betaling for behandling??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.290 visninger
33 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Kruse90

Nogle der ved noget nyt??
Er ved at være træt at ventetid på diverse ting og sager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

AnneH

der er en høring om enmet på mandag. Hvis du er på facebook kan du følge lidt med på fansiden Barnloes.dk

Anmeld

20. oktober 2010

Meliora

Kruse90 skriver:

Jeg ved at Etisk Råd har skrevet et høringssvar til regeringen, hvor de beder dem overveje en masse etiske spørgsmål der er ved at indføre egenbetaling. Jeg havde skrevet til etisk råd om min situation, hvor vi er normal fertile men skal igennem ICSI behandling samt ægsortering, for at undgå at vores børn får en arvelig sygdom. De har heldigvis taget min problemstilling med i høringssvaret, så det er vi selvfølglig meget glade for.

Anmeld

20. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kruse90 skriver:

Jeg skal ind til høring på mandag. Inden da er der ikke så meget nyt. Men prøv evt. at følge med på barnloes.dk eller landforeningen for ufrivillig barnløshed - http://www.lfub.dk/

De opdatere løbende nyheder omkring sagen.

Anmeld

20. oktober 2010

Meliora

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg skal ind til høring på mandag. Inden da er der ikke så meget nyt. Men prøv evt. at følge med på barnloes.dk eller landforeningen for ufrivillig barnløshed - http://www.lfub.dk/

Skal man melde sig til nogen steder for at komme med til høringen, eller kan man bare dukke op? Jeg har nemlig fri mandag, så tænkte at jeg ville med:-)

Anmeld

20. oktober 2010

BubbieBear

Kruse90 skriver:

Jeg har siddet og nærstuderet lovforslaget lidt.

Som jeg forstår det ville det komme til at koste 5000 pr IVF/ICSI behandling med friske æg og 3000 ved brug af fryseæg.

Tilskuddet til medicin bliver 100% EFTER man har brugt 15.000

Anmeld

20. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

FruRafn skriver:

Skal man melde sig til nogen steder for at komme med til høringen, eller kan man bare dukke op? Jeg har nemlig fri mandag, så tænkte at jeg ville med:-)

Man skal tilmelde sig. Fandt jeg også lige ud af, så ved ikke engang om der er pladser tilbage.

Du kan prøve at tilmelde dig her:

louise.brammer@ft.dk

Anmeld

21. oktober 2010

Kruse90

AnneH skriver:

der er en høring om enmet på mandag. Hvis du er på facebook kan du følge lidt med på fansiden Barnloes.dk

er desværre ikke på facebook Så vil vildt gerne hvis i kan opdatere herinde så SNART i ved noget

Og hvad med os som har været til samtale og er inde i systemet men ikke er kommet igang med selve forsøgene??

kram

Anmeld

21. oktober 2010

Kruse90

FruRafn skriver:

Jeg ved at Etisk Råd har skrevet et høringssvar til regeringen, hvor de beder dem overveje en masse etiske spørgsmål der er ved at indføre egenbetaling. Jeg havde skrevet til etisk råd om min situation, hvor vi er normal fertile men skal igennem ICSI behandling samt ægsortering, for at undgå at vores børn får en arvelig sygdom. De har heldigvis taget min problemstilling med i høringssvaret, så det er vi selvfølglig meget glade for.

Det bliver da spændende. kan også godt forstå jeres situation.
Men om så det drejer sig om at føre en sygdom videre eller om at man ikke kan få børn selv, hvilket jeg også syntes eren sygdom.
Jeg håber ikek det bliver vedtaget, selvom jeg egentlig tror det

Anmeld

21. oktober 2010

Kruse90

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

1000 tak skat<3
Jeg vil prøve at kigge på de hjemmesider.
men søøde skriv så snart du ved noget
sender lige en pb med mit mobil nr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.