hmmm.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

JacobsMoar

Risen skriver:

Heldigvis negativ!!! , meen øhh hvor bliver den mens af.. Tænk engang synes det er lidt mærkelig hvis jeg ikke får den mere. Lidt unaturligt

Unaturligt.. Men for fa'en hvor må det da være fantatisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

LRJ

Risen skriver:

Heldigvis negativ!!! , meen øhh hvor bliver den mens af.. Tænk engang synes det er lidt mærkelig hvis jeg ikke får den mere. Lidt unaturligt

jeg har os hormon spiral og i den brochure du får med når du køber den står der i at der kan gå flere uger før du får mens, og det bliver mindre og mindre for hver gang du har det, jeg har haft min i to måneder havde mens li efter og er nu gået 6 uger over mens , men er ikk gravid, spurgte nemlig min gyn om det og han scannede med det samme og sagde jeg ikk skulle være så nervøs for at have gået over tid med den

Anmeld

21. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Ved ikke hvornår du har født.... (eller om det er relevant i forhold til dit sprøgsmål) Men jeg har hørt at hvis der testes for tidligt efter en fødsel, så kan den godt vise positiv selvom du ikke er gravid, da du stadig indeholder det stof i kroppen(som jeg ikke lige kan huske hvad hedder)

Men som sagt noget jeg har hørt så er ikke 100 % sikker, ville bare lige informere......

Anmeld

21. oktober 2010

Riksen

Må bede manden om at købe nogle med hjem.. :/ ARH altså.. Hvad sker der hvis man er gravid og har spiral? .. Så kan man vel ikke få barnet?!

Altså jeg blev i sin tid (for 25 år siden) lavet på spiral, så man kan godt blive gravid på trods af spiral. Men det er selvfølgelig maaange år siden, og jeg aner intet om spiraler. Du må nok hellere kontakte din læge... Aner ikke om man kan få det fjernet.

Anmeld

21. oktober 2010

Diana...

Jeg har ingen erfaring med det men synes jeg har læst at med spiral er der mange der slet ikke får mens. 

Anmeld

25. oktober 2010

Risen

Er virkelig bekymret - har stadig ikke tegn på mens og har en forbandet helvedes kvalme .. !!! Håndsprit lugt er slemt nu hvilket der aldrig har været.. OMG

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

Risen skriver:

Er virkelig bekymret - har stadig ikke tegn på mens og har en forbandet helvedes kvalme .. !!! Håndsprit lugt er slemt nu hvilket der aldrig har været.. OMG

prøv at tage en test...
Eller har du prøvet??

Anmeld

25. oktober 2010

Risen

sarahb skriver:

prøv at tage en test...
Eller har du prøvet??

tog en i der hvor jeg skrev indlægget og den var negativ.. Men har bare sådan en følelse af at der er noget i vejen

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

Risen skriver:

tog en i der hvor jeg skrev indlægget og den var negativ.. Men har bare sådan en følelse af at der er noget i vejen

du må til lægen i morgen. Så du kan blive klogere på hvad der sker..

Anmeld

25. oktober 2010

Risen

sarahb skriver:

du må til lægen i morgen. Så du kan blive klogere på hvad der sker..

ja det er også det første jeg gør i morgen. Men kender du den følelse af man bare vil vide det nu og her? . Vi skal ud til nogle venner om lidt men køber lige en test med igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.