Er det ok at ryge når man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.429 visninger
54 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Faith

Snyyyyyyyyydt

Ikke flere indlæg om rygning lige foreløbig vel piger! Lad det nu ligge. Der er så mange andre spændende tilng vi kunne debattere om herinde, lad os gøre det i stedet

Bare lige en lille opfordring, ikke "ondt" ment på nogen som helst måde!

Ha en rigtig dejlig dag de damer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Snyyyyyyyyydt

Ikke flere indlæg om rygning lige foreløbig vel piger! Lad det nu ligge. Der er så mange andre spændende tilng vi kunne debattere om herinde, lad os gøre det i stedet

Bare lige en lille opfordring, ikke "ondt" ment på nogen som helst måde!

Ha en rigtig dejlig dag de damer.

hehe 

Anmeld

20. oktober 2010

Fines mor

Tror jeg vælger at holde mig udenfor i denne her ;-)

Jeg er ikke selv ryger, men ved godt hvad jeg ville svare;-)

Anmeld

20. oktober 2010

Faith

Fines mor skriver:

Tror jeg vælger at holde mig udenfor i denne her ;-)

Jeg er ikke selv ryger, men ved godt hvad jeg ville svare;-)

Jeg er heller ikke selv ryger, men mener bare at vi alle sammen skal være her. Jeg har da osse en klar holdning til rygning, men vi kan vel godt give udtryk for vores holdninger i en ordentlig tone

Anmeld

20. oktober 2010

Fines mor

smillaluna skriver:

Jeg er heller ikke selv ryger, men mener bare at vi alle sammen skal være her. Jeg har da osse en klar holdning til rygning, men vi kan vel godt give udtryk for vores holdninger i en ordentlig tone

Jo men jeg syntes vi har trampet nok rundt i det igår, så nu gider jeg ikke mere. Det er alligevel et punkt vi aldrig bliver enige om. ;-)

Måske en afstemning ville være bedre, da folk så ikke behøver ryge i totterne på hinanden.

Jeg respektere andre mennesker, og deres laster - og forventer også de respektere mine laster til eks. chokolade ;-) Så derfor parkere jeg den her ;-)

Anmeld

20. oktober 2010

DLM

super ikke mere snak om rygning

Anmeld

20. oktober 2010

Faith

Fines mor skriver:

Jo men jeg syntes vi har trampet nok rundt i det igår, så nu gider jeg ikke mere. Det er alligevel et punkt vi aldrig bliver enige om. ;-)

Måske en afstemning ville være bedre, da folk så ikke behøver ryge i totterne på hinanden.

Jeg respektere andre mennesker, og deres laster - og forventer også de respektere mine laster til eks. chokolade ;-) Så derfor parkere jeg den her ;-)

Jamen jeg synes osse vi skal parkere den her! Det var derfor jeg oprettede indlægget. Ikke for at skabe nogen som helst form for debat, for synes alt er sagt om det emne.

Anmeld

20. oktober 2010

Faith

Asuzi skriver:

Nemlig

Anmeld

20. oktober 2010

Fines mor

Asuzi skriver:

Nej der må være andet vi kan tage fat i ;-)

Anmeld

20. oktober 2010

Fines mor

smillaluna skriver:

Jamen jeg synes osse vi skal parkere den her! Det var derfor jeg oprettede indlægget. Ikke for at skabe nogen som helst form for debat, for synes alt er sagt om det emne.

Jeg tror desværre ikke folk opfatter dit indlæg sådan ;-/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.