Så er der sporløs igen!!!!!.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

lisbethita

Jeg er skisme på den igen!! ELSKER ALTSÅ SPORLØS!!!!!! Er der overhovedet nogen, der er i tvivl om det?? HA Ha ha ha ha.... 

PÅ FORHÅND GOD WEEKEND 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Mira0911

Ja jeg kan ikke komme til at se det... Kæresten ser noget krimi et eller andet på kanal 5... 

Anmeld

21. oktober 2010

Mette.

lisbethita skriver:

Jeg er skisme på den igen!! ELSKER ALTSÅ SPORLØS!!!!!! Er der overhovedet nogen, der er i tvivl om det?? HA Ha ha ha ha.... 

PÅ FORHÅND GOD WEEKEND 

Jeg hopper på vognen. Det er bare det bedste program, og hvor er det uretfærdigt de har holdt pause fra det så længe!!

Anmeld

21. oktober 2010

lisbethita

Mette. skriver:

Jeg hopper på vognen. Det er bare det bedste program, og hvor er det uretfærdigt de har holdt pause fra det så længe!!

HELT ENIG!! EJ HVOR ER JEG GLAD....for at jeg ikke er den eneste!! Lommeletterne er fundet frem.... KOM SÅ....FIND DEN MOR, DER!!

Hvor er hun sød....og nervøs...

Anmeld

21. oktober 2010

Mette.

lisbethita skriver:

HELT ENIG!! EJ HVOR ER JEG GLAD....for at jeg ikke er den eneste!! Lommeletterne er fundet frem.... KOM SÅ....FIND DEN MOR, DER!!

Hvor er hun sød....og nervøs...

Ja, jeg sidder også på pinde og håber de finder den de søger. Det er altså bare sådan et rørende program - også gør det ikke sagen bedre at ens moderhjerte stadig er lidt sart. 

Anmeld

21. oktober 2010

lisbethita

Mette. skriver:

Ja, jeg sidder også på pinde og håber de finder den de søger. Det er altså bare sådan et rørende program - også gør det ikke sagen bedre at ens moderhjerte stadig er lidt sart. 

Jaaaah...os mig!!! Undrer du dig ikke over, at hun ikke taler spansk, pigen? vil man ikke godt lære det sprog, hvor man oprindeligt kommer fra? Måske det bare er mig?? 

Nåå...må lige følge med...spændende...

Anmeld

21. oktober 2010

lisbethita

Mette. skriver:

SÅ ER DET NU!!!!!!!

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

Den er god. Måske ser I Laura lede efter sin far og farmor om 20 år

Anmeld

21. oktober 2010

Milsen

Åhh hvor er det bare sørgeligt (altså på den gode måde)
Tårerne triller lige så stille ned af kinderne.. Hvor må der være fantastisk for både datter og mor.

Anmeld

21. oktober 2010

lisbethita

Mette. skriver:

PUUUUHA:;::::TUDER!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.