Er fuldstændig i chok!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Mutti2B

twinboys skriver:

jamen hvad så

Så ingenting. Det er det der er så frustrerende. Men der kommer et program i næste uge hvor de konfronterer ham. Spæææændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

twinboys

Mutti2B skriver:

Så ingenting. Det er det der er så frustrerende. Men der kommer et program i næste uge hvor de konfronterer ham. Spæææændende

Klokken hvad???

Anmeld

21. oktober 2010

Pena

Baagøe skriver:

Men søde ven... Der er da ingen grund til at være/se skuffet ud pga. et stupidt og overfladisk program

Tro mig. Man bliver TOTAL fanget af det. Og så går jorden altså en lille smule under når sådan noget sker...

Jeg elsker de der åndssvage programmer. Kan sagtens se hvor intetsigende det er, og synes det er morsomt at jeg som er ret normal og intelligent kan blive så opslugt.

Anmeld

21. oktober 2010

Mutti2B

twinboys skriver:

Klokken hvad???

Det ved jeg ikke, men mon ikke det er kl. 22 hvor de andre programmer er blevet vist

Anmeld

21. oktober 2010

Pena

twinboys skriver:

Klokken hvad???

Søndag 22.30. Så skal der dælme laves popcorn

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

Søddepødde skriver:

Tro mig. Man bliver TOTAL fanget af det. Og så går jorden altså en lille smule under når sådan noget sker...

Jeg elsker de der åndssvage programmer. Kan sagtens se hvor intetsigende det er, og synes det er morsomt at jeg som er ret normal og intelligent kan blive så opslugt.

Jeg har set et par episoder af de foregående sæsoner og de fangede mig slet ikke Jeg kan forøvrigt godt lide, at du absolut ikke sætter dit lys under en skæppe...

Anmeld

21. oktober 2010

twinboys

Søddepødde skriver:

Søndag 22.30. Så skal der dælme laves popcorn

weeeeeeeeee jeg er klar

Anmeld

21. oktober 2010

twinboys

Mutti2B skriver:

Det ved jeg ikke, men mon ikke det er kl. 22 hvor de andre programmer er blevet vist

jeg er klar

Anmeld

21. oktober 2010

twinboys

bliver dette afsnit fra idag genudsendt... og hvornår???

Anmeld

21. oktober 2010

Pena

twinboys skriver:

bliver dette afsnit fra idag genudsendt... og hvornår???

Det i dag var genudsendelsen fra i søndags. Prøv at tjekke om det ikk er på nutv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.