nutche skriver:
jeg kan ikke lade være med at ærge mig over hvor utroligt dårligt forhold du må ha til din svogers kæreste (svigerinde?)
jeg ved ikke hvem du er, og genkender ikke dine negative beskrivelser.....men da du tydeligvis har stærkt brug for at få luft, så tænker jeg at det er en du omgåes en del.... og det er den del jeg ikke forstår:
hvis hun gentagne gange så tydeligt "sætter dit pis i kog" hvorfor bliver du så ved med at omgåes hende? du ved jo godt at det hun gør er forkert.... men i stedet for bare at ignorere det, bliver du så tydeligt provokeret af det....var det ikke nemmere bare at svare " ja ja" til alt hendes snak.... eller simpelthen undgå at være så meget sammen med hende?
ja lidt uden for emnet jeg ved det
Det er aldeles ikke en jeg omgåes!
Men jeg kender hende meget godt - hun var en forhenværende veninde, som jeg gik meget med. Men i korte træk er sagen sådan her:
Min kæreste (kommende mand) er hende "eks", de var sammen 2 uger.
Da hun var min veninde dengang, spurgte jeg hende selvfølgelig om hvad hun synes om mig og min kæreste sammen (vi har altid været vilde med hinanden, men aldrig passet sammen før for snart 3 år siden), hun blev glad for ideen, da hun havde fundet sammen med sin eks. igen, så kunne vi jo dobbeldate og alt det der.
Men knap en måned efter vender hun 180 grader og finder et par stykker mere (voldlige typer), de aftaler at lokke min kæreste til at kører hjem fra et værtshus vi var på, da han var træt, og så kunne jeg hygge med dem. Men hele pointen var at de ville have mig udenfor i en gyde der ligger tæt på værtshuset og så slå mig fuldstændig sønder og sammen, men heldigvis (for mig) tog jeg med min kæreste hjem.
Hun har faket mindste 8-10 graviditeter (af hvad jeg ved) overfor hendes mange kærester og det er mange!!!
Jeg kender hende alt for godt! Og er kun sammen med hende når vi er "tvunget" sammen til familie tam tam - da jeg har det så godt med min svigerfamilie og det skal ikke ædelægges på grund af hende.