Er det ok at ryge når man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Dejligt med lidt at grine af

Jeg kan af en eller anden grund altid (eller næsten altid - naturligvis undtagen, når vi er alvorlige) grine af netop dig !!!!

KNUS ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

Jeg kan af en eller anden grund altid (eller næsten altid - naturligvis undtagen, når vi er alvorlige) grine af netop dig !!!!

KNUS ;-)

Hvor er du sød. Jeg anede slet ikke, folk synes jeg var sjov

Anmeld

20. oktober 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Hvor er du sød. Jeg anede slet ikke, folk synes jeg var sjov

Jeg har bare lagt mærke til, at jeg altid griner af dig. Har flere gange tænkt...ha ha...der skriver Baagøe... DET må jeg lige læse, fordi hun er altid så sjov! Det var helt mærkeligt at være alvorlig den anden dag. Men også rart, fordi det er også en måde at lære hinanden at kende på ;-) Knuser

Anmeld

20. oktober 2010

Pige2009

lisbethita skriver:

Jeg har bare lagt mærke til, at jeg altid griner af dig. Har flere gange tænkt...ha ha...der skriver Baagøe... DET må jeg lige læse, fordi hun er altid så sjov! Det var helt mærkeligt at være alvorlig den anden dag. Men også rart, fordi det er også en måde at lære hinanden at kende på ;-) Knuser

Ok. Jamen det er da super dejligt at kunne få folk til at grine

Anmeld

21. oktober 2010

Faith

Baagøe skriver:

Ok. Jamen det er da super dejligt at kunne få folk til at grine

Man kommer rigtig langt med humor og godt humør. Tingene kan godt blive lige lovlig alvorlige sommetider.

Anmeld

21. oktober 2010

Faith

Baagøe skriver:

Jeg er så nok en af de unormale, da jeg havde enorm lyst allerede ugen efter jeg fødte Men min fysiske formåen var desværre begrænset, så vi havde sex første gang 3½ uge efter fødslen...

Lige på det område må det være skønt at være "unormal". For hvor ville jeg ønske jeg havde det på samme måde.

Anmeld

21. oktober 2010

Thalia

smillaluna skriver:

Lige på det område må det være skønt at være "unormal". For hvor ville jeg ønske jeg havde det på samme måde.

Men altså mon ikke din lyst også ville være større hvis nu du fik mere søvn i hverdagen og der generelt var mere ro på alting.

Altså i har jo hænderne fulde for tiden så der er jo ikke noget at sige til hvis hverken du eller manden er pokkers romantisk anlagte.

Jeg er slet ikke i tvivl om at i nok skal få overskud til det hele når ungerne begynder at sove lidt mere, men det er altså ret normalt ikke at have lyst til at sexe en masse hvis man bare drømmer om at have sin krop i fred og sove en masse timer

Anmeld

21. oktober 2010

Faith

Thalia skriver:

Men altså mon ikke din lyst også ville være større hvis nu du fik mere søvn i hverdagen og der generelt var mere ro på alting.

Altså i har jo hænderne fulde for tiden så der er jo ikke noget at sige til hvis hverken du eller manden er pokkers romantisk anlagte.

Jeg er slet ikke i tvivl om at i nok skal få overskud til det hele når ungerne begynder at sove lidt mere, men det er altså ret normalt ikke at have lyst til at sexe en masse hvis man bare drømmer om at have sin krop i fred og sove en masse timer

Jo HELT sikkert! Lidt nattero ville hjælpe en hel del. Og så sover vi i hver vores værelse med hver vores dreng, for ellers får vi slet ikke noget søvn. Drengene vækker hinanden og så er de svære at få til at falde i søvn igen. Når vi skal fodre dem om natten gælder det om at have lyset slukket og så bare sidde musestille og fodre dem uden at de vågner helt, for er de først vågne kan de være umulige at få til at sove igen.

Anmeld

21. oktober 2010

Thalia

smillaluna skriver:

Jo HELT sikkert! Lidt nattero ville hjælpe en hel del. Og så sover vi i hver vores værelse med hver vores dreng, for ellers får vi slet ikke noget søvn. Drengene vækker hinanden og så er de svære at få til at falde i søvn igen. Når vi skal fodre dem om natten gælder det om at have lyset slukket og så bare sidde musestille og fodre dem uden at de vågner helt, for er de først vågne kan de være umulige at få til at sove igen.

Men så er det jo heller ikke de mest inspirerene forhold i har at arbejde med.

Altså realistisk set så er det jo lidt grænseoverskridende når man først skal have gang i sexlivet igen efter en fødsel. Kroppen har jo ændret sig og på nogle områder er det lidt ligesom at lære hinanden at kende igen forfra. - Og så er det måske bare ikke lige en quickie på sofaen man drømmer om at starte ud med...

Jeg ville nok starte med bare at acceptere at lige nu er lysten og overskuddet der ikke, og så sørge for at prioritere at i putter lidt sammen på sofaen før i går i seng. Bare så i ikke helt glemmer at røre ved hinanden.

Altså det er jo ok at være lidt teenageagtige igen og nusse og kysse og alt muligt, men uden helt at være nået til sex endnu

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

smillaluna skriver:

Man kommer rigtig langt med humor og godt humør. Tingene kan godt blive lige lovlig alvorlige sommetider.

Ja, lige præcis Med humor og smil kommer man længst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.