Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malousen skriver: Jeps så er vi på dette delikate område igen. Det er bare et kort spørgsmål. Kan babys mave producere lort til 5 gange dagligt (ikke tynd mave) uden at der er noget galt? Hun får frugtmos 1 gang dagligt. Det er tykt (ja man skal nærmest skrabe det af hende) og lugter fælt ligesom når et voksent menneske går på toilet.. hun har dog aldrig været gladere, og har ikke problemer med at "levere"... Men pyyyyhhh en kvalmeramt mor jeg er efterhånden. Og det bliver kun værre med lugten
Jeps så er vi på dette delikate område igen. Det er bare et kort spørgsmål. Kan babys mave producere lort til 5 gange dagligt (ikke tynd mave) uden at der er noget galt? Hun får frugtmos 1 gang dagligt. Det er tykt (ja man skal nærmest skrabe det af hende) og lugter fælt ligesom når et voksent menneske går på toilet.. hun har dog aldrig været gladere, og har ikke problemer med at "levere"...
Men pyyyyhhh en kvalmeramt mor jeg er efterhånden. Og det bliver kun værre med lugten
Helt normalt... smiler du må have klemme på næsen smiler
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Det er der intet unormalt i, men jeg kan godt forstå, du er ved at være træt af lugten med den tarmflora
Det er der intet unormalt i, men jeg kan godt forstå, du er ved at være træt af lugten med den tarmflora
smiler fed smiley
twinboys skriver: Helt normalt... smiler du må have klemme på næsen smiler
hæhæhæh jeg holder vejret!
twinboys skriver: smiler fed smiley
Yeah...
Malousen skriver: hæhæhæh jeg holder vejret!
griner
Baagøe skriver: Yeah...
twinboys skriver:
Kedelig smiley Majbritt Det må du kunne gøre bedre. Undskyld TS!
Baagøe skriver: Kedelig smiley Majbritt Det må du kunne gøre bedre. Undskyld TS!
hæhæhæh alt er tilladt efter 24
Malousen skriver: hæhæhæh alt er tilladt efter 24
Taaaaak...
hvad bilder du dig ind... griner
jeg er ked af at jeg ikke har alle de smileys som du har, men ønsker ikke at blive plusmedlem...
Men jeg holder af dig
Majbritt der gerne vil give dig et knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128