Valg af sutter..............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2014

Clisolka

Min ældste ville kun bruge Nuk - det var rent ud sagt et h... idet hun kun ville bruge de anatomiske, som vi kun kunne købe i butikkerne (som de selvfølgelig ikke havde her i nærheden af hvor vi bor). Jeg prøvede at bestille dem fra Navnesutten, men de var ikke gode nok. Nu bruger hun ikke sut mere 

Til lillebror har jeg valgt MAM, der er et bredere udvalg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea brugte bare de alm runde sutter fra bilka. Dem har vi aldrig oplevet problemer med!

Alberte har aldrig brugt sut, da hun fik bræk fornemmelse lige gyldig hvilket mærke sut vi prøvede. Vh stine

Anmeld

12. april 2014

Isabella_mor

Vi brugte natursutten i starten. Indtil de begyndte at ryge ud af barnevognen, så blev det for dyrt, og så blev de skiftet ud med de runde billige, da selve sutten er lavet af naturgummi, og så er de ikke lydløse. 

Anmeld

12. april 2014

ano14316

Vi har brugt og bruger åbent, Mam og difrax...

Har indkøbt Mam til lillesøster/lillebror da de var på tilbud til 10 kr. Så har faktisk et pænt lager, dog alle drengefarver hehe.. super når jeg regner med at det bliver en pige..

Nu bruger Magnus kun difrax 18+ som er en massiv sut som skulle gøre det lidt nemmere at vende fra..

Jeg stoler på dem i den forstand at de er uden BPA, holdbare og hygiejniske, da de er nemme at skolde..

Anmeld

12. april 2014

MorDk

Begge unger ville kun have Avent...

Anmeld

12. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Bruger også selv MAM sutterne fra navnesutten.dk...

simpelthen fordi det er de eneste der har holdt i længere tid til sønnen...

De første vi købte holdt ikke længe så begyndte de at blive møre i sutten...

Så købte vi nogle af de runde fra supermarkedet og dem nægtede han at bruge... virkede som om de var for store til hans mund selvom det var den rigtige alder vi købte til...

Så kan kun varmt anbefale dem Både til de helt små og dem op til 36 mdr som er dem vi bruger for tiden da han bliver 3 til september...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.