lillepuller skriver:
Ja men er også bange for at være ond imod min mand ..
jeg er virkelig i dilema ..
Jeg hader svigerforældre for alt det de har gjort ... men vil heller ikk såre min mand for han ønsker de er der self ... årh hvorfor skal hans forældre være så falske og onde ..
Det eneste jeg kan gør er at de ikk skal dukke op på sygehuset og det heller ikke verdens undergang.
Så kan min mand tage bebsen over hos dem og de kan se ham .. men gider ikk se deres ansigt på sygehuset

Først skal du have et stort trøsteknus.
Og saå vil jeg da gerne spørge dig om hvad der er sket, siden de ikke kan lide dig?? Du kan evt bare skrive det i en mail, hvis du ikke vil skrive det her...og hvis du har lyst til at fortælle om det.
Og så vil jeg da sige, at jeg synes du skal være bestemt og sige fra vedr. sygehuset.
Måske kan de senere komme til en tår kaffe, når I er komemt hjem og se bebsen, og ellers kan din mand jo, som du selv skriver tage den lille med en tur hjem.
På den anden side, så ville jeg ikke lade sådan en svigermor/svigerfar få nogen former for kontrol, hverken over din mand eller dit barn, og ville derfor være bange for ikke selv at være tilstede.
Selvfølgelig ved jeg, de ikke vil gøre dem ondt, det er ikke det jeg er bange for...men jeg ville ikke lade dem alene med mand og barn, sådan at de kan rakke ned på dig og kontrolere alt.
Ved at du lader dit barn komme ind på deres teritorium, slipper du kontrollen, og det tror jeg ikke er klogt.
Så er det bedre, de kommer til dig på DIT teritorium og i dit hjem...kan du følge mig???
Så er det bedre at du er på tæerne en enkelt dag i ny og næ. Og du skal jo også tænke på, at de senere vil kræve at få barnet på weekend, hvis de først får besøg af den lille uden dig i deres hjem.
Blot nogle tanker, som du kan tænke over.

Kærligst
Sussie
Anmeld