Solarie og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Ranarupta

DK skriver:

Det er noteret! Hvis der kommer anskygninger af brune hitlerpletter under næsten så stopper vi øjeblikkeligt!!

Hvorfor?

Uhh, får helt lyst til selv at finde det nærmeste solarie. Eeeelsker at slappe i dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

DK

Bavianis skriver:

Uhhh - du frister dame!! Det tror jeg sgu også jeg vil! Starting today!

- Vores fyr er gået ud, så her er pisse koldt! 

Vi løber af og til tør for olie (ja vel sådan ca hver gang der burde have været noget nyt fyldt på, he he) og de der par dage uden varme... Man bliver bare så is kold helt ind i knoglerne!!

Jeg skal bare lige have taget mig sammen og læse i een time mere, så vil jeg ud og først fylde dernæst lægge mig i mine forældres spa... Ahhh.... Badekar. Vil ha vil ha!!

Anmeld

20. oktober 2010

Bavianis

Jeg anede slet ikke, hvad jeg skulle sige til at starte med - havde mest af alt lyst til at lave mormor-slikket på fingeren og så prøve at gnubbe det af.

Hvordan har jeres lille hjertegryn det og dets skønne mor?

Mormor-slikket!! HAHAHA! Verdensklasse!

Nej, som DK også skriver, så må man lige holde øje.

Her går det godt. Jeg er ikke så meget op at køre af glæde som sidste gang, men tror det kommer efter de 12 uger - og HELT sikkert efter 22. uge...

Men altså, jeg ER da glad, det er bare på en sådan anderledes måde end sidst.

Hvad med hos Jer? Jeg kan se din lille bønne efterhånden er blevet til en ordentligt squash?

Anmeld

20. oktober 2010

Bavianis

DK skriver:

Vi løber af og til tør for olie (ja vel sådan ca hver gang der burde have været noget nyt fyldt på, he he) og de der par dage uden varme... Man bliver bare så is kold helt ind i knoglerne!!

Jeg skal bare lige have taget mig sammen og læse i een time mere, så vil jeg ud og først fylde dernæst lægge mig i mine forældres spa... Ahhh.... Badekar. Vil ha vil ha!!

Ja - altså jeg FATTER heller ikke at der ikke er badekar i det her skod-hus! Men hvad nytter det når der ikke er varmt vand...  

Anmeld

20. oktober 2010

Ranarupta

Mormor-slikket!! HAHAHA! Verdensklasse!

Nej, som DK også skriver, så må man lige holde øje.

Her går det godt. Jeg er ikke så meget op at køre af glæde som sidste gang, men tror det kommer efter de 12 uger - og HELT sikkert efter 22. uge...

Men altså, jeg ER da glad, det er bare på en sådan anderledes måde end sidst.

Hvad med hos Jer? Jeg kan se din lille bønne efterhånden er blevet til en ordentligt squash?

Det forstår jeg godt! Det er der jo slet ikke noget at sige til!
Det var jo en hård omgang I og lille August var igennem. 

Bliver I fulgt ekstra tæt denne gang, så? Og hvordan tager Gregers det?

Herhjemme går det fint. Albert er 5 mdr. og rigtigt dejlig! Dog er der vist et tigerspring, der lurer lige om hjørnet...

Anmeld

20. oktober 2010

betiinsen

altså arb. i et solcenter og har derfor gratis solkort, men siden jeg blev gravid har jeg ikke været i sol. men den uge jeg fandt ud af jeg var gravid var jeg i tyrkiet så fik lidt farve med hjem.

Har dog været i sol en enkelt gang fordi jordemoderen troede at barnet var dødt og jeg skulle have det fjernet dagen efter, så tænkte jeg at så ville jeg i sol som en trøst. men barnet har det super. Kunne altså også godt finde på at tage i sol engang i mellem, jeg fik ingen pigmenter af det, tror bare man skal behærske sig lidt.

derudover vil jeg sige at hvis du får en pigmentplet kan de fjernes ved en kosmetolog, ved godt det er lidt dyrt, men også lidt betryggende at vide.

knus herfra

Anmeld

20. oktober 2010

businesstigger

Da jeg ventede Alexander fik jeg nogle pigment-forandrings plamager på hænderne. Heldigvis gik de væk efter fødslen. Men det kan man jo ikke være sikker på og heller ikke hvor man får dem eller om man får dem. Har ikke haft nogen i denne graviditet.

Anmeld

20. oktober 2010

Kløver

Bavianis skriver:

Hej med Jer skønno'er!

Når jeg sidder og ser mavebilleder, så ser mange af Jer bare så brune og lækre ud. Jeg selv er nærmest flouroscerende lyseblå her til vinter, og synes det kunne være lidt wellnes-agtig at gå et par gange i sol.

Jeg er dog gravid, og jeg ved godt at det ikke skader baby, men har hørt der er risiko for pigment-forandringer.

Hvad er Jeres erfaringer??

Knus og kram,

Susanne

Tager ikke selv sol, men ja er også mega bleg Men ja har kun hørt rygter om det ksulle være skadeligt for dne lille, hvilket de siger det altså ikke er, da lyset ikke kan trænge igennem, men har ikke hørt om pigment forandringer, tror ikke der er større risiko, end når man ikke er gravid, men ja ved det jo ikke

Anmeld

20. oktober 2010

Bavianis

Ranarupta skriver:

Det forstår jeg godt! Det er der jo slet ikke noget at sige til!
Det var jo en hård omgang I og lille August var igennem. 

Bliver I fulgt ekstra tæt denne gang, så? Og hvordan tager Gregers det?

Herhjemme går det fint. Albert er 5 mdr. og rigtigt dejlig! Dog er der vist et tigerspring, der lurer lige om hjørnet...

Spændende hvad han har i ærmet ham Albert

Gregers tager det fint - han er vildt glad for, at jeg denne gang har kvalme, og siger hele tiden: Det er simpelthen fordi du er gravid. - Som om jeg ikke vidste det...

Vi blev lovet ekstra scanninger, og vi skal mødes med vores nye læge (dog fra samme lægehus) i morgen og tale med hende om det. Jeg har allerede ønsket en tidlig scanning, så nu må vi se om hun mener det samme som mig. Men jeg er jo blevet lovet det (alle dem jeg havde brug for), så det kan hun vel ikke modsætte sig.

Anmeld

20. oktober 2010

Ranarupta

Bavianis skriver:

Spændende hvad han har i ærmet ham Albert

Gregers tager det fint - han er vildt glad for, at jeg denne gang har kvalme, og siger hele tiden: Det er simpelthen fordi du er gravid. - Som om jeg ikke vidste det...

Vi blev lovet ekstra scanninger, og vi skal mødes med vores nye læge (dog fra samme lægehus) i morgen og tale med hende om det. Jeg har allerede ønsket en tidlig scanning, så nu må vi se om hun mener det samme som mig. Men jeg er jo blevet lovet det (alle dem jeg havde brug for), så det kan hun vel ikke modsætte sig.

Ja, en graviditet er ikke noget, man lige glemmer
Har du meget kvalme?

Synes, at det lyder rigtigt godt, at I er blevet lovet ekstra. 
Ellers er tiden jo ikke til at holde ud. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.