er sådan nogle syntetiske nogle der laaaarmer rigtig meget når de bevæger sig. Og han har en jakke (ikke på) som siger samme lyd.
Drømmen....
Jeg drømmer, at der ud over kæresten og jeg har været et par stykker mere, og at vi har drukket og hygget os med kortspil.
I min drøm slutter det så sådan, at alle drengene pludselig rejser sig, og tager overtøj på, for at gå deres vej, også min kæreste, som har glemt at informere mig om at han alligevel ikke gider sove hos mig.
Til det siger jeg så noget så mærkeligt som: "skal du noget eller er din jakke bare sådan?"
Kæresten: "hva?"
mig: "skal du noget eller er din jakke bare sådan?"
kæresten: "hvad siger du?"
Mig: "skal du noget eller....." - (og her vågner jeg) "iiih lad dog være med at spørge så meget, nu giver det jo overhovedet ingen mening!!!!" hvorefter jeg VREDT vender mig om på siden med ryggen til ham, og

videre....
Det hænger så sådan sammen, at han i virkeligheden har været vågnet, og er begyndt at tage sit tøj af, og jeg i min drøm forveksler hans larmende bukser, som han er ved at tage af, med hans larmende jakke, som jeg drømmer han er ved at tage på....
Og for at skjule mit agenda, om at få ham til SELV at fortælle mig, at han har tænkt sig at bryde vores aftale, og gå sin vej, siger jeg så det som jeg siger... Men jeg siger det åbenbart bare højt og tydeligt

Og kæreste forstår selvfølgelig ingen ting.
Da jeg vågner midt i min 3. gentagelse, og skælder ham ud, er det fordi jeg egentlig stadig er vred på ham, over at han vil gå uden at informere mig, og jeg kommer derfor til at skælde ham ud, da jeg opdager at jeg har drømt det hele OG talt i søvne, OG at han har fået mig til at gentage det mange gange LOL