Louisiana28 skriver:
-sagde min gynækolog, da jeg sagde, at jeg gerne ville undersøges for det. Hun så lige min blodprøve igennem, som hun fik for 4 mdr siden
HVORFOR HAR DU SÅ IKKE FORTALT MIG DÉT NOGET FØR???? Det er da i den grad en information jeg gerne vil ha'!
Uf, altså, hvor gør sådan noget mig sur!
Nå, det gik lige ud over jer, undskyld, piger, håber I kan tilgive mig 
Skal ha' lavet en ny blodprøve, så hun kan sige med sikkerhed, om jeg har pco - en prøve hun kunne ha' bedt mig om at få lavet for længe siden, og ha' givet mig svar på for længe siden 
ej det er da en info man gerne vil vide, jeg fik også taget blodprøver tilbage i maj, de sagde jeg ahvde pco, men afventede stadig blodprøverne om mandligt kønshormon, blev i mellemtiden gravid, og så sagde de at det jo ikke var vigtigt, men jeg ville da gerne ha svaret, og efter flere rykkere, fik jeg det da også, at jeg har pco, men ikke for meget mandligt kønshormon... Så ja kan dælme godt forstå dig, det er da mega relevant når man vil være gravid at de husker at fortælle den slags.
Håber da at det nu kan gå fremaf, med den nye info, og i så kan få en plan for hvadd er skal ske
masser af babystøv sendt afsted herfra 
Anmeld