Dette passer ikke vel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Og når vi er samme til familie halløj snakker jeg slet ikke med hende. Men svarer dog pænt og høfligt når hun spørger om noget. 

Jeg bliver bare så irriteret over folk der lyver og nasser - det sætter pisset i kog.

Ja, man bliver altid forbløffet når man møder typer som hende, men helt ærligt, lad hende hvile og gå uden om hende så meget som du nu kan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja, man bliver altid forbløffet når man møder typer som hende, men helt ærligt, lad hende hvile og gå uden om hende så meget som du nu kan.

Det er også min plan efter som jeg ved hvordan hun er

Anmeld

19. oktober 2010

Fiona78

Anonym skriver:

Min svogers idiotiske kæreste er godt nok noget for sig. Nogen af jer kan måske gætte hvem jeg er, ud fra hvordan jeg skriver om hende, men da hun snager i alt hvad hun kan komme til at snage i, så skriver jeg som ano.

Hun sidder nu og prøver på at bilde os alle ind at hun kan forvente at få en erstatning på 1,5 milo, for noget som hun egentlig selv er skyld i og har fået faket sig frem til.

Hun kørte ud foran en bil med 110 km/t på scooter, spritstiv. Det er vel hendes egen skyld, ikke?

Bilen rammer hende selvfølgelig, og hun får da et par skrammer. Men nu siger hun så at hun er 50% invalid i ryggen, 10% i hende håndlede og 5% i hendes ankler. Men når man er 50% invalid i ryggen, så kan man vel ikke ret meget vel?

Og nu mener jeg, feste, hoppe, danse, leve det "vilde liv" hver weekend. Hun farer rundt fra det ene til det andet, laver biler og scootere, selvom hun skulle forestille at være sygemeldt.

Jeg forstår det ikke? Jeg er overbevist om at det er for at nasse på systemet - hun har aldrig udført en uddannelse eller kunne holde på en elevplads mere end 2 uger. Hun er kendt for løgne og meget andet.

Det kan ikke passe vel? 

Ja undskyld mig men det er da den værste gang bullshit jeg længe har hørt!!!!
Jeg har en smadret ryg og venter stadig på at få min mengrad at vide men min læge forventer at den lander på en 10 stykker og jeg er igang med omskoling og har mange smerter dagligt så det stemmer ikke helt overens med at hun skulle forestille sig at være så invalid og kan lave alle de ting hun kan!!!
Hun er en af dem der gør det rigtig træls og surt at være i sygedagpengesystemet for os der SERIØST fejler noget!!!!
Og erstatning kan hun vist godt skyde en meget stor hvid pind efter!

Anmeld

19. oktober 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Og når vi er samme til familie halløj snakker jeg slet ikke med hende. Men svarer dog pænt og høfligt når hun spørger om noget. 

Jeg bliver bare så irriteret over folk der lyver og nasser - det sætter pisset i kog.

jeg kan godt se at det bestemt ikke er nemt. men som jeg ser det, så "vinder hun" hvis du lader dig gå på af det, hvilket du tydeligvis gør.

der er folk man bare ikke kan forstå, og det nemmeste der er at gøre.... er at acceptere at sådan er det bare. det skal såmænd nok blive opdaget på et tidspunkt, hvis hun prøver at snyde sig til noget hun ikke er berettiget til.

Anmeld

19. oktober 2010

Diana2013

helora skriver:

Altså nu sidder jeg via mit arbejde og har med mennesker at gøre, som efter en bilulykke måske har en méngrad på 20-25%, og det er ret alvorligt skulle jeg hilse og sige. De er næsten til en førtidspension, da de stort set ikke kan arbejde eller kun meget meget lidt.

Derfor er jeg stensikker på, at din svigerinde digter, udfra det du fortæller hun kan. Det tror jeg ikke på hun vil kunne få en læge til at skrive, da sådan noget først kan vurderes efter diverse meget grundige undersøgelser.

Min sted far blev kørt ned sidste år  og har fået dømt eller hvad kalder man det 30 % invalid og han ligner næsten Quasimodo fra klokkerne fra Notterdam når han går Så tror også hun pynter en del på

Anmeld

19. oktober 2010

mortilflere

Jeg har en men grad på 16%

er 65 % uarbejds dygtig , og fik 199 000 kr 

Anmeld

19. oktober 2010

Loa

SussieThyssen skriver:

Næ..så du har helt ret.
Hvad man kan gøre ved det?
Angive hende anonymt på kommunens hjemmeside..men det er jo så spørgsmålet om man vil synke så dybt.

Kærligst
Sussie

Syntes da bestemt ikke det er at synke dybt at melde folk for at gøre noget ulovligt.... Som det vel i bund og grund er......

Anmeld

19. oktober 2010

helora

DianaBaastrup skriver:

Min sted far blev kørt ned sidste år  og har fået dømt eller hvad kalder man det 30 % invalid og han ligner næsten Quasimodo fra klokkerne fra Notterdam når han går Så tror også hun pynter en del på

Lige netop. Hun har vist ikke forstået, at hvis man skal digte historier, så skal de være rimelig realistiske

Anmeld

19. oktober 2010

SussieThyssen

Loa skriver:

Syntes da bestemt ikke det er at synke dybt at melde folk for at gøre noget ulovligt.... Som det vel i bund og grund er......

Jeg mener ikke man skal gå og anmelde sine naboer over så små ting. Det mener jeg så er moralsk forkasteligt.
Ellers er vi henne i et anmeldersamfund, der minder om nogle af de uhyggelige fremtidbøger, der er skrevet.
Selvfølgelig er det "ulovligt", men det er ikke en form for ulovlighed, der skader nogen andre end vores fælles skattekroner, og hvor går grænsen så for anmeldelser?
For mig handler det om, at man skal anmelde decideret kriminalitet, men det hører dette ikke ind under.
Kunne aldrig selv finde på at anmelde et andet menneske med mindre det udøver en fare for andres liv, helbred og ejendom.
Men sort arbejde, lidt skattesnyderi og andet af den slags, ville jeg aldrig kunne få mig selv til at angive.

Anmeld

19. oktober 2010

Anonym skriver:

Min svogers idiotiske kæreste er godt nok noget for sig. Nogen af jer kan måske gætte hvem jeg er, ud fra hvordan jeg skriver om hende, men da hun snager i alt hvad hun kan komme til at snage i, så skriver jeg som ano.

Hun sidder nu og prøver på at bilde os alle ind at hun kan forvente at få en erstatning på 1,5 milo, for noget som hun egentlig selv er skyld i og har fået faket sig frem til.

Hun kørte ud foran en bil med 110 km/t på scooter, spritstiv. Det er vel hendes egen skyld, ikke?

Bilen rammer hende selvfølgelig, og hun får da et par skrammer. Men nu siger hun så at hun er 50% invalid i ryggen, 10% i hende håndlede og 5% i hendes ankler. Men når man er 50% invalid i ryggen, så kan man vel ikke ret meget vel?

Og nu mener jeg, feste, hoppe, danse, leve det "vilde liv" hver weekend. Hun farer rundt fra det ene til det andet, laver biler og scootere, selvom hun skulle forestille at være sygemeldt.

Jeg forstår det ikke? Jeg er overbevist om at det er for at nasse på systemet - hun har aldrig udført en uddannelse eller kunne holde på en elevplads mere end 2 uger. Hun er kendt for løgne og meget andet.

Det kan ikke passe vel? 

Din svoger's kæreste.. Er det så ik din kæreste's søster!? Altså, din svigerinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.