Valg af sutter..............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad mærke sutter, har jeres barn/børn? Er du tryg ved dit valg? (Du kan afkrydse med en et svar)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.797 visninger
35 svar
1 synes godt om
20. oktober 2010

anne2009

Jeg bruger selv mam sutter og bestiller fra navnesutten.dk

Jeg er nogle gange i tvivl om, det er det rigtige valg for mit barn, mon man kan stole på dem.

Hvad mærke bruger i og stoler I på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Valle81

Ja mine børn har været gennem utallige af sutter og har begge kun ville have de runde sutter:0)

Om jeg stoler på dem - jeg det tror jeg - det vælger jeg da at gøre - men må ærligt indrømme at jeg ikke tænker så meget over det.

Christina

Anmeld

20. oktober 2010

Barbamama

Jeg bruger selv mam sutter og bestiller fra navnesutten.dk

Jeg er nogle gange i tvivl om, det er det rigtige valg for mit barn, mon man kan stole på dem.

Hvad mærke bruger i og stoler I på det?

Jeg bestiller fra navnesutten hver måned. Vi skifter sutter hver måned. Og jeg er ganske tilfreds med dem. Der har aldrig været noget. Vi bruger de runde

Anmeld

20. oktober 2010

sarahb

vi brugte avent og det var de eneste han ville have fordi de var så små. Dem brugte han til omkring et år. Nu tager han hvadsomhelst undtaget de runde gammeldags og dem med det brunlige gummi på suttedelen.

Anmeld

20. oktober 2010

Lone Jakobsen

her bruger vi de runde fra supermarkedet...om vi stoler på dem?? tja... hvad er der at stole på? de får min søn til at holde mund det er deres job.

Anmeld

20. oktober 2010

LinLin

David var ligeglad hvilken sut han havde, så jeg købte bare de billigste runde fra Bilka...

Havde købt de samme til Adam, men hans far syntes de så for store ud til hans lille mund, så han købte nogle nuk anatomiske. Når de skal skiftes lige om lidt prøver jeg at give ham de runde igen - nu er de jo købt(han ville godt have den sidst - det var bare hans far der syntes den så voldsom ud!) 

Har altså ikke haft problemer (indtil videre) med at de kun ville have een slags - heller ikke på flasken. Thank God!

Når han skal i vuggestue om et års tid vil jeg også bestille med navn på! - indtil da er det ikke nødvendigt

Anmeld

20. oktober 2010

JustAnotherName

NUK-sutter (anatomiske) og sutter med navn på fra navnesutten.dk

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

Da mine var små ville de kun have de runde og det var jeg glad for ... for når jeg havde brug for nogle nye skulle jeg ikke vente på at få nogle sendt... jeg kunne købe dem alle steder også på døgntanken...

Anmeld

20. oktober 2010

Nemesis

Har stemt blankt for Sara vil bare slet ikke have nogen sut. Hun får opkastningsfornemmelse hver gang hun får en ind i munden. Vi har prøvet ALT og selv neonatal sutter i forskellige varianter men niks.

Begge drengene brugte runde sutter. Jonas kunne slet ikke finde ud af de anatomiske og brugte silikonesutter det første år dernæst alm. latex.

:-) Sisse

Anmeld

20. oktober 2010

Kløver

jeg har ikke haft købt nogle bestemte mærker til vores lille spir i maven, jeg har bare gået efter at de skulle være runde, da de skulle være de bedste, ihvertfald til nyfødte. Jeg har haft købt nogl, både på nettet, i supermarkedet, og på apoteket, men ja konsekvent kun købt runde sutter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.