Valg af sutter..............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Pige2009

Jeg har svaret MAM og anatomiske, da MAM er anatomiske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

mamsen28

Jeg har stemt på net/andet da mine børn begge har brugt Heveas naturgummisutter. Undrer mig de slet ikke er nævnt de er så gode og har nuttede designs. 

kh Mamsen28

Anmeld

22. oktober 2010

thildemus

michella80 skriver:

Jeg bestiller fra navnesutten hver måned. Vi skifter sutter hver måned. Og jeg er ganske tilfreds med dem. Der har aldrig været noget. Vi bruger de runde

Skifter I hver måned? Er nysgerrig, hvorfor hver måned?

Anmeld

22. oktober 2010

<3

vi har brugt svenske natursutter fra navnesutten.dk eller natursutten en gang som drengene ikke ville have...

Anmeld

22. oktober 2010

missie20

Jeg bruger...Eller min søn bruger Pigeon sutter hehe. Kom ind i babysam for at købe nogle. Så siger jeg:" har du de der Pigeon (udtalt pige/dreng pige ) så kiggede hun på mig og udtalte det på engelske mener du pigeon (due, oversat) haha ja dem. Blev lidt  rød i tomaten da jeg normalt er rimlig en haj til engelsk. Flovt!

Anmeld

22. oktober 2010

Maddox

Vi bruger og har altid brugt de anatomiske fra navnesutten.dk (samme slags som baby.dk bruger )

Det var sådan en han blev præsenteret for på FG, og den ville han heldigvis gerne have

Min datter startede også med de anatomiske sutter, men brugte senere alle slags, da hun ikke kunne tåle at komme forbi en suttereol i et supermarked, uden at skulle have en ny sut

Så længe sutten opfylder EU's standardkrav, samt er PVC- og phthalatfri er jeg tryg nok ved at bassen bruger dem

Anmeld

22. oktober 2010

Barbamama

thildemus skriver:

Skifter I hver måned? Er nysgerrig, hvorfor hver måned?

Fordi sutter jo bliver slidt og kan mørne op. Jeg ved godt at de måske kunne holde lidt længere men jeg gider ikke løbe risikoen og hun så en dag får tygget hul i den. Det står også på pakkerne: At sutter bør skiftes hver 4-8uge.

Anmeld

22. oktober 2010

Barbamama

missie20 skriver:

Jeg bruger...Eller min søn bruger Pigeon sutter hehe. Kom ind i babysam for at købe nogle. Så siger jeg:" har du de der Pigeon (udtalt pige/dreng pige ) så kiggede hun på mig og udtalte det på engelske mener du pigeon (due, oversat) haha ja dem. Blev lidt  rød i tomaten da jeg normalt er rimlig en haj til engelsk. Flovt!

Ha ha ha ha åh nej det har jeg da også sagt forkert hele tiden så! Hvorfor hedder det det så??? Det har da intet at gøre med en due.... Og så er det så nu jeg tænker om logoet har en fugl i? Så dør jeg af flovhed.

Anmeld

22. oktober 2010

misslea

Jeg havde købt lidt forskelligt til Wilma fra Navnesutten.dk - men hun vil indtil videre kun have Avent sutten.....!! Så det er den vi pt bruger... men hun er jo også kun 10 dage, og den virker lidt mindre end de andre sutter, så måske er det derfor, at hun helst vil tage den....

Anmeld

22. oktober 2010

thildemus

Fordi sutter jo bliver slidt og kan mørne op. Jeg ved godt at de måske kunne holde lidt længere men jeg gider ikke løbe risikoen og hun så en dag får tygget hul i den. Det står også på pakkerne: At sutter bør skiftes hver 4-8uge.

Det har jeg aldrig set på mine pakker, gælder det både gummi og silikone? Jeg udskiftede løbende, og selvfølgeligt det samme øjeblik jeg så noget der lignede et rift. Men købte langt fra sutter hver måned. Pinligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.