Så er der sporløs igen!!!!!.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

lisbethita

Mette. skriver:

Nej, jeg forstår det ikke, hun har jo altid vidst hvor hun var fra, så det er underligt hun ikke har valgt at lære sproget.

Men hvor var det godt de fandt hendes mor, hun var bare så rørt, virkelig tudeseance. Hvor bliver man da også bare overvældet over hvor heldig man selv er at kunne give sit barn/børn det bedste, når der sidder nogen andre steder og må give deres børn væk. 

Ja det er dælme trist.... ;-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Jeg tror også meget det handler om at kende en del af sig selv.

Nemlig...er helt enig! Man kan jo altid genkende noget af sig selv i sine forældre. 

Anmeld

22. oktober 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

Nemlig...er helt enig! Man kan jo altid genkende noget af sig selv i sine forældre. 

Præcis. Dem der ikke kender den ene eller begge forældre mangler noget af sig selv. Sådan er det i hvert fald med Lauras far.

Anmeld

22. oktober 2010

missie20

Ja jeg sad også og tuede. Min kæreste vedte det hvide ud af øjnene da jeg sagde jeg skulle se det, og han var parat til at rejse sig,men sad lige og så med i 2 min, mens pcen startede op sagde han. Han blev siddende Da de blev forenede ja så var der altså en mere der sad og snøftede. He he min kæreste er også så blød og dejlig varm

Anmeld

22. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

missie20 skriver:

Ja jeg sad også og tuede. Min kæreste vedte det hvide ud af øjnene da jeg sagde jeg skulle se det, og han var parat til at rejse sig,men sad lige og så med i 2 min, mens pcen startede op sagde han. Han blev siddende Da de blev forenede ja så var der altså en mere der sad og snøftede. He he min kæreste er også så blød og dejlig varm

Heheh sødt.

Det er et dejligt program.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.