Er fuldstændig i chok!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Pena

Arh det er måske lidt overdrevet. Men har lige set finalen i "Jagten på drømmekvinden" på kanal 4. (Jep jeg er en sucker for kanal 4 looove it)

Nå men altså han valgte jo ingen af dem.  Ja ca sådan så jeg ud i hovedet. Hæ hæ. Nu har man fulgt troligt med, og han beklagede sig over hvor meget han elskede begge, og så dropper han begge.

Hi hi. Blev nødt til at ringe til min bror, som mærkeligt nok også ser det med hans kammerat..... De var også målløse.

Ak ja. Måske man skulle finde sig en anden hobby. Med lidt mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Svei

Søddepødde skriver:

Arh det er måske lidt overdrevet. Men har lige set finalen i "Jagten på drømmekvinden" på kanal 4. (Jep jeg er en sucker for kanal 4 looove it)

Nå men altså han valgte jo ingen af dem.  Ja ca sådan så jeg ud i hovedet. Hæ hæ. Nu har man fulgt troligt med, og han beklagede sig over hvor meget han elskede begge, og så dropper han begge.

Hi hi. Blev nødt til at ringe til min bror, som mærkeligt nok også ser det med hans kammerat..... De var også målløse.

Hvor er du sød.... og sikke da et program, sådan at svigte seerne...

Anmeld

20. oktober 2010

Pena

Jbk skriver:

Hvor er du sød.... og sikke da et program, sådan at svigte seerne...

Man kan sige at man som seer får mere valuta for pengene. Der er jo lavet et ekstra afsnit hvor han skal konfronteres med publikum og begge kvinder. Det bliver KLASSE.

Anmeld

20. oktober 2010

Mutti2B

Søddepødde skriver:

Ja, hvad fanden skete der lige der???? Håbede sådan at han valgte Jenny, for DeAnna var da meget lidt sympatisk når hun var i selskab med de andre piger.

Anmeld

20. oktober 2010

Pena

Mutti2B skriver:

Ja, hvad fanden skete der lige der???? Håbede sådan at han valgte Jenny, for DeAnna var da meget lidt sympatisk når hun var i selskab med de andre piger.

Heppede også helt klart på Jenny. Ha ha jeg elsker det koncept. Hvem filan vil gøre det mod sig selv.

Anmeld

20. oktober 2010

Mutti2B

Søddepødde skriver:

Heppede også helt klart på Jenny. Ha ha jeg elsker det koncept. Hvem filan vil gøre det mod sig selv.

Det har jeg også tænkt. De må jo være masochister

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

What??? Guuud glemte at se det...

Hvad skete der ??? Valgte han ingen af dem???

Majbritt

Anmeld

20. oktober 2010

Pige2009

Søddepødde skriver:

Men søde ven... Der er da ingen grund til at være/se skuffet ud pga. et stupidt og overfladisk program

Anmeld

20. oktober 2010

Mutti2B

twinboys skriver:

What??? Guuud glemte at se det...

Hvad skete der ??? Valgte han ingen af dem???

Majbritt

Nope, han lod dem begge gå.

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

Mutti2B skriver:

Nope, han lod dem begge gå.

jamen hvad så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.