Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Risen skriver: Heldigvis negativ!!! , meen øhh hvor bliver den mens af.. Tænk engang synes det er lidt mærkelig hvis jeg ikke får den mere. Lidt unaturligt
Heldigvis negativ!!! , meen øhh hvor bliver den mens af.. Tænk engang synes det er lidt mærkelig hvis jeg ikke får den mere. Lidt unaturligt
Unaturligt.. Men for fa'en hvor må det da være fantatisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved ikke hvornår du har født.... (eller om det er relevant i forhold til dit sprøgsmål) Men jeg har hørt at hvis der testes for tidligt efter en fødsel, så kan den godt vise positiv selvom du ikke er gravid, da du stadig indeholder det stof i kroppen(som jeg ikke lige kan huske hvad hedder)Men som sagt noget jeg har hørt så er ikke 100 % sikker, ville bare lige informere......
Må bede manden om at købe nogle med hjem.. :/ ARH altså.. Hvad sker der hvis man er gravid og har spiral? .. Så kan man vel ikke få barnet?!
Altså jeg blev i sin tid (for 25 år siden) lavet på spiral, så man kan godt blive gravid på trods af spiral. Men det er selvfølgelig maaange år siden, og jeg aner intet om spiraler. Du må nok hellere kontakte din læge... Aner ikke om man kan få det fjernet.
Jeg har ingen erfaring med det men synes jeg har læst at med spiral er der mange der slet ikke får mens.
Er virkelig bekymret - har stadig ikke tegn på mens og har en forbandet helvedes kvalme .. !!! Håndsprit lugt er slemt nu hvilket der aldrig har været.. OMG
Risen skriver: Er virkelig bekymret - har stadig ikke tegn på mens og har en forbandet helvedes kvalme .. !!! Håndsprit lugt er slemt nu hvilket der aldrig har været.. OMG
sarahb skriver: prøv at tage en test...Eller har du prøvet??
prøv at tage en test...Eller har du prøvet??
tog en i der hvor jeg skrev indlægget og den var negativ.. Men har bare sådan en følelse af at der er noget i vejen
Risen skriver: tog en i der hvor jeg skrev indlægget og den var negativ.. Men har bare sådan en følelse af at der er noget i vejen
sarahb skriver: du må til lægen i morgen. Så du kan blive klogere på hvad der sker..
du må til lægen i morgen. Så du kan blive klogere på hvad der sker..
ja det er også det første jeg gør i morgen. Men kender du den følelse af man bare vil vide det nu og her? . Vi skal ud til nogle venner om lidt men køber lige en test med igen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128