"Det kunne godt se ud til, at du har pco"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

-sagde min gynækolog, da jeg sagde, at jeg gerne ville undersøges for det. Hun så lige min blodprøve igennem, som hun fik for 4 mdr siden  HVORFOR HAR DU SÅ IKKE FORTALT MIG DÉT NOGET FØR???? Det er da i den grad en information jeg gerne vil ha'!

Uf, altså, hvor gør sådan noget mig sur!  Nå, det gik lige ud over jer, undskyld, piger, håber I kan tilgive mig

Skal ha' lavet en ny blodprøve, så hun kan sige med sikkerhed, om jeg har pco - en prøve hun kunne ha' bedt mig om at få lavet for længe siden, og ha' givet mig svar på for længe siden

ej det er da en info man gerne vil vide, jeg fik også taget blodprøver tilbage i maj, de sagde jeg ahvde pco, men afventede stadig blodprøverne om mandligt kønshormon, blev i mellemtiden gravid, og så sagde de at det jo ikke var vigtigt, men jeg ville da gerne ha svaret, og efter flere rykkere, fik jeg det da også, at jeg har pco, men ikke for meget mandligt kønshormon... Så ja kan dælme godt forstå dig, det er da mega relevant når man vil være gravid at de husker at fortælle den slags.

Håber da at det nu kan gå fremaf, med den nye info, og i så kan få en plan for hvadd er skal ske

masser af babystøv sendt afsted herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Snefnug1984

Øv hvor en træls oplevelse.. Det svar burde du da have fået, men ak ja, de kære læger er ikke for snu ind imellem - jeg fik aldrig at vide at jeg render rundt med en sjælden nervesygdom førend jeg selv kiggede i min gamle journal og selv slog sygdommen op på nettet

Håber ikke du har PCO, men på den anden side er det bedre med visheden, så du kan få den rigtige behandling og dermed kender årsagen til manglende graviditet. Det tog mig 10 kameler at sluge da jeg fik diagnosen, men nu har jeg noget konkret at gå ud fra

Anmeld

20. oktober 2010

Lone Jakobsen

puha kan sørme godt forstå du er vred. man kan nogen gange undre sig over de læger

Anmeld

21. oktober 2010

Louisiana

MissGeoh skriver:

Har det faktisk lidt dårligt med at jeg skrev det til dig den dag, (selvfølgelig bedst så du kunne få vished om det) men er stadig ked af det.

Jeg føler lidt det er mig der er skyld i du har det sådan som du har nu.

Det skal du altså overhovedet ikke ha' det dårligt med!! Jeg er taknemlig for, at du skrev det!! Jeg tør slet ikke tænke på hvor lang tid der kunne være gået inden jeg fandt ud af det, hvis ikke du havde skrevet det! Så tusind tusind tak   

Anmeld

21. oktober 2010

Louisiana

Maja84 skriver:

ej det er da en info man gerne vil vide, jeg fik også taget blodprøver tilbage i maj, de sagde jeg ahvde pco, men afventede stadig blodprøverne om mandligt kønshormon, blev i mellemtiden gravid, og så sagde de at det jo ikke var vigtigt, men jeg ville da gerne ha svaret, og efter flere rykkere, fik jeg det da også, at jeg har pco, men ikke for meget mandligt kønshormon... Så ja kan dælme godt forstå dig, det er da mega relevant når man vil være gravid at de husker at fortælle den slags.

Håber da at det nu kan gå fremaf, med den nye info, og i så kan få en plan for hvadd er skal ske

masser af babystøv sendt afsted herfra

Jamen altså, hvad er det for en indstilling! Det er da ikke dem der skal afgøre hvad du gerne vil vide! Og selvfølgelig skal du da ha' det at vide, det er trods alt DIN krop det drejer sig om! Godt du blev ved at rykke dem for svar!

