Dette passer ikke vel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.740 visninger
27 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Anonym trådstarter

Min svogers idiotiske kæreste er godt nok noget for sig. Nogen af jer kan måske gætte hvem jeg er, ud fra hvordan jeg skriver om hende, men da hun snager i alt hvad hun kan komme til at snage i, så skriver jeg som ano.

Hun sidder nu og prøver på at bilde os alle ind at hun kan forvente at få en erstatning på 1,5 milo, for noget som hun egentlig selv er skyld i og har fået faket sig frem til.

Hun kørte ud foran en bil med 110 km/t på scooter, spritstiv. Det er vel hendes egen skyld, ikke?

Bilen rammer hende selvfølgelig, og hun får da et par skrammer. Men nu siger hun så at hun er 50% invalid i ryggen, 10% i hende håndlede og 5% i hendes ankler. Men når man er 50% invalid i ryggen, så kan man vel ikke ret meget vel?

Og nu mener jeg, feste, hoppe, danse, leve det "vilde liv" hver weekend. Hun farer rundt fra det ene til det andet, laver biler og scootere, selvom hun skulle forestille at være sygemeldt.

Jeg forstår det ikke? Jeg er overbevist om at det er for at nasse på systemet - hun har aldrig udført en uddannelse eller kunne holde på en elevplads mere end 2 uger. Hun er kendt for løgne og meget andet.

Det kan ikke passe vel? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

helora

Anonym skriver:

Min svogers idiotiske kæreste er godt nok noget for sig. Nogen af jer kan måske gætte hvem jeg er, ud fra hvordan jeg skriver om hende, men da hun snager i alt hvad hun kan komme til at snage i, så skriver jeg som ano.

Hun sidder nu og prøver på at bilde os alle ind at hun kan forvente at få en erstatning på 1,5 milo, for noget som hun egentlig selv er skyld i og har fået faket sig frem til.

Hun kørte ud foran en bil med 110 km/t på scooter, spritstiv. Det er vel hendes egen skyld, ikke?

Bilen rammer hende selvfølgelig, og hun får da et par skrammer. Men nu siger hun så at hun er 50% invalid i ryggen, 10% i hende håndlede og 5% i hendes ankler. Men når man er 50% invalid i ryggen, så kan man vel ikke ret meget vel?

Og nu mener jeg, feste, hoppe, danse, leve det "vilde liv" hver weekend. Hun farer rundt fra det ene til det andet, laver biler og scootere, selvom hun skulle forestille at være sygemeldt.

Jeg forstår det ikke? Jeg er overbevist om at det er for at nasse på systemet - hun har aldrig udført en uddannelse eller kunne holde på en elevplads mere end 2 uger. Hun er kendt for løgne og meget andet.

Det kan ikke passe vel? 

Det lyder godt nok som om hun overdriver en hel del. Med en invaliditetsgrad på 50% i ryggen burde hun stort set ikke kunne noget som helst 

Gad vide, hvad hun regner med at få ud af det? For det første lyder det meget usandsynligt, at hun vil få erstatning for en ulykke hun selv er skyld i. Og for det andet får jo kun erstatning, hvis det er lægeligt vurderet, at hun er så invalid som hun siger.

På mig lyder det som om hun ikke gider bestille noget

Anmeld

19. oktober 2010

SussieThyssen

Næ..så du har helt ret.
Hvad man kan gøre ved det?
Angive hende anonymt på kommunens hjemmeside..men det er jo så spørgsmålet om man vil synke så dybt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. oktober 2010

Anonym trådstarter

helora skriver:

Det lyder godt nok som om hun overdriver en hel del. Med en invaliditetsgrad på 50% i ryggen burde hun stort set ikke kunne noget som helst 

Gad vide, hvad hun regner med at få ud af det? For det første lyder det meget usandsynligt, at hun vil få erstatning for en ulykke hun selv er skyld i. Og for det andet får jo kun erstatning, hvis det er lægeligt vurderet, at hun er så invalid som hun siger.

På mig lyder det som om hun ikke gider bestille noget

Hvad kan man når man er 50% invalid?

Hun er som sagt rigtig god til at fake, så selvfølgelig har hun spillet en hel del overfor lægen - dog tror jeg at det med 50% er noget hun selv har fundet på.

Hun har aldrig ville lave noget - nasser på mor, far, systemet og nu min svoger, og så bor hun hos en veninde, som betaler huslejen!!

Anmeld

19. oktober 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Næ..så du har helt ret.
Hvad man kan gøre ved det?
Angive hende anonymt på kommunens hjemmeside..men det er jo så spørgsmålet om man vil synke så dybt.

Kærligst
Sussie

Må indrømme at jeg har overvejet det meget kraftigt! Og ved at hun ville blive "tager på fersk gerning", hvis man kan sige det sådan.

Anmeld

19. oktober 2010

helora

Anonym skriver:

Hvad kan man når man er 50% invalid?

