Fortæl jeres skøreste drøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

henh01

Nogen efterlyser sjov - jeg har ikke været på siden ret længe, men kunne da se lidt sjovt i at snakke drømme. Jeg selv drømmer hver nat at vandet går og sommetider er jeg så meget i tvivl at jeg lige må mærke om jeg er våd..

Min skøreste drøm må dog alligevel være kort tid efter jeg fik min datter, hvor jeg drømte at jeg havde glemt hende i hendes barnevogn. Drømte jeg gennemgik alle de butikker og steder jeg havde været, hvor jeg til sidst fandt hende i ovnen..

Eller da jeg en nat vågner og siger til min kæreste "har du husket kniven?" Min kæreste: "Kniven??" Mig: "Ja kniven til Cocio (hunden)" hvorefter jeg falder om på den anden side og sover videre.. Hmm gad vide om hunden havde generet mig mere den dag.. hahaha

Kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

charlottekri

jeg drømte forleden at min datter begyndte i børnehave, der tilfældigvis lå i samme bygnin som et rehabiliterinscenter for narkomaner... havde et par dage forinden set lærkevej

Anmeld

21. oktober 2010

bette

haaha tossede drømme.. især den med baby i oven

jeg har engang drømt at vi blev invaderet af dinoer.. som kom ned fra himlen.. og den store tyranosaurus (stave) kom ned fra en meget mørk sky og smadrede alle husene omkring mig undtaget mit.. 

og så drømte jeg at jeg red på en af de lang halse.. og sagde til alle dem jeg mødte på vejen at vi skulle kaste muslinger på dem for så forsvandt de.. så alle i hele landet styrtede ned til standene og fandt muslinger og kastede dem på dinoerne. fuuuuucked up drøm

Anmeld

21. oktober 2010

henh01

bette skriver:

haaha tossede drømme.. især den med baby i oven

jeg har engang drømt at vi blev invaderet af dinoer.. som kom ned fra himlen.. og den store tyranosaurus (stave) kom ned fra en meget mørk sky og smadrede alle husene omkring mig undtaget mit.. 

og så drømte jeg at jeg red på en af de lang halse.. og sagde til alle dem jeg mødte på vejen at vi skulle kaste muslinger på dem for så forsvandt de.. så alle i hele landet styrtede ned til standene og fandt muslinger og kastede dem på dinoerne. fuuuuucked up drøm

Haha havde du fået avatar på hjernen?

Anmeld

21. oktober 2010

henh01

charlottekri skriver:

jeg drømte forleden at min datter begyndte i børnehave, der tilfældigvis lå i samme bygnin som et rehabiliterinscenter for narkomaner... havde et par dage forinden set lærkevej

Må da ikke håbe at din datter nogensinde skal derind.. hahaha

Anmeld

21. oktober 2010

mariamiss6

Min seneste weird drøm... Jeg kan faktisk kun huske et lille bitte brudstykke af den.... Jeg vågnede ved at jeg drømte min kvindelige kollega (som så vidt jeg ved ikke er til piger) snavede mig i gulvet...

Jeg var meget overrasket da jeg vågnede....

Anmeld

21. oktober 2010

bette

en anden drøm var at jeg drømte jeg havde et surf bræt hængene på mit værelse da jeg boede hjemme.. og inde bag det bræt havde en mega edderkop lagt en million æg som så pludselig klækkede og var udover det hele.. 

rent faktisk løb jeg ned af trapperne... og i min drøm hang der edderkopper ned fra trappen... min mor måtte råbe og ryste mig 

var løbet skrigene ned af trapperne med tårene trillene ned af mine kinder...  

Anmeld

21. oktober 2010

Faith

Kort før jeg fødte mine tvillingedrenge, drømte jeg at der var en der ringede til mig og sagde at der desværre ikke var flere tvillingedrenge tilbage, men at vi kunne få 2 piger på 18

Anmeld

21. oktober 2010

bette

henh01 skriver:

Haha havde du fået avatar på hjernen?

nej for den film var slet ikke i biograferne den gang.. det er jo mange år siden nu.. men ret sær drøm..

Anmeld

21. oktober 2010

Faith

mariamiss6 skriver:

Min seneste weird drøm... Jeg kan faktisk kun huske et lille bitte brudstykke af den.... Jeg vågnede ved at jeg drømte min kvindelige kollega (som så vidt jeg ved ikke er til piger) snavede mig i gulvet...

Jeg var meget overrasket da jeg vågnede....

Ha ha ha ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.