Er fuldstændig i chok!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

twinboys

Søddepødde skriver:

Det i dag var genudsendelsen fra i søndags. Prøv at tjekke om det ikk er på nutv.

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nej... så næste program er altså på søndag... jeg troede søndage var genudsendelsesdagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Pena

twinboys skriver:

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nej... så næste program er altså på søndag... jeg troede søndage var genudsendelsesdagen

Det troede jeg også, men det har min bror åbenbart helt styr på. Han så nemlig finalen i søndags... Haha. Han har iøvrigt også kat og elsker duftlys fra Ikea. Gad vide om der er noget han ikke har fortalt mig..... Hans venner mobber ham ihvertfald gevaldigt.

Anmeld

21. oktober 2010

twinboys

Søddepødde skriver:

Det troede jeg også, men det har min bror åbenbart helt styr på. Han så nemlig finalen i søndags... Haha. Han har iøvrigt også kat og elsker duftlys fra Ikea. Gad vide om der er noget han ikke har fortalt mig..... Hans venner mobber ham ihvertfald gevaldigt.

smiler... måske en dag han hopper ud af skabet... smiler

Anmeld

21. oktober 2010

Pena

twinboys skriver:

smiler... måske en dag han hopper ud af skabet... smiler

Han er lige kommet ind til politiet, så han er en lidt sjov sammensætning. Men jeg synes faktisk det er ret sejt at han skider på hvad en rigtig mand gør og ikke gør.

Anmeld

21. oktober 2010

twinboys

Søddepødde skriver:

Han er lige kommet ind til politiet, så han er en lidt sjov sammensætning. Men jeg synes faktisk det er ret sejt at han skider på hvad en rigtig mand gør og ikke gør.

jeps han er en guttermand tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.