Anmeld

21. oktober 2010

Louisiana

SolsikkeBlomst skriver:

Øv hvor en træls oplevelse.. Det svar burde du da have fået, men ak ja, de kære læger er ikke for snu ind imellem - jeg fik aldrig at vide at jeg render rundt med en sjælden nervesygdom førend jeg selv kiggede i min gamle journal og selv slog sygdommen op på nettet

Håber ikke du har PCO, men på den anden side er det bedre med visheden, så du kan få den rigtige behandling og dermed kender årsagen til manglende graviditet. Det tog mig 10 kameler at sluge da jeg fik diagnosen, men nu har jeg noget konkret at gå ud fra

Det er da også for galt, at du selv skal se efter! Har en veninde hvis bedste ven var blevet undersøgt for kræft (han var i starten af 20'erne), men han ringede aldrig til lægen efter svar på prøverne, da han var overbevist om, at han ikke havde kræft. Et par år senere blev han indlagt på sygehuset af en eller anden grund, husker ikke hvad, og da fortalte de ham, at han altså havde kræft, og det var så fremskreden, at han ikke kunne reddes, og han døde kort tid efter. Hans læge må ha' en dårlig smag i munden... Men jeg tror desværre ikke at de kigger resultater på prøver igennem, før man ringer og beder om svar

Anmeld

21. oktober 2010

Louisiana

nutche skriver:

puha kan sørme godt forstå du er vred. man kan nogen gange undre sig over de læger

Man kan i dén grad undre sig!  Det er jo HENDES JOB, at tjekke sådan noget! Jeg kom jo til hende fordi min menstruation ikke var kommet i 3 mdr, så kan det da ikke passe, at jeg selv skal bede om, at blive undersøgt for specifikke sygdomme, det er jo ikke mig der er lægen! Det er jo dem der skal ha' styr på dét, det er det de sidder der for! Ærlig talt. Uf, hvor bliver jeg vred over sådan noget

Anmeld

21. oktober 2010

MissGeoh

Louisiana28 skriver:

Det skal du altså overhovedet ikke ha' det dårligt med!! Jeg er taknemlig for, at du skrev det!! Jeg tør slet ikke tænke på hvor lang tid der kunne være gået inden jeg fandt ud af det, hvis ikke du havde skrevet det! Så tusind tusind tak   

Jamen så er jeg lidt mere rolig. Jeg håber bare for dig at det går hurtigt med at du kan blive gravid.

Kæresten og jeg har prøvet i 6 måneder nu, og nu går jeg og venter på om mens kommer. Jeg har så mange tegn på graviditet. Så håber jeg er gravid.

Men du må endelig sige til hvis du har lyst til at snakke.

Og en masse baby-støv til dig.

Anmeld

21. oktober 2010

Louisiana

MissGeoh skriver:

Jamen så er jeg lidt mere rolig. Jeg håber bare for dig at det går hurtigt med at du kan blive gravid.

Kæresten og jeg har prøvet i 6 måneder nu, og nu går jeg og venter på om mens kommer. Jeg har så mange tegn på graviditet. Så håber jeg er gravid.

Men du må endelig sige til hvis du har lyst til at snakke.

Og en masse baby-støv til dig.

Jeg håber også det går hurtigere, hvis jeg får konstateret pco, og kommer i behandling! Vi har forsøgt i et år nu...

Får du noget medicin for pco?? Hvilke symptomer har du på graviditet?  for den er der

Anmeld

21. oktober 2010

MissGeoh

Louisiana28 skriver:

Jeg håber også det går hurtigere, hvis jeg får konstateret pco, og kommer i behandling! Vi har forsøgt i et år nu...

Får du noget medicin for pco?? Hvilke symptomer har du på graviditet?  for den er der

Nej jeg får ikke noget mod pco, da jeg var ved gyn og han var den mest underlige jeg nogensinde har været ude for.

Han stak den ind og rodede lidt rundt og så siger han at han ikke kan se noget..

Så jeg ved faktisk ikke om jeg har "overvundet" pco'en.. Men jeg har tabt mig lidt så tror måske det er mindsket lidt..

Jamen jeg har lidt kvalme, og nu har jeg rigtig ondt i mit lænd og tidligere idag havde jeg ondt ved mit haleben.. Plus at jeg er slået meget ud med tørre pletter på arme, og har fået en del bumser og knopper, som jeg plejer at få en enkelt eller to af op til mens.

Så det er lidt blandet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.