betaling for behandling??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

baby84

Vi skal i gang med ICSI pga meget nedsat sædkvalitet, men når det nok lige præcis ikke før 1. jan.

Er der nogen, som ved om Danmark giver tilskud til medicinen og om dette fortsætter, hvis den nye lov vedtages?

Jeg er medlem af Danmark, men min kæreste er ikke. (måske begge skal være))

Mvh

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Kruse90

gyde84 skriver:

Vi skal i gang med ICSI pga meget nedsat sædkvalitet, men når det nok lige præcis ikke før 1. jan.

Er der nogen, som ved om Danmark giver tilskud til medicinen og om dette fortsætter, hvis den nye lov vedtages?

Mvh

Louise

årh det ved jeg desværre ikke noget om:/

Men vi når det heller ikke inden januar desværre

Anmeld

22. oktober 2010

baby84

og lige et til

Er der nogen der ved om man får hele behandlingen gratis hvis man når igang inden nytår fx med hormon behandling?Altså hvis man kun når at begynde på hormoner og fx får 1. ægoplægning, skal man så betale for de sidste oplægninger, udtagninger mm.

Hvor er det bare vanvittig frustrerende!

venlig Hilsen

gyde84

Anmeld

23. oktober 2010

baby84

Det er frustrerende, at det lige når at komme i vejen når vi er så tæt på ;(

Anmeld

23. oktober 2010

Kruse90

gyde84 skriver:

Det er frustrerende, at det lige når at komme i vejen når vi er så tæt på ;(

meget fustrerende

Anmeld

23. oktober 2010

AnneH

gyde84 skriver:

Mvh

Louise

Man får tilskud fra Danmark nu og det er bare dig som skal være medlem. Jeg tror bestemt ikke at de fjerne tilskudet hvis forslaget bliver vedtaget. Du er jo betalende medlem af Danmark.

Anmeld

23. oktober 2010

Kruse90

AnneH skriver:

Man får tilskud fra Danmark nu og det er bare dig som skal være medlem. Jeg tror bestemt ikke at de fjerne tilskudet hvis forslaget bliver vedtaget. Du er jo betalende medlem af Danmark.

årh jeg er ikke medlem
Manden er. men det er måske ikke nok

Anmeld

23. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

AnneH skriver:

Jeg synes at have hørt noget om, at det kan påvirke visse grupper hos Danmark, men kan ikke huske hvilke og præcis hvorfor.

Prøv evt. at kontakte dem.

Anmeld

23. oktober 2010

AnneH

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg synes at have hørt noget om, at det kan påvirke visse grupper hos Danmark, men kan ikke huske hvilke og præcis hvorfor.

Prøv evt. at kontakte dem.

det kan godt tænkes at det vil påvirke nogle af grupperne, desværre.

Men ja kontakt dem og hør dem ad. Og meld dig ind. Alt medicinen udstedes til dig, så det er dig som skal være medlem.

Anmeld

24. oktober 2010

baby84

Carina er det hos dig eller manden at problemet ligger? Jeg mener faktisk godt man kan blive medlem af danmark, hvis man ikke fejler noget. Ved ikke om et fælles barnløshedsproblem skal oplyses

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.