Dette passer ikke vel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Tilmeldt skriver:

Din svoger's kæreste.. Er det så ik din kæreste's søster!? Altså, din svigerinde...

Jeg tror at det er hendes kærestes brors kæreste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Isabella_mor

Anonym skriver:

Min svogers idiotiske kæreste er godt nok noget for sig. Nogen af jer kan måske gætte hvem jeg er, ud fra hvordan jeg skriver om hende, men da hun snager i alt hvad hun kan komme til at snage i, så skriver jeg som ano.

Hun sidder nu og prøver på at bilde os alle ind at hun kan forvente at få en erstatning på 1,5 milo, for noget som hun egentlig selv er skyld i og har fået faket sig frem til.

Hun kørte ud foran en bil med 110 km/t på scooter, spritstiv. Det er vel hendes egen skyld, ikke?

Bilen rammer hende selvfølgelig, og hun får da et par skrammer. Men nu siger hun så at hun er 50% invalid i ryggen, 10% i hende håndlede og 5% i hendes ankler. Men når man er 50% invalid i ryggen, så kan man vel ikke ret meget vel?

Og nu mener jeg, feste, hoppe, danse, leve det "vilde liv" hver weekend. Hun farer rundt fra det ene til det andet, laver biler og scootere, selvom hun skulle forestille at være sygemeldt.

Jeg forstår det ikke? Jeg er overbevist om at det er for at nasse på systemet - hun har aldrig udført en uddannelse eller kunne holde på en elevplads mere end 2 uger. Hun er kendt for løgne og meget andet.

Det kan ikke passe vel? 

hvis jeg kendte en som gjorde det trick, havde jeg meldt personen for socialt bedrageri.... og ikke fordi at man måske ikke bruder sig om personen, men fordi at det får konsekvenser for dem der så desværre kommer til at stå i sen situation rent reelt og skal have hjælp eller søge erstatning at man skal igennem dobbelt så meget lort for at få en erstatning eller bare at skulle blive sygemeldt..

hun er da fuld af lort.. og så hader jeg generelt bare folk der svindler sig til penge..!

Anmeld

19. oktober 2010

Berta

Hej..

Nu har jeg ikke lige læst hele tråden. Men vil lige tilføje at ht erstatning så kommer det så vidt jeg ved fra dit forsikringsselskab (ulykkesforsikring) - og det er forsikringen og deres læger der afgør hvor stor mengraden er og dermed hvormeget du kan få udbetalt. Hertil kan man sende lægeerklæringer fra egen læge og andre man har fået til at se på sagen også.

Hvis hun mener at kunne få udbetalt 1,5 mio kr må hun have en meget dyr forsikring med en forsikringssum på 3 mio (100 %) - og det er altså meget usædvanligt. Jo større forsikringssum jo dyrere forsikring sædvanligvis. (Min forsikring er ex på 1 mio)

Så at nasse på samfundet kan man måske ikke kalde det med erstatningen. Men jeg vil da give dig ret i at hun nasser lidt hvis hun går og får sygedapenge og reelt set kunne passe sit job uden problemer (det kan man jo ikke lige afgøre her bagfra skærmen)

Nå, det var bare lige lidt input herfra.

I øvrigt - hvis du overhovedet kan så lad være med at bruge din energi på at hidse dig op over hende - det lyder ikke til at hun fortjener det.

/Berta

Anmeld

20. oktober 2010

Loa

SussieThyssen skriver:

Jeg mener ikke man skal gå og anmelde sine naboer over så små ting. Det mener jeg så er moralsk forkasteligt.
Ellers er vi henne i et anmeldersamfund, der minder om nogle af de uhyggelige fremtidbøger, der er skrevet.
Selvfølgelig er det "ulovligt", men det er ikke en form for ulovlighed, der skader nogen andre end vores fælles skattekroner, og hvor går grænsen så for anmeldelser?
For mig handler det om, at man skal anmelde decideret kriminalitet, men det hører dette ikke ind under.
Kunne aldrig selv finde på at anmelde et andet menneske med mindre det udøver en fare for andres liv, helbred og ejendom.
Men sort arbejde, lidt skattesnyderi og andet af den slags, ville jeg aldrig kunne få mig selv til at angive.

Der er vi heldigvis så forskellige.........  Det kunne jeg bestemt godt finde på at anmelde..... Hvorfor skal vores skattekroner gå til noget der er så decideret forkert, når der er riiiiiiigeligt med andre fornuftige ting at bruge dem på......

Anmeld

20. oktober 2010

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Der er vi heldigvis så forskellige.........  Det kunne jeg bestemt godt finde på at anmelde..... Hvorfor skal vores skattekroner gå til noget der er så decideret forkert, når der er riiiiiiigeligt med andre fornuftige ting at bruge dem på......

Lige præcis min ord - men jeg ved dog ikke om jeg vil anmelde det, det kommer vel an på hvordan sagen kommer til at udvikle sig, for hun er bestemt ikke færdig endnu 

Anmeld

20. oktober 2010

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Jeg er en min kærestes brors kæreste.

Anmeld

20. oktober 2010

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Jeg er en min kærestes brors kæreste.

Anmeld

20. oktober 2010

VIPpigen

Nu ved jeg jo ikke med denne sag. Men jeg har en kammerat som for en del år siden kørte ind i en parkeret traktor på scooter (også tunet) sammen med en veninde. Han smadre hele hælen på sin ene fod, og bliver vidst opereret et par gange. Han har fået lidt over en mio i erstatning, og arbejder stadig. Tro mig, har undret mig over han får så mange penge for noget han selv har gjort, og han kørte også i MEGET fuld tilstand. Men det kunne hvertfald lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.