Årrh svigerforældre!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

dollygirl

SoffiLine skriver:

Forstår dig fuldt ud!

jeg ville føle jeg kom kravlende ved at give DEM en chance.

du har intet gjort dem, andet end de bare ikke kan li dig. hvis de nu havde givet dig en chance for at vise dem hvem du er så havde de nok set anderledes på det.

men synes bestemt ikke du skal give efter & lade dem komme på sygehuset "bare fordi" (ikke ondt ment) at du skal føde dit barn.

ja præcis .. de skal ikke tro at de bare kan dukke op efter to år og efter alt det de har gjort imod mig ...

jeg har seriøst grædt næsten hver eneste dag på grund af dem, fordi de har kaldt mig for alt muligt og jeg kollapsede engang fordi det gik mig psykisk på .

Og synes bare ikke sådan en god dag skal ødelægges når de dukker op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

missie20

ja forstår godt hvad du mener .. men jeg har givet dem chancer i de seneste år og hver gang de er en del af vores liv så skændes mig og ham konstant og vi får automatisk problemer . så man gider ikk give flere chancer hvis du forstår ..

hver gang jeg ser hans forældre tænker jeg kun på dårlige oplevelser .

Så kan jeg godt forstå dig. Spild ikke tiden på sådan nogle negative mennesker. Men vil nu alligevel sige at der er ingen mennesker der er perfekte. Men måske skulle du vise dig som det større menneske og sige til dem at de er ikke velkomne, ved mindre de behandler deres barnebarns mor godt og opfører sig ordenligt. Så har du ligesom givet bolden videre og så er det ligesom dem som skal tage stilling til om de kan opfører sig pænt. Bare en idè.  Fingre for at jeres barn får nogle bedsteforældre der behandler dig godt som du fortjener.

Anmeld

21. oktober 2010

dollygirl

missie20 skriver:

Så kan jeg godt forstå dig. Spild ikke tiden på sådan nogle negative mennesker. Men vil nu alligevel sige at der er ingen mennesker der er perfekte. Men måske skulle du vise dig som det større menneske og sige til dem at de er ikke velkomne, ved mindre de behandler deres barnes mor godt og opfører sig ordenligt. Så har du ligesom givet bolden videre og så er det ligesom dem som skal tage stilling til om de kan opfører sig pænt. Bare en idè.  Fingre for at jeres barn får nogle bedsteforældre der behandler dig godt som du fortjener.

jo tusind tak -

Jeg ved hvis de får lov til at dukke op så spiller de bare såå falske og når min mand en dag ikk vil være så er de bare såå lede ved mig .. ´. hader sådan noget

Anmeld

21. oktober 2010

missie20

lillepuller skriver:

jo tusind tak -

Jeg ved hvis de får lov til at dukke op så spiller de bare såå falske og når min mand en dag ikk vil være så er de bare såå lede ved mig .. ´. hader sådan noget

Ej okay, sikke nogle forhadte mennesker. Kan da ikke være rigtigt at de kan behandle dig sådan...Har din kærste ikke noget og sige eller blander han sig udenom?

Anmeld

21. oktober 2010

dollygirl

missie20 skriver:

Ej okay, sikke nogle forhadte mennesker. Kan da ikke være rigtigt at de kan behandle dig sådan...Har din kærste ikke noget og sige eller blander han sig udenom?

i starten blandede han sig udenom .. og troede ikk på mig ..

Men så fik jeg ham overbevidst hvordan de har været imod mig og han så beviser og sådan ... så derfor jeg har ikk haft kontakt med dem i 2 år nu og han har nok besøgt dem 5 gange i de 2 år ..

Men lige pludseligt nu når de ved om babyen så har de ringet til ham og sagt de savner ham og de vil se babyen .. årh total falsk,

Anmeld

21. oktober 2010

SoffiLine

lillepuller skriver:

ja præcis .. de skal ikke tro at de bare kan dukke op efter to år og efter alt det de har gjort imod mig ...

jeg har seriøst grædt næsten hver eneste dag på grund af dem, fordi de har kaldt mig for alt muligt og jeg kollapsede engang fordi det gik mig psykisk på .

Og synes bare ikke sådan en god dag skal ødelægges når de dukker op

Jeg ville ikke lade dem komme! Det er den største dag i dit liv, og den kunne måske blive lidt falsk hvis de dukker op.

Op med humøret og er sikker på du finder den bedste løsning!

Anmeld

21. oktober 2010

LBK

lillepuller skriver:

Mine svigerforældre har hadet mig lige fra dag et .. og de har hverken støttet os med brylluppet eller flytningen. De har indrømmet foran mig at de ønsker mig ikke sammen med deres søn og jeg er ikk det værd .. ved ikk hvorfor har gjort alt for at give dem respekt

Og nu efter 2 ÅR , hvor de ved jeg er gravid , har de tænkt sig at komme og besøge mit barn på sygehuset når jeg føder .. !!!! det ikke fair.

Hvad gør man i sådan en situation ?? Har jeg ret til at smide dem ud eller hvad?

De bryder sig slet ikk om mig . og når de ser mig på gaden kigger de mærkeligt og vredt på mig .. men mit barn vil de ha. synes ikk de fortjener ham .. for hvis alt gik efter deres ønske så var vi ikke gift og de ville slet ikk få  det barnebarn.

Ja, som sagt, så længe du er på sygehuset er det dig der bestemmer....!

Men hvad siger din mand til det? Har du ikke hans støtte??

Anmeld

22. oktober 2010

dollygirl

SoffiLine skriver:

Jeg ville ikke lade dem komme! Det er den største dag i dit liv, og den kunne måske blive lidt falsk hvis de dukker op.

Op med humøret og er sikker på du finder den bedste løsning!

ja jeg krydser finger for de slet ikke får det at vide .. så ville det være alle tiders .

Anmeld

22. oktober 2010

dollygirl

L_K skriver:

Ja, som sagt, så længe du er på sygehuset er det dig der bestemmer....!

Men hvad siger din mand til det? Har du ikke hans støtte??

jo har min mands støtte .. men er også bange for hvad nu hvis han ringer til dem og siger jeg har født og de pludseligt dukker op , så bliver jeg godt nok vred

Anmeld

22. oktober 2010

LBK

lillepuller skriver:

jo har min mands støtte .. men er også bange for hvad nu hvis han ringer til dem og siger jeg har født og de pludseligt dukker op , så bliver jeg godt nok vred

Jeg ved godt det nok ikke er så nemt som det lyder, men kan i så ikke bare lave nogle helt klare aftaler omkring sygehusopholdet.???

Han må da kunne forstå hvordan du har det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.