Hun er som sagt rigtig god til at fake, så selvfølgelig har hun spillet en hel del overfor lægen - dog tror jeg at det med 50% er noget hun selv har fundet på.

Hun har aldrig ville lave noget - nasser på mor, far, systemet og nu min svoger, og så bor hun hos en veninde, som betaler huslejen!!

Altså nu sidder jeg via mit arbejde og har med mennesker at gøre, som efter en bilulykke måske har en méngrad på 20-25%, og det er ret alvorligt skulle jeg hilse og sige. De er næsten til en førtidspension, da de stort set ikke kan arbejde eller kun meget meget lidt.

Derfor er jeg stensikker på, at din svigerinde digter, udfra det du fortæller hun kan. Det tror jeg ikke på hun vil kunne få en læge til at skrive, da sådan noget først kan vurderes efter diverse meget grundige undersøgelser.

Anmeld

19. oktober 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Det kan ikke passe vel? 

jeg kan ikke lade være med at ærge mig over hvor utroligt dårligt forhold du må ha til din svogers kæreste (svigerinde?)

jeg ved ikke hvem du er, og genkender ikke dine negative beskrivelser.....men da du tydeligvis har stærkt brug for at få luft, så tænker jeg at det er en du omgåes en del.... og det er den del jeg ikke forstår:

hvis hun gentagne gange så tydeligt "sætter dit pis i kog" hvorfor bliver du så ved med at omgåes hende? du ved jo godt at det hun gør er forkert.... men i stedet for bare at ignorere det, bliver du så tydeligt provokeret af det....var det ikke nemmere bare at svare " ja ja" til alt hendes snak.... eller simpelthen undgå at være så meget sammen med hende?

ja lidt uden for emnet jeg ved det

Anmeld

19. oktober 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

jeg kan ikke lade være med at ærge mig over hvor utroligt dårligt forhold du må ha til din svogers kæreste (svigerinde?)

jeg ved ikke hvem du er, og genkender ikke dine negative beskrivelser.....men da du tydeligvis har stærkt brug for at få luft, så tænker jeg at det er en du omgåes en del.... og det er den del jeg ikke forstår:

hvis hun gentagne gange så tydeligt "sætter dit pis i kog" hvorfor bliver du så ved med at omgåes hende? du ved jo godt at det hun gør er forkert.... men i stedet for bare at ignorere det, bliver du så tydeligt provokeret af det....var det ikke nemmere bare at svare " ja ja" til alt hendes snak.... eller simpelthen undgå at være så meget sammen med hende?

Det er aldeles ikke en jeg omgåes!

Men jeg kender hende meget godt - hun var en forhenværende veninde, som jeg gik meget med. Men i korte træk er sagen sådan her:

Min kæreste (kommende mand) er hende "eks", de var sammen 2 uger.

Da hun var min veninde dengang, spurgte jeg hende selvfølgelig om hvad hun synes om mig og min kæreste sammen (vi har altid været vilde med hinanden, men aldrig passet sammen før for snart 3 år siden), hun blev glad for ideen, da hun havde fundet sammen med sin eks. igen, så kunne vi jo dobbeldate og alt det der.

Men knap en måned efter vender hun 180 grader og finder et par stykker mere (voldlige typer), de aftaler at lokke min kæreste til at kører hjem fra et værtshus vi var på, da han var træt, og så kunne jeg hygge med dem. Men hele pointen var at de ville have mig udenfor i en gyde der ligger tæt på værtshuset og så slå mig fuldstændig sønder og sammen, men heldigvis (for mig) tog jeg med min kæreste hjem. 

Hun har faket mindste 8-10 graviditeter (af hvad jeg ved) overfor hendes mange kærester og det er mange!!!

Jeg kender hende alt for godt! Og er kun sammen med hende når vi er "tvunget" sammen til familie tam tam - da jeg har det så godt med min svigerfamilie og det skal ikke ædelægges på grund af hende.

Anmeld

19. oktober 2010

Anonym trådstarter

helora skriver:

Altså nu sidder jeg via mit arbejde og har med mennesker at gøre, som efter en bilulykke måske har en méngrad på 20-25%, og det er ret alvorligt skulle jeg hilse og sige. De er næsten til en førtidspension, da de stort set ikke kan arbejde eller kun meget meget lidt.

Derfor er jeg stensikker på, at din svigerinde digter, udfra det du fortæller hun kan. Det tror jeg ikke på hun vil kunne få en læge til at skrive, da sådan noget først kan vurderes efter diverse meget grundige undersøgelser.

Okay, det er nemlig det jeg ved at hun gør.

Fatter det ikke, men hun kan sno folk omkring sin lillefinger (inkl. min svoger), og hun gør altså ting hun ikke burde gøre hvis hun havde så meget skade i ryggen.

Anmeld

19. oktober 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

Og når vi er samme til familie halløj snakker jeg slet ikke med hende. Men svarer dog pænt og høfligt når hun spørger om noget. 

Jeg bliver bare så irriteret over folk der lyver og nasser - det sætter pisset i kog.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.