hmmm.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

mariamiss6

Holder med de andre - 2 uger over tid, burde tidspunktet på dagen ikke have betydning....

Hvis det er en hormonspiral er der jo altså også gode chancer for at du bare ikke bløder mens du har spiral jo

Kan du ikke selv mærke om den stadig sidder der?

Det kan jeg snildt, med en finger... Den er temmeligt hård sådan en, så hvis du lige smutter en eller 2 fingre op, og vipper lidt rundt så burde du kunne mærke den (hvis du vel og mærke kan nå "bunden")

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Risen

mariamiss6 skriver:

Holder med de andre - 2 uger over tid, burde tidspunktet på dagen ikke have betydning....

Hvis det er en hormonspiral er der jo altså også gode chancer for at du bare ikke bløder mens du har spiral jo

Kan du ikke selv mærke om den stadig sidder der?

Det kan jeg snildt, med en finger... Den er temmeligt hård sådan en, så hvis du lige smutter en eller 2 fingre op, og vipper lidt rundt så burde du kunne mærke den (hvis du vel og mærke kan nå "bunden")

Nej synes slet ikke jeg kan mærke den. Har fået hormon spiral med lægen sagde jeg forsat ville have regelmæssige mens bare mindre blødning, og har slet ikke blødt.  - Men håber da bare mens er forsvundet helt Det kunne være dejligt. Men er lidt bekymret for bliver nærmest gravid af bare rasmus kigger på mig

Anmeld

20. oktober 2010

Plysbjørnen

Risen skriver:

Nej synes slet ikke jeg kan mærke den. Har fået hormon spiral med lægen sagde jeg forsat ville have regelmæssige mens bare mindre blødning, og har slet ikke blødt.  - Men håber da bare mens er forsvundet helt Det kunne være dejligt. Men er lidt bekymret for bliver nærmest gravid af bare rasmus kigger på mig

For at berolige dig lidt kan jeg fortælle at jeg har hørt om flere personer med hormonspiral hvor mens helt er stoppet med at komme.

Anmeld

20. oktober 2010

Risen

BetinaTrold skriver:

For at berolige dig lidt kan jeg fortælle at jeg har hørt om flere personer med hormonspiral hvor mens helt er stoppet med at komme.

Det er jeg glad for at hører Håber virkelig det bare er sådan. Føler mig hellere ikke specielt gravid, men man ved jo aldrig

Anmeld

20. oktober 2010

cammai

Profilbillede for cammai

Hormonspiral kan sagtens gøre at du ikke får mens eller give forskydninger i blødningerne. Nogle oplever helt stop af mens og andre at der går længere tid mellem mens. Derudover kan det give mindre blødningsperioder. Det er lidt forskelligt fra person til person.

Man kan godt blive gravid på spiral, men når det er en hormonspiral er det meget sjælent det sker. Umiddelbart tror jeg det er hormonspiralen der giver forskydninger i din mens, men få det tjekket så du ikke går og bekymre dig.

Jeg har selv en datter der er produceret på en spiral, men det var en kobberspiral så det er muligt at gennemføre en graviditet påtrods af spiralen.

Anmeld

20. oktober 2010

Risen

cammai skriver:

Hormonspiral kan sagtens gøre at du ikke får mens eller give forskydninger i blødningerne. Nogle oplever helt stop af mens og andre at der går længere tid mellem mens. Derudover kan det give mindre blødningsperioder. Det er lidt forskelligt fra person til person.

Man kan godt blive gravid på spiral, men når det er en hormonspiral er det meget sjælent det sker. Umiddelbart tror jeg det er hormonspiralen der giver forskydninger i din mens, men få det tjekket så du ikke går og bekymre dig.

Jeg har selv en datter der er produceret på en spiral, men det var en kobberspiral så det er muligt at gennemføre en graviditet påtrods af spiralen.

Okay det sagde lægen nemlig ikke. Men han er lidt af en klaphat til tider. - Jeg føler mig bestemt heller ikke gravid , men man bliver da lidt nervøs når man altid har haft regelmæssig mens, også imens jeg var på p-piller

Tak for dit svar! 

Anmeld

20. oktober 2010

mariamiss6

Risen skriver:

synes slet ikke jeg kan mærke den. Har fået hormon spiral med lægen sagde jeg forsat ville have regelmæssige mens bare mindre blødning, og har slet ikke blødt.  - Men håber da bare mens er forsvundet helt Det kunne være dejligt. Men er lidt bekymret for bliver nærmest gravid af bare rasmus kigger på mig

Kan godt forstå du er bekymret, men en hel del kvinder holder faktisk helt op med at bløde på en hormonspiral

Anmeld

20. oktober 2010

ekzunz

Jeg fik hormonspiral i august, og jeg blødte samme dag jeg fik den op, og så gik der 5-6 uger før jeg pletblødte en smule og så gik der så 4-5 uger før jeg igen begyndte at bløde en smule.

Min mens er allerede meget formindsket. Jeg kan nøjes med et trusseindlæg, og jeg tror da ikke det varer længe før der slet ikke kommer noget. Og jeg kan altså heller ikke regne med cyklusser eller noget som helst mere.

Men tag hellere en test for en sikkerhedsskyld - der er jo ingen grund itl at gå rundt og være bekymret

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

op og tis på en pind søde...

Anmeld

21. oktober 2010

Risen

Heldigvis negativ!!! , meen øhh hvor bliver den mens af.. Tænk engang synes det er lidt mærkelig hvis jeg ikke får den mere. Lidt unaturligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.