hmmm.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.023 visninger
34 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Risen

Jeg har lige siden fødsel haft regelmæssig mens i godt 3,5 måned nu. Har fået sat spiral op i sidste måned men har ikke haft min mens siden. Er det normalt? - Jeg er bange for om jeg kan havde været blevet gravid på trods af spiralen? .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Risen

Risen skriver:

Jeg har lige siden fødsel haft regelmæssig mens i godt 3,5 måned nu. Har fået sat spiral op i sidste måned men har ikke haft min mens siden. Er det normalt? - Jeg er bange for om jeg kan havde været blevet gravid på trods af spiralen? .. 

Blev også gravid på trods af p-piller .. ingen erfaringer? - Kan jeg teste nu? Nej vel- det skal vel være om morgenen? 

Anmeld

20. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Risen skriver:

Blev også gravid på trods af p-piller .. ingen erfaringer? - Kan jeg teste nu? Nej vel- det skal vel være om morgenen? 

Har ingen erfaring søde. Men du kan sagtens prøve at teste nu. Om morgenen er det hos de flere lettere at opnå et rigtigt resultat i den tidlige graviditet, men hvis du er flere uger over tid burde det ikke være noget problem.

Anmeld

20. oktober 2010

Risen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Har ingen erfaring søde. Men du kan sagtens prøve at teste nu. Om morgenen er det hos de flere lettere at opnå et rigtigt resultat i den tidlige graviditet, men hvis du er flere uger over tid burde det ikke være noget problem.

Tror jeg er omkring 2 uger over tid , måske 1,5 uge. Vil det kunne give udslag?

Anmeld

20. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Risen skriver:

Ja det burde det. De fleste kan teste dagen efter forventet mens. Og laaaangt de fleste kan nogle dage over tid. Så synes du skal prøve hvis du meget gerne vil have svar nu.

Anmeld

20. oktober 2010

FrkT

Risen skriver:

Det burde godt kunne ses på en test nu, ja, også selvom det ikke er om morgenen. Men vil dog sige at hvis den er negativ kan du ikke 100% regne med det, da der jo er nogle som først kan teste positiv ret sent. Men du burde nu kunne se det. Så tag en test.... og opdater lige

Anmeld

20. oktober 2010

Risen

okay det må  jeg lige gøre.. Pyha har det dårligt.. Måske jeg skal vente til i morgen og se for en sikkerheds skyld.. .. 

Anmeld

20. oktober 2010

FrkT

Risen skriver:

okay det må  jeg lige gøre.. Pyha har det dårligt.. Måske jeg skal vente til i morgen og se for en sikkerheds skyld.. .. 

Nej test nu da  Nå du er så meget over tid burde der ikke være den store forskel på morgen og aften..

Anmeld

20. oktober 2010

Risen

Må bede manden om at købe nogle med hjem.. :/ ARH altså.. Hvad sker der hvis man er gravid og har spiral? .. Så kan man vel ikke få barnet?!

Anmeld

20. oktober 2010

mariamiss6

Holder med de andre - 2 uger over tid, burde tidspunktet på dagen ikke have betydning....

Hvis det er en hormonspiral er der jo altså også gode chancer for at du bare ikke bløder mens du har spiral jo

Kan du ikke selv mærke om den stadig sidder der?

Det kan jeg snildt, med en finger... Den er temmeligt hård sådan en, så hvis du lige smutter en eller 2 fingre op, og vipper lidt rundt så burde du kunne mærke den (hvis du vel og mærke kan nå "bunden")

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.