Årrh svigerforældre!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.075 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

dollygirl

Mine svigerforældre har hadet mig lige fra dag et .. og de har hverken støttet os med brylluppet eller flytningen. De har indrømmet foran mig at de ønsker mig ikke sammen med deres søn og jeg er ikk det værd .. ved ikk hvorfor har gjort alt for at give dem respekt

Og nu efter 2 ÅR , hvor de ved jeg er gravid , har de tænkt sig at komme og besøge mit barn på sygehuset når jeg føder .. !!!! det ikke fair.

Hvad gør man i sådan en situation ?? Har jeg ret til at smide dem ud eller hvad?

De bryder sig slet ikk om mig . og når de ser mig på gaden kigger de mærkeligt og vredt på mig .. men mit barn vil de ha. synes ikk de fortjener ham .. for hvis alt gik efter deres ønske så var vi ikke gift og de ville slet ikk få  det barnebarn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

SoffiLine

Stakkels dig & ja på sygehuset er det dig der bestemmer hvem du vil have ind & hvem du ikke vil. Du kan evt snakke med personalet.

Havde det været her tingene var sådan, ville jeg ikke lade dem komme ind. Det er jo tydeligt at det ikke er JER de kommer for at se, men kun din kommende guldklump!

Anmeld

21. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

lillepuller skriver:

Mine svigerforældre har hadet mig lige fra dag et .. og de har hverken støttet os med brylluppet eller flytningen. De har indrømmet foran mig at de ønsker mig ikke sammen med deres søn og jeg er ikk det værd .. ved ikk hvorfor har gjort alt for at give dem respekt

Og nu efter 2 ÅR , hvor de ved jeg er gravid , har de tænkt sig at komme og besøge mit barn på sygehuset når jeg føder .. !!!! det ikke fair.

Hvad gør man i sådan en situation ?? Har jeg ret til at smide dem ud eller hvad?

De bryder sig slet ikk om mig . og når de ser mig på gaden kigger de mærkeligt og vredt på mig .. men mit barn vil de ha. synes ikk de fortjener ham .. for hvis alt gik efter deres ønske så var vi ikke gift og de ville slet ikk få  det barnebarn.

Kan godt forstå du ik vil have dem der under fødslen ej heller lige efter. Du har alt ret til at bestemme hvem der kan komme ind og ikke. Det kan du aftale med de ansatte.

Anmeld

21. oktober 2010

missie20

lillepuller skriver:

JA det er en svær situation...Tror du skal være glad for at de vil dit barn  Måske kommer i på talefod og måske kan de se hvor skøn du er. Måske skulle du give dem en chance. Det er jo sådan at forældre vil deres børn det bedste, lige meget hvor perfekt dejlig og sød man er, er man måske slet ikke god nok alligevel, til ens søn/datter. De har måske svært ved at acceptere deres barn ikke er et barn, ja who knows. Der kan være mange muligheder. Men syntes du skal give dem en chance. Gør det for dit barns skyld. Kan være det ender godt

Anmeld

21. oktober 2010

dollygirl

ja synes du ikke jeg har ret til det ? min mor er træls at snakke med .. for hun siger jeg skal give dem lov til at være der selv efter så lang tid . Men det kan hun glemme alt om.

jeg gider seriøst ikk ha sådan nogle folk som hader mig , nærme sig min baby som jeg elsker så højt.

Anmeld

21. oktober 2010

SoffiLine

missie20 skriver:

JA det er en svær situation...Tror du skal være glad for at de vil dit barn  Måske kommer i på talefod og måske kan de se hvor skøn du er. Måske skulle du give dem en chance. Det er jo sådan at forældre vil deres børn det bedste, lige meget hvor perfekt dejlig og sød man er, er man måske slet ikke god nok alligevel, til ens søn/datter. De har måske svært ved at acceptere deres barn ikke er et barn, ja who knows. Der kan være mange muligheder. Men syntes du skal give dem en chance. Gør det for dit barns skyld. Kan være det ender godt

Jeg ville personligt ikke give dem en chance efter alt hvad de har budt en. Det virker lidt som om så er hun god nok fordi hun føder deres barnebarn. 

Tror måske det er dem der sgu ha givet hende en chance så de kan se hvilken dejlig person hun er

Anmeld

21. oktober 2010

dollygirl

missie20 skriver:

ja forstår godt hvad du mener .. men jeg har givet dem chancer i de seneste år og hver gang de er en del af vores liv så skændes mig og ham konstant og vi får automatisk problemer . så man gider ikk give flere chancer hvis du forstår ..

hver gang jeg ser hans forældre tænker jeg kun på dårlige oplevelser .

Anmeld

21. oktober 2010

dollygirl

SoffiLine skriver:

Jeg ville personligt ikke give dem en chance efter alt hvad de har budt en. Det virker lidt som om så er hun god nok fordi hun føder deres barnebarn. 

Tror måske det er dem der sgu ha givet hende en chance så de kan se hvilken dejlig person hun er

Årh tak fordi der er en som forstår min situation. for de skal give mig chance og ikke omvendt.

Har givet dem nok chancer og nu er det nok . Synes de skal smage deres egen medicin.

Anmeld

21. oktober 2010

SoffiLine

lillepuller skriver:

Årh tak fordi der er en som forstår min situation. for de skal give mig chance og ikke omvendt.

Har givet dem nok chancer og nu er det nok . Synes de skal smage deres egen medicin.

Forstår dig fuldt ud!

jeg ville føle jeg kom kravlende ved at give DEM en chance.

du har intet gjort dem, andet end de bare ikke kan li dig. hvis de nu havde givet dig en chance for at vise dem hvem du er så havde de nok set anderledes på det.

men synes bestemt ikke du skal give efter & lade dem komme på sygehuset "bare fordi" (ikke ondt ment) at du skal føde dit barn.

Anmeld

21. oktober 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

WOW.. hvad siger din mand til det?????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.