"Det kunne godt se ud til, at du har pco"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.422 visninger
34 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Louisiana

-sagde min gynækolog, da jeg sagde, at jeg gerne ville undersøges for det. Hun så lige min blodprøve igennem, som hun fik for 4 mdr siden  HVORFOR HAR DU SÅ IKKE FORTALT MIG DÉT NOGET FØR???? Det er da i den grad en information jeg gerne vil ha'!

Uf, altså, hvor gør sådan noget mig sur!  Nå, det gik lige ud over jer, undskyld, piger, håber I kan tilgive mig

Skal ha' lavet en ny blodprøve, så hun kan sige med sikkerhed, om jeg har pco - en prøve hun kunne ha' bedt mig om at få lavet for længe siden, og ha' givet mig svar på for længe siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Kruse90

håber ikke at du har PCO. Hvornår får du så svar på den ne blodprøve?? eller hvornår skal den tages??

Anmeld

20. oktober 2010

Louisiana

Kruse90 skriver:

håber ikke at du har PCO. Hvornår får du så svar på den ne blodprøve?? eller hvornår skal den tages??

Det tror jeg desværre, at jeg har  Har næsten samtlige symptomer.

Får først besked om en uge.

Tak for du gad bruge tid på mig

Anmeld

20. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Louisiana28 skriver:

-sagde min gynækolog, da jeg sagde, at jeg gerne ville undersøges for det. Hun så lige min blodprøve igennem, som hun fik for 4 mdr siden  HVORFOR HAR DU SÅ IKKE FORTALT MIG DÉT NOGET FØR???? Det er da i den grad en information jeg gerne vil ha'!

Uf, altså, hvor gør sådan noget mig sur!  Nå, det gik lige ud over jer, undskyld, piger, håber I kan tilgive mig

Skal ha' lavet en ny blodprøve, så hun kan sige med sikkerhed, om jeg har pco - en prøve hun kunne ha' bedt mig om at få lavet for længe siden, og ha' givet mig svar på for længe siden

Ej altså hvor dårligt at hun ikke har sagt noget til dig med det samme. Jeg var godt nok også blevet gal!

Jeg går ud fra at hun ved, at du prøver at blive gravid? Sådan noget skal der jo virkelig holdes øje med, for det kan snildt være det som forhindrer dig i at blive gravid, og når det så ikke bliver behandlet...

Nå, men så håber jeg da at prøven viser at du ikke har det selv om du selv tænker, at det har du nok.

Anmeld

20. oktober 2010

Louisiana

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej altså hvor dårligt at hun ikke har sagt noget til dig med det samme. Jeg var godt nok også blevet gal!

Jeg går ud fra at hun ved, at du prøver at blive gravid? Sådan noget skal der jo virkelig holdes øje med, for det kan snildt være det som forhindrer dig i at blive gravid, og når det så ikke bliver behandlet...

Nå, men så håber jeg da at prøven viser at du ikke har det selv om du selv tænker, at det har du nok.

Ja, præcis!! Og ja, hun ved godt, at vi prøver, at få en lille! Og ja, jeg skal jo i behandling, så jeg kan få ægløsning igen! Det er ikke nok kun at tabe mig - som jeg i øvrigt har ekstra svært ved pga min ryg - jeg skal også medicineres. Det har jeg ihvertfald læst mig til. Jeg er simpelthen gal som en tysker over, at hun ikke for længst har sagt det til mig!  Og selv hvis vi ikke ville ha' børn lige nu, så ville jeg da stadig gerne vide det!

Undskyld, det er ikke dig jeg skælder ud, du får bare lige hendes udskæld

Anmeld

20. oktober 2010

Lisbeth1985

Louisiana28 skriver:

Det er da helt okay og HELT forståeligt, at du bliver sur!! Det var jeg absolut også blevet, for det er da simpelthen for dårligt Jeg håber, at det viser sig at være falsk alarm og at i snart får jeres ønskebaby

Lisbeth

Anmeld

20. oktober 2010

Bavianis

Uh - jeg krydser fingre for dig for at du ikke har PCO.

Knus og kram,

Susanne

Anmeld

20. oktober 2010

Louisiana

Lisbeth1985 skriver:

Det er da helt okay og HELT forståeligt, at du bliver sur!! Det var jeg absolut også blevet, for det er da simpelthen for dårligt Jeg håber, at det viser sig at være falsk alarm og at i snart får jeres ønskebaby

Lisbeth

Tak for forståelsen  Jeg blev også helt mundlam da hun sagde det.

Håber bestemt også, at det er falsk alarm

Anmeld

20. oktober 2010

Louisiana

Bavianis skriver:

Uh - jeg krydser fingre for dig for at du ikke har PCO.

Knus og kram,

Susanne

Tak

Anmeld

20. oktober 2010

MissGeoh

Har det faktisk lidt dårligt med at jeg skrev det til dig den dag, (selvfølgelig bedst så du kunne få vished om det) men er stadig ked af det.

Jeg føler lidt det er mig der er skyld i du har det sådan som du har nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.