Anonym skriver:
Min svogers idiotiske kæreste er godt nok noget for sig. Nogen af jer kan måske gætte hvem jeg er, ud fra hvordan jeg skriver om hende, men da hun snager i alt hvad hun kan komme til at snage i, så skriver jeg som ano.
Hun sidder nu og prøver på at bilde os alle ind at hun kan forvente at få en erstatning på 1,5 milo, for noget som hun egentlig selv er skyld i og har fået faket sig frem til.
Hun kørte ud foran en bil med 110 km/t på scooter, spritstiv. Det er vel hendes egen skyld, ikke?
Bilen rammer hende selvfølgelig, og hun får da et par skrammer. Men nu siger hun så at hun er 50% invalid i ryggen, 10% i hende håndlede og 5% i hendes ankler. Men når man er 50% invalid i ryggen, så kan man vel ikke ret meget vel?
Og nu mener jeg, feste, hoppe, danse, leve det "vilde liv" hver weekend. Hun farer rundt fra det ene til det andet, laver biler og scootere, selvom hun skulle forestille at være sygemeldt.
Jeg forstår det ikke? Jeg er overbevist om at det er for at nasse på systemet - hun har aldrig udført en uddannelse eller kunne holde på en elevplads mere end 2 uger. Hun er kendt for løgne og meget andet.
Det kan ikke passe vel?
Jeg har en smadret ryg og venter stadig på at få min mengrad at vide men min læge forventer at den lander på en 10 stykker og jeg er igang med omskoling og har mange smerter dagligt så det stemmer ikke helt overens med at hun skulle forestille sig at være så invalid og kan lave alle de ting hun kan!!!
Hun er en af dem der gør det rigtig træls og surt at være i sygedagpengesystemet for os der SERIØST fejler noget!!!!