"Det kunne godt se ud til, at du har pco"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Louisiana

MissGeoh skriver:

Nej jeg får ikke noget mod pco, da jeg var ved gyn og han var den mest underlige jeg nogensinde har været ude for.

Han stak den ind og rodede lidt rundt og så siger han at han ikke kan se noget..

Så jeg ved faktisk ikke om jeg har "overvundet" pco'en.. Men jeg har tabt mig lidt så tror måske det er mindsket lidt..

Jamen jeg har lidt kvalme, og nu har jeg rigtig ondt i mit lænd og tidligere idag havde jeg ondt ved mit haleben.. Plus at jeg er slået meget ud med tørre pletter på arme, og har fået en del bumser og knopper, som jeg plejer at få en enkelt eller to af op til mens.

Så det er lidt blandet..

Hvem har så konstateret din pco? Lyder underligt, der skal jo andet end et kig i underlivet til at afgøre, om man har det..!

Lyder spændende, hvornår skal du teste??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

MissGeoh

Louisiana28 skriver:

Hvem har så konstateret din pco? Lyder underligt, der skal jo andet end et kig i underlivet til at afgøre, om man har det..!

Lyder spændende, hvornår skal du teste??

Jamen det gjorde den første gyn jeg var hos, i middelfart, og jeg blev vidersendt til kolding sygehus osv, og så hørte jeg ikke fra dem i 1 års tid tror jeg, hvor jeg så kontaktede lægen og spurgte hvad jeg skulle gøre. Så blev jeg sendt til en gyn i kolding som bare sådan.

Jamen jeg snyde-testede her forleden dag, men den var negativ. Så jeg tror jeg tager en test søndag. Min sidste mens var den 23/9..

Anmeld

21. oktober 2010

Lone Jakobsen

Louisiana28 skriver:

Man kan i dén grad undre sig!  Det er jo HENDES JOB, at tjekke sådan noget! Jeg kom jo til hende fordi min menstruation ikke var kommet i 3 mdr, så kan det da ikke passe, at jeg selv skal bede om, at blive undersøgt for specifikke sygdomme, det er jo ikke mig der er lægen! Det er jo dem der skal ha' styr på dét, det er det de sidder der for! Ærlig talt. Uf, hvor bliver jeg vred over sådan noget

nej det er lige før man skal være halvt læge for at være syg

Anmeld

21. oktober 2010

Louisiana

MissGeoh skriver:

Jamen det gjorde den første gyn jeg var hos, i middelfart, og jeg blev vidersendt til kolding sygehus osv, og så hørte jeg ikke fra dem i 1 års tid tror jeg, hvor jeg så kontaktede lægen og spurgte hvad jeg skulle gøre. Så blev jeg sendt til en gyn i kolding som bare sådan.

Jamen jeg snyde-testede her forleden dag, men den var negativ. Så jeg tror jeg tager en test søndag. Min sidste mens var den 23/9..

Hvor dårligt, at du sådan er blevet 'glemt'

Glæder mig til at hører hvad testen siger på søndag så

Anmeld

21. oktober 2010

Louisiana

nutche skriver:

nej det er lige før man skal være halvt læge for at være syg

Ja, præcis! Det er simpelthen for ringe!

Anmeld

21. oktober 2010

Snefnug1984

Hvis du har pco, kan du heldigvis gøre meget selv via kosten, motion og muligvis metformin i første omgang

Anmeld

21. oktober 2010

Louisiana

SolsikkeBlomst skriver:

Hvis du har pco, kan du heldigvis gøre meget selv via kosten, motion og muligvis metformin i første omgang

Ja, det kan jeg. Og dog... Jeg spiser meget sundt nu, og det har jeg gjort i lang tid (har dog stadig taget på), og jeg har desværre ikke de store muligheder for at motionerer pt, da jeg har meget, meget dårlig ryg. Skal dog til en ortopæd i denne måned, og senere på rygcenter, så håber de kan gøre noget, så min ryg kan blive bedre  Men dét at tabe mig tager 20 gange så lang tid som de fleste andre pga min ryg. Så hvis noget medicin kan hjælpe mig til, at tabe mig lidt hurtigere, er det jo bare fantastisk.

Anmeld

21. oktober 2010

Snefnug1984

Louisiana28 skriver:

Ja, det kan jeg. Og dog... Jeg spiser meget sundt nu, og det har jeg gjort i lang tid (har dog stadig taget på), og jeg har desværre ikke de store muligheder for at motionerer pt, da jeg har meget, meget dårlig ryg. Skal dog til en ortopæd i denne måned, og senere på rygcenter, så håber de kan gøre noget, så min ryg kan blive bedre  Men dét at tabe mig tager 20 gange så lang tid som de fleste andre pga min ryg. Så hvis noget medicin kan hjælpe mig til, at tabe mig lidt hurtigere, er det jo bare fantastisk.

Dét at spise sundt er dog ikke ensbetydigt med, at man spiser noget godt for sin PCO

Anmeld

21. oktober 2010

Louisiana

SolsikkeBlomst skriver:

Dét at spise sundt er dog ikke ensbetydigt med, at man spiser noget godt for sin PCO

Nå! Det vidste jeg ikke. Men jeg har så heller ikke nået at læse så meget om det endnu.... Ved du hvad man må/ikke må spise da?? Eller har du et link??

Anmeld

21. oktober 2010

Snefnug1984

Louisiana28 skriver:

Nå! Det vidste jeg ikke. Men jeg har så heller ikke nået at læse så meget om det endnu.... Ved du hvad man må/ikke må spise da?? Eller har du et link??

Bare lige for at komme med et eks., så tænker mange, at det fad i ovnen med en masse rodfrugter er super sundt.. ja det er det da også - bare ikke for os med pco, da rodfrugter indeholder SÅ meget stivelse som sender blodsukkeret direkte i skyerne Elsker ellers sådanne fade.. øvøv.. men vi har lavet en liste, så du kan se lidt mere til hvad du må/ikke må spise her:

http://nogoliste.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.