Så er der sporløs igen!!!!!.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

wamse

Åhhhh hvor er det dog rørende at se det program Måtte da lige knibe en lille tåre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

lisbethita

wamse skriver:

Åhhhh hvor er det dog rørende at se det program Måtte da lige knibe en lille tåre

Også mig.... 

Netop denne udsendelse denne gang viser, at de danner sig et billede af deres forældre, men nogle gange er billedet helt anderledes. Men det var meget meget rørende... 

;-)

Anmeld

21. oktober 2010

lisbethita

Milsen skriver:

Åhh hvor er det bare sørgeligt (altså på den gode måde)
Tårerne triller lige så stille ned af kinderne.. Hvor må der være fantastisk for både datter og mor.

Ja denne gang var det noget overvældende, kunne man mærke.... puha da 

Anmeld

21. oktober 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Den er god. Måske ser I Laura lede efter sin far og farmor om 20 år

Ja...det er sgu ikke godt at vide ! Men godt, det er det altså, det program! Synes det var vildt, så overvældet moderen var. Hun kunne slet ikke kapere det. Forståeligt nok, men pyha det må have været hårdt at se for pigen. 

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

Ja...det er sgu ikke godt at vide ! Men godt, det er det altså, det program! Synes det var vildt, så overvældet moderen var. Hun kunne slet ikke kapere det. Forståeligt nok, men pyha det må have været hårdt at se for pigen. 

Ja, de følelser kan man slet ikke sætte sig ind i

Anmeld

21. oktober 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Ja, de følelser kan man slet ikke sætte sig ind i

Nej, det tror jeg heller ikke. Tror pigen blev overrasket over moderens skyldfølelse. Og det var tydeligt, at det var lidt overvældende for begge parter - mere end det plejer at være! Men...så har hun set hende - og ved, hvor hun kommer fra. 

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

Nej, det tror jeg heller ikke. Tror pigen blev overrasket over moderens skyldfølelse. Og det var tydeligt, at det var lidt overvældende for begge parter - mere end det plejer at være! Men...så har hun set hende - og ved, hvor hun kommer fra. 

Lige præcis. Jeg tror, det er vigtigt for dem at kende deres ophav.

Anmeld

21. oktober 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Lige præcis. Jeg tror, det er vigtigt for dem at kende deres ophav.

Ja...det er jeg altså overbevist om. Sådan tror jeg også, at jeg ville have det. Jeg ville blive overrasket, hvis jeg ikke vidste hvordan min mor ser ud. Jeg ligner hende OVERHOVEDET ikke. Jeg er høj og tynd og mørk. Hun er lille og rund og rødhåret, ha ha ha ha. Men sådan er det jo nogle gange. Så har jeg til gengæld fået så mange andre dejlige ting fra hende end udseende ;-) 

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

Ja...det er jeg altså overbevist om. Sådan tror jeg også, at jeg ville have det. Jeg ville blive overrasket, hvis jeg ikke vidste hvordan min mor ser ud. Jeg ligner hende OVERHOVEDET ikke. Jeg er høj og tynd og mørk. Hun er lille og rund og rødhåret, ha ha ha ha. Men sådan er det jo nogle gange. Så har jeg til gengæld fået så mange andre dejlige ting fra hende end udseende ;-) 

Jeg tror også meget det handler om at kende en del af sig selv.

Anmeld

21. oktober 2010

Mette.

lisbethita skriver:

Jaaaah...os mig!!! Undrer du dig ikke over, at hun ikke taler spansk, pigen? vil man ikke godt lære det sprog, hvor man oprindeligt kommer fra? Måske det bare er mig?? 

Nåå...må lige følge med...spændende...

Nej, jeg forstår det ikke, hun har jo altid vidst hvor hun var fra, så det er underligt hun ikke har valgt at lære sproget.

Men hvor var det godt de fandt hendes mor, hun var bare så rørt, virkelig tudeseance. Hvor bliver man da også bare overvældet over hvor heldig man selv er at kunne give sit barn/børn det bedste, når der sidder nogen andre steder og må give deres børn væk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.