Solarie og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Bavianis

BlyViol skriver:

hvis det er 2-3 gange det handler om, så ville jeg ikke holde mig tilbage...

men er det derimod 2-3 gange i måneden, så ville jeg nok skære liiiidt ned

Jeg tog selv sol een gang i måneden i december, januar og februar..

Ja - det er præcis det jeg tænker. Lige en lille smule her til vinter, lige til at give lidt wellnes og til at pifte den lyseblå farve lidt op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Bavianis skriver:

Jeg er kun i 8. uge, så ikke så langt.

Altså jeg synes ikk du skal holde dig tilbage med det og heller ik når du ikk er længere henne . 

Mine pigment fejl dukkede først op i omkring uge 20 tror jeg det var . 

Men du vil selv opdage dem lynhurtigt og så stopper man bare med sol igen , så kan ikk se nogen grund til ikk at gøre det en enkelt gang eller to i måneden. 

Anmeld

20. oktober 2010

Bavianis

Pernille08 skriver:

Altså jeg synes ikk du skal holde dig tilbage med det og heller ik når du ikk er længere henne . 

Mine pigment fejl dukkede først op i omkring uge 20 tror jeg det var . 

Men du vil selv opdage dem lynhurtigt og så stopper man bare med sol igen , så kan ikk se nogen grund til ikk at gøre det en enkelt gang eller to i måneden. 

Det er også det jeg tænker.

Håber bare der ike er for mange der har oplevet noget slemt i den forbindelse. Har hrt om en der nærmest fik en "maske" i ansigtet pga sol --> pigmentforandring 

Anmeld

20. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Bavianis skriver:

Det er også det jeg tænker.

Håber bare der ike er for mange der har oplevet noget slemt i den forbindelse. Har hrt om en der nærmest fik en "maske" i ansigtet pga sol --> pigmentforandring 

Hold da op , ja det har jeg desværre aldrig hørt om , men har hørt man kan få pigment fejl . Men jeg tror at gør man sådan ting med omtanke så sker der ikk noget , man skal bare ikk ligge der hver eneste uge så går det galt tror jeg . 

Anmeld

20. oktober 2010

DK

Bavianis skriver:

Ei - jeg har det bare PRÆCIS på samme måde!

Lad os våge pelsen!!! Det er altså også træls når man hver eneste dag får kommentarer som "ihh du er så bleg, får du nu nok jern?" og den slags, he he....

Jeg vil tage 4 gange sol i december måned har jeg lige bestemt! og så en gang om ugen indtil jeg har født i januar! Og jeg vil nyde det, og have god samvittighed over at jeg tilgengæld ikke bruger af mine andre solprodukter (selvbruner osv) der er proppet med parabener og have god samvittighed over at jeg bliver glad og fro af en ekstra dosis d-vitamin! Ja jeg vil!!

Anmeld

20. oktober 2010

Ranarupta

Bavianis skriver:

Hej med Jer skønno'er!

Når jeg sidder og ser mavebilleder, så ser mange af Jer bare så brune og lækre ud. Jeg selv er nærmest flouroscerende lyseblå her til vinter, og synes det kunne være lidt wellnes-agtig at gå et par gange i sol.

Jeg er dog gravid, og jeg ved godt at det ikke skader baby, men har hørt der er risiko for pigment-forandringer.

Hvad er Jeres erfaringer??

Knus og kram,

Susanne

Hej Susanne, 

Haha, selv er jeg sådan helt skummetmælksgrå - meget charmerende! 

Kom til at tænke på min veninde, der var i Mexico under graviditeten og blev godt brun. Men dér hvor hun blev mest brun, var ret uheldigt:
Hun fik en meget mørkebrun plet under næsen, så det lignede et Hitler-skæg...  

Hun oplevede, at et ældre ægtepar rystede på hovedet af hende og at nogle grinede lidt af hende

Anmeld

20. oktober 2010

Bavianis

DK skriver:

Lad os våge pelsen!!! Det er altså også træls når man hver eneste dag får kommentarer som "ihh du er så bleg, får du nu nok jern?" og den slags, he he....

Jeg vil tage 4 gange sol i december måned har jeg lige bestemt! og så en gang om ugen indtil jeg har født i januar! Og jeg vil nyde det, og have god samvittighed over at jeg tilgengæld ikke bruger af mine andre solprodukter (selvbruner osv) der er proppet med parabener og have god samvittighed over at jeg bliver glad og fro af en ekstra dosis d-vitamin! Ja jeg vil!!

Uhhh - du frister dame!! Det tror jeg sgu også jeg vil! Starting today!

- Vores fyr er gået ud, så her er pisse koldt! 

Anmeld

20. oktober 2010

Bavianis

Ranarupta skriver:

Hej Susanne, 

Kom til at tænke på min veninde, der var i Mexico under graviditeten og blev godt brun. Men dér hvor hun blev mest brun, var ret uheldigt:

Hun oplevede, at et ældre ægtepar rystede på hovedet af hende og at nogle grinede lidt af hende

OH NOOOO!!!

Det håber jeg SANDELIG ikke sker her, haha!

Anmeld

20. oktober 2010

Ranarupta

Bavianis skriver:

OH NOOOO!!!

Det håber jeg SANDELIG ikke sker her, haha!

Jeg anede slet ikke, hvad jeg skulle sige til at starte med - havde mest af alt lyst til at lave mormor-slikket på fingeren og så prøve at gnubbe det af.

Hvordan har jeres lille hjertegryn det og dets skønne mor?

Anmeld

20. oktober 2010

DK

Ranarupta skriver:

Hej Susanne, 

Det er noteret! Hvis der kommer anskygninger af brune hitlerpletter under næsten så stopper vi øjeblikkeligